(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
*** GURUR *** şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
*** GURUR *** şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Zamanında git dememiş olsaydı İçinizdeki bu gurur belkide hiç çıkmayacaktı.Şiiriniz çok güzeldi.Yüreğinize ve ellerinize sağlık Elif hanım.Saygılar ve Sevgilerimle
merhaba sevgili gönül dostum... yine çok hoş dizelerdi keyifle okudum..kutlarım.. bir an sizin yerinize kendimi koydum ve karşıdaki kişiye şöyle demek geldi içimden..: ... ardına bakmadan çekip gidenlerin peşine düşmek için yaratılmadım ben.. herkesin harcı değildir adam gibi SEVMEK... ya varımdır ya da yok.bir görünüp bir kaybolmak yıldızların işidir.. seviyorsam sevgilinin gönlün de ya taht kurmuşumdur,ya da tahtı olmayan saraya baştacı olmuşumdur.. ... hep mutlu olmanız dileklerimle..başarılarınız daim olsun...sevgi hep gölgeniz kadar yakın olsun... sonsuz saygılarımla...ziya var..
ziya var tarafından 5/21/2010 10:55:57 PM zamanında düzenlenmiştir.
ziya var tarafından 5/21/2010 10:56:52 PM zamanında düzenlenmiştir.
VE ORADA BITMIMISTIM. HARIKASIN SEN GIT DIYIP GEL DIYENLERE NE GUZEL BIR DERS.KISA OZ DERS VERICI HERSEYI ICINDE ANLATAN BIR SIIR OKUDUM TEBRIKLER SEVGILERIM SENINLE ELIF.
bu şeye benziyor aslında birine değer verir çok seversin,kıymetlidir. o bunu anlamaz şımarır ve ne kendi kıymetini nede sevdiğinin kıymetini bilir. gider kendine çekilir,zaman sonra nalar bir başkasının ona yetemeyeçeğini ama geri geldiğinde,artık herşey değişmiştir. ona kıymet veren kendinden çok şey kaybetmiştir :))) diyorum ben tabiiki bu bana göre böyle ama şiir güzel tebrikler:))
Git denildiği zaman da, gitmek istenilmiyorsa şayet; gitmek istemiyorum diyebilmeli.Gidişinin ardından dönmek isteyebileceğini düşünmeli. Gitmek istemiyorum diyebilmeli !
Biterken aşk ’Git’ demiştin bana Gitmek istememiştim ben ’Git’ demiştin yine
Ve; Ben gitmiştim Ama; Orada bitmiştim
Şimdi ise; ’Gel’ diyorsun bana Gelemem ki sana Yetki sırası gururda Bırakmıyor ki beni sana ÖÖF DEĞERLİ DOST BU SÖZLER BENİ KOPARIYO NEGÜZEL LANSA ETMİŞİN YA MÜKEMMEL İNSAN İYİKİ VARSIN KUTLARIM O GÜZEL MELEK YÜREĞİNİ CAN DOST SAYGILARIMLA ÇOOOOK ÇOK SELAM SANA KENDİNE İYİ BAK ESENLİKLERLE USTA KALEM ,,
Biterken aşk ’Git’ demiştin bana Gitmek istememiştim ben ’Git’ demiştin yine
Ve; Ben gitmiştim Ama; Orada bitmiştim
Şimdi ise; ’Gel’ diyorsun bana Gelemem ki sana Yetki sırası gururda Bırakmıyor ki beni sana *****************************Şiir çok güzel olmuş--5 Kutlarım efendim
Muhteşem!..Git demeler yürek burkar gerçekten.Gitmenin zor olduğu gibi gelmek de zordur.Hele yürek kırılmışsa.Kaleminiz hiç susmasın efendim.Saygılarımla.
Biterken aşk ’Git’ demiştin bana Gitmek istememiştim ben ’Git’ demiştin yine
Ve; Ben gitmiştim Ama; Orada bitmiştim
Şimdi ise; ’Gel’ diyorsun bana Gelemem ki sana Yetki sırası gururda Bırakmıyor ki beni sana
Çok haklısınız.Git denilirken acı çeken siz,yeniden gel denilince nasıl güvenecek.Tekrar acı çekmeye hazır mı yürek.Tebrik ederim.Mana ve duygu dolu çok güzel dizelerdi değerli şairem.Sevgilerimle..
İntikam, gurur ve onur arasında çok ince çizgiler var. Samimi bir sevgide gururdan vazgeçmek onurlu bir davranış olabilir. Amaç intikam almak olduğunda ise devreye artık şer girmiştir. Hayatımız hep gel-gitlerle devam ediyor, muhasebesini iyi yapabilirsek her iki dünyada da kazançlı çıkarız. Kazançlı çıkmanız dileklerimle,tebrik ediyorum. Sevgilerimle...
Biterken aşk ’Git’ demiştin bana Gitmek istememiştim ben ’Git’ demiştin yine
Ve; Ben gitmiştim Ama; Orada bitmiştim
Şimdi ise; ’Gel’ diyorsun bana Gelemem ki sana Yetki sırası gururda Bırakmıyor ki beni sana.....gururu kibiri ALLAHsevmez...gurur kibir kişiyi küçültür...çok güzel duyguları kutlarım...sevgiler...
YAHU GURUR NE DEMEK HAYATTA SADECE SEVGİ GALİP GELMELİ...AŞK HERŞEYİ HER ZAMAN YENMELİ...SONSUZLUK=AŞK OLMALI...SEVGİ SELİ BENTLERİ YIKMALI...DİL GİT DESE DE İNANMAMALI...SİZE TAVSİYEM İSMİNİZİ DEĞİŞTİRİN...
ALİ SOYTÜRK tarafından 3/28/2010 11:20:53 PM zamanında düzenlenmiştir.
Biterken aşk ’Git’ demiştin bana Gitmek istememiştim ben ’git’ demiştin yine
Ve; Ben gitmiştim Ama; Orada bitmiştim
Şimdi ise; ’Gel’ diyorsun bana Gelemem ki sana Yetki sırası gururda Bırakmıyor ki beni sana
bir şiir bu kadar kısa bu kadar anlamlı olabilir mi..ne çok şey anlatmış şarem..roman gibi...uzun uzun.okumakla bitmeyecek..seçkilerime aldım müsadenle..sevgiler...
Biterken aşk ’Git’ demiştin bana Gitmek istememiştim ben ’git’ demiştin yine
Ve; Ben gitmiştim Ama; Orada bitmiştim
Şimdi ise; ’Gel’ diyorsun bana Gelemem ki sana Yetki sırası gururda Bırakmıyor ki beni sana süper... ben de tüm yetkileri gururuma verdim... kutlarım selam ve saygılarımla...
Git. Hadi git artık, Veda bile etmeden, Ayrılık busesi kondurma yanağıma, Tek istediğim senden Giderken. Titrek dudaklarında, Bir gülüş olsun.
Git.. Hadi git artık, Bu son veda olsun. Üzülme ayrılırken Tek isteğim senden, Giderken, Gözlerindeki resim, Benim yüzüm olsun.... eski bir şşirimle seslenmek geldi içimden.
O kahrolası gurur değilmi ki hayatımızın birçok tarafını etkileyen, ve daha sonra da son pişmanlıkların yaşanmasına sebeb olan. Güzel ve anlamlıydı yürekten kutlarım Elif Hanım.
incindiyse gurur bırakmayacatır elbet yakanı ama hep derler ya aşkta gurur olmaz gurur yakanı bırakmasada sen onun yakasını bırak hala sevgi varsa ..................... kutlarım ..................
Bıçak sırtı durum, zor yani,e peki yürek ne diyor acep bu işe? Hani gurura bir tekme veya bir fiske, demem o ki, zor bulunur aşk, aşık olunacak, hem madem pişman, en iyi sevgili pişman sevgili olmaz mı?Denedi yapamadı hatayı farketti dönüverdi.
Bak ya, neler diyorum ben, eee napim, öyle güzel aktarıyorki dizeler duyguyu, yazdırıyorda yazdırıyor.
Biterken aşk ’’Git’’ demiştin bana Gitmek istememiştim ben ’’git’’ demiştin yine
Ve; Ben gitmiştim Ama; Orada bitmiştim
Şimdi ise ’’Gel’’ diyorsun bana Gelemem ki sana Yetki sırası gururda Bırakmıyor ki beni sana ÇOK ZIRH GİBİ SÖZLER HAKLISIN ZAMAN LA ACITILAN BİR KALP KIRILAN KALP YAPILSADA ZANNETMEM TEMEL DARBEYİ YEMİŞ TEME Lİ ÇÜRÜK OLAN GÖNÜL EVİ HERZAMAN YIKILIP VİRANE OLMAYA MAHKÜMDÜR GÜZEL ÇOOK ANLAMLI BİR ŞİİR KUTLARIM DEĞERLİ DOST SELAMLAR SAYGILAR YİNE ENFESTİ ŞİİRİN DOOOOST ŞEN VE ESEN KAL,,,,+
Biterken aşk ’’Git’’ demiştin bana Gitmek istememiştim ben ’’git’’ demiştin yine
Ve; Ben gitmiştim Ama; Orada bitmiştim
Şimdi ise ’’Gel’’ diyorsun bana Gelemem ki sana Yetki sırası gururda Bırakmıyor ki beni sana
can dostum aşk adına ne güzel cevap vermişsin... o yara anlasın işte aşkı sevgi gururu kalsın olduğu yerde... yazan o güzel yüreğine ve emeğine sağlık kutlarım... sevgi ve selamlarımı yolluyorum saygılarımla....şiirlerle kalın...
aşkın düşmanı gurura vurulmuş prangalı dizeleri sevemedi yüreğim her ne kadar bir yanım gurur haklı doğru söylüyor desede aşk kazanıyor işte gurur ayaklar altında yine... sevgisini gururna asıp tüm kanatanları çağırıyorum şiire.... saygılarımla, yüreğinize sağlık