Sus... Hiç bir söz söyleme bana Gönül sayfamı kapattım sana Beklemiyorum artık bir yudum sevgini İstemem yüreğini dokundurma canıma
Azap... Cennetimi çevirdin cehennem eyledin Azap verdin her daim harlardayım şimdi Sual sorma çok mu eza verdim diye Cezası ağır olur kaldıramazsın sonra
Git... Dönme bir daha geriye Bıraktığın enkaza bakıpda acıma sakın İnceldiği yerden kopsun çileli aşkın Sıyrılayım bende gazellerinden
Sevme... Anarak sevdiğini beni anlatma Yapmacık sevdanı hatıra diye saklama Sevmiştim masalları uydurma dostlarına İstemem yıllar sonra yad edip beni anma
Unut... Unut yalansevdanı ey sahte aşık Anıları çıkar at hayat sayfandan Sil ya da karala ima da et istemem Unut dünkü varlığımı yok say benli yılları
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
*** İSTEMEM *** şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
*** İSTEMEM *** şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sus... Hiç bir söz söyleme bana Gönül sayfamı kapattım sana Beklemiyorum artık bir yudum sevgini İstemem yüreğini dokundurma canıma
Azap... Cennetimi çevirdin cehennem eyledin Azap verdin her daim harlardayım şimdi Sual sorma çok mu eza verdim diye Cezası ağır olur kaldıramazsın sonra...
cok üzülmüs yürek üzenleri istemeyelim. üzülmesin hele ki senin güzel yüregin. bütün güzellikler sana gelsin gurbetcim. yüregine saglik harika bir siirdi. sevgim cook cok.
sayın şairim vermesi gereken dersleri vermiş. bu anlamlı bir o kadarda net ve berrak şiiri okumaktan büyük keyif aldım.ellerin yüreğine sağlık. tebrikler şair yüreklere.
Sus... Hiç bir söz söyleme bana Gönül sayfamı kapattım sana Beklemiyorum artık bir yudum sevgini İstemem yüreğini dokundurma canıma
Azap... Cennetimi çevirdin cehennem eyledin Azap verdin her daim harlardayım şimdi Sual sorma çok mu eza verdim diye Cezası ağır olur kaldıramazsın sonra
Git... Dönme bir daha geriye Bıraktığın enkaza bakıpda acıma sakın İnceldiği yerden kopsun çileli aşkın Sıyrılayım bende gazellerinden
Sevme... Anarak sevdiğini beni anlatma Yapmacık sevdanı hatıra diye saklama Sevmiştim masalları uydurma dostlarına İstemem yıllar sonra yad edip beni anma
Muhtesem bir şiir okudum sayfanızdan,gönülden tebrik ediyorum!!!...
Elif, kalemine sağlık. Bu öyle bir kalem ki kan dam lattı yüreğime. Yüreğim yaralandı, gözyaşlarım çağlayan oldu deryalar almadı. Terkedilmiş bir yürek, okudukça kendimi buldum, hüzünlendim. Ama kendime dedim ki ey Nadir, kimsesiz kaldın ama vardır kimsesizlerin de kimsesi.... Hoşçakal...
Sevme... Anarak sevdiğini beni anlatma Yapmacık sevdanı hatıra diye saklama Sevmiştim masalları uydurma dostlarına İstemem yıllar sonra yad edip beni anma
Unut... Unut yalan sevdanı ey sahte aşık Anıları çıkar at hayat sayfandan Sil ya da karala ima da et istemem Unut dünkü varlığımı yok say benli yılları YÜREGINE SAGLIK....COK GÜZEL DIZELERDI..... SAYGILAR...SLM;LAR...
of of of kızdırmışlar bu güzel şairenin kafasını, sevmeyen gitsin kıymet bilmeyen yok olsun aşka değer vermeyen aşk sız kalsın ohhh en iyisini demiş şaire böylesi olmasa da olur.. çok güzel di ellerin dert görmesin kooocaman bir tam puan hadi kal sağlıcakla...
selamlar efendim kutluyorum sizi harika bir şiir okudum aşkı sevdayi saygı sevgiyi bilmiyene verilebilecek en guzel bir cevap vermişsiniz kaleminiz daim olsun şaire hanım saygı sevgilerimi bıraktım sayfana...YOLDAŞ
Nereden bileceksin?Sen benimle hiç olmadın ki.Olsaydın avuçlarım terlemezdi...Isırmazdım dilimin ucunu...Özlemezdim seni yanımdayken...Kıskanmazdım.Korkmazdım yollarda yürümekten. Islanmazdım yağmurlar...da...Yıldızlara aya dert yanmaz böyle her şarkıda sarhoş olmazdım.Korkmazdım seni kaybetmekten ayaklarım kan revan atlardım sandaldan denize... Ve her kulaçta haykırırdım seni Ama sen hiç benimle olmadın ki...
YA AKLIN BASKA YERDEYDI YA YUREGIN...
Can YÜCEL
Canım Elifim Yasemin çiçekleri der ki güzel yürekli şairim sadece hak edene ama bilmez deli yürekler hiç bilmedi kutlarım yüreğin kadar güzel dizelerini Ondandır bu güz yangınlarında kavruluşumuz ve ondandır gelmeyen kışlarda bazen yalancı baharlara tutunuşumuz gelmeyen anlamayan değeri yüz ölçümü kadar olan insanlarda sevdamızın sızıları sevgimdesin.....
bizler başlangıçda sanırız ki o kişi gerçekten bütün güzellikleri bütün sevgimizi hakediyor ama zmanla anlıyoruz layık olmadıklarını ve o vakit iş işden geçmiş oluyor.. ama kendi değerlerini kendileri biçmiş oluyor..yıllar sonra geriye baktığımızda ya saygı ve sevgiyle hala anıyor olacağız ya da olumsuz laf kullanmak istemiyorum ama zorundayım ya da şerefsiz olarak anacağız..
güzel yaseminciğim bu güzel yorum için çok teşekkürlerimi sunuyorum .. hep güzelliklerle kal yasemin kokuların hiç bitmesin..
Unut... Unut yalan sevdanı ey sahte aşık Anıları çıkar at hayat sayfandan Sil ya da karala ima da et istemem Unut dünkü varlığımı yok say benli yılları
çok haklı dizelerdeki sözler... birmiş se bitmiştir... kaldı ki varlığında bile hiç güzen vermemişse denecek ne kaldı ki... şiirsel yanı çok güzeldi.. hüzün yanını boş verelim Haidi cim. sevgimle.
Sitemler, nefretler, hüsranlar aşkın doğasında olanlar.Olmazsa olmazlardan. Acısız bir aşk tuzsuz yemek gibidir.Aşkın kendisi zaten acı ile yoğurulmuştur.Onu güzel kılan. büyük bir tutkuya dönüştürende budur diye düşünüyorum.Yeterki aşka ihanetler, düzenbaz sevişmeler girmesin.Diller yüreğin söylediğini söylesin. Hevesler karıştırılmasın duygularla.Kızmışsak,gücenmişsek mevcudadır bu kızgınlığımız.Ancak sevgi yüreğimizden hiç eksik olmamalı.Birazcık da yargısız infaz etmemeliyiz.Unutulmamalı ki hatalar da insanlar içindir.Gönderilen ve istemem artık dediğimiz bunu haketmişse unutmaktan başka bir çare yoktur.Zor da olsa unutulmalıdır.Mazi ile yaşanmıyor.Geçmişte yaşanılanlarla avunmak ruh sağlığının bozulmasından başka bişey değil.Aşk,karşılık beklemeden sevmek bile olsa hep verici ve fedakarlık tek taraflı olursa artık aşktan bahsedilemez.Hem edebi değer olarak hem de anlatım ve ifade olarak mükemmel bir şiir.Tebrik ediyorum.
Hassasiyetinize,duyarlılığınıza ve yorumu pembeye dönüştürdüğünüze tşkkr ederim.Umarım yaşamlar pembe olur her daim. ..........silip atmak gerek yürekten........kolaymı ki..... nice gerekler yerine getirilemez ki.mantık yok olup gitmişse...Tekrardan kutluyorum.
aşkın gözü kördür laf dinlemezki mantık zaten yok olup gider..ne kural kalır akılda ne adalet.. şayet hak etmişse sevilmeyi yıllar sonrada sevilir ama etmemişse silip atmak gerek yürekten..
sevgili Ayışığı5 güzel yorum için çok teşekkğür ederim.. saygılar ve sevgiler..A.E.O.
Unut... Unut yalan sevdanı ey sahte aşık Anıları çıkar at hayat sayfandan Sil ya da karala ima da et istemem Unut dünkü varlığımı yok say benli yılları Formatı ne mümkün geçmişin hep izi kalıyor..Güzel çalışma..Tebrikler..
Sevme... Anarak sevdiğini beni anlatma Yapmacık sevdanı hatıra diye saklama Sevmiştim masalları uydurma dostlarına İstemem yıllar sonra yad edip beni anma
gönülden silindikten sonra yalvarmalar geri dönüşleın faydası olmaz
aşktaki en büyük kazan iki yürekgin tek olabilmesi olmasada seni saran aşkı hissettirdigi için sevmesede severiz bence sevgiliyi koşulsuzca yürek ondadır
sevgilerimle canım mutluluk bir nefes kadar yakın olsun yüregine
ya bizi seveni biz çok sevmiyoruz yada bizim sevdiklerimiz bize fazla değer vermiyor, aşk bir şansdır diye düşünüyorum... ayrıca aşk kumar gibi ya kazanırsın yada kaybedersin...
hayat yaşanmışlıkları unutarak değil üstünü kapatarak yaşamayı öğretiyor.. şiir duygu yüklü tutamadım kendimi döküldüm sayfaya şiir zevkim bu sayfada tavan yaptı yüreklere sağlık:))))))
aşkın derdi hiç bitmiyor ya bu dertle yaşayacaksın yada aşkı hayatına sokmayacaksın.. ama aşksızda yaşanmıyor ki,,en iyisi gülü seven dikenine katlanır misali yaşamak..
Unut... Unut yalan sevdanı ey sahte aşık Anıları çıkar at hayat sayfandan Sil ya da karala ima da et istemem Unut dünkü varlığımı yok say benli yılları
SİTEM YÜKLÜ HARİKA DİZELERDİ.KALEMİNİ YÜREKTEN KUTLŞARIM DEĞERLİ DOSTUM.KALEMİN VE DUYGULARIN DAİM OLSUN.SEVGİ VE SAYGILARIMLA...RUMUZ4300
Unut... Unut yalan sevdanı ey sahte aşık Anıları çıkar at hayat sayfandan Sil ya da karala ima da et istemem Unut dünkü varlığımı yok say benli yılları
Unutup atabilecek mi dersiniz sevgili şairim. Bizli günleri dimağından silip atmak çok kolay olmayacaktır. Çok fazla sevmemiş gibi görünse de kendi yalan aşkları rahatsız edecektir kendini emin olun.
merhaba bitanem of of of çokmu kızdırdılar bitanem seni güzel kızım kıyamam sana güzel yüreğin kanamasın sevgileye sitemin harika bir şiir olmuş canım benim seni öperek kutluyorum yarınlar ne getirir bilinmez ama allahım güzel günler versin güzel yüreğin bir daha kanamasın sevgilerimi bıraktım hoşçakal bitanem
Sus...
Hiç bir söz söyleme bana
Gönül sayfamı kapattım sana
Beklemiyorum artık bir yudum sevgini
İstemem yüreğini dokundurma canıma
sanki benim duygularımı aktarmışsınız... :)
yüreğinize sağlık efendim