Hep hazan hüzün olmuyor böyle..!!! Birazda masallarda gezinelim..!!! ___________________________________
Masaldan bir dünya kurdum kendime Yalnızca seni koydum gönül bağımın en inci köşesine Yeğane sen vardın ruhumla sarmaladığım sevdiğim Allah’tan sonra taptığım sultanımsın kurduğum can evimde
Mutluluklar diyarı kurdum düşlerimde Yıldızlarla kuşattım sarayımın duvarlarını Beyaz bulutları döşek yaptım ayak bastığın yerlere Gökkuşağını ise çatı renkli dünyamın simgesi diye
Rengarenk kelebekler uçuşturdum başında gülümün Ak güvercinler kondurdum bana güç veren omuzlarına Çiçeklerden taç yaptım başına papatyadan kol düğmesi Hüzünlerden uzakta şenlendirdim yaşamı gül açar misali
Mutluluk nağmeleri sarmıştı her bir noktasını peri masalımın Sevgi sözcükleri sundum altın kadehlerle gönlümün sultanına Ne cennetten kovulduk elmayı yiyince adem ile havva gibi Ne de bayıldık cadı oyununa gelen pamuk prenses gibi
Gönül sarayımda göklere çıktık zirvesine mutluluğun Güneşi sardım bağrıma can özüm kadar ısıtmadı sinemi Aşk ateşiydi bu yandığım sevdamın azizliğiyle Nurunla aydınlandığım daha üstün ziya yoktu yüreğimde
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
*** MASAL DÜNYAM *** şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
*** MASAL DÜNYAM *** şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Nurunla aydınlandığım daha üstün ziya yoktu yüreğimde...
sevgi dolu bir tebessümle merhaba sevgili elif.. herzaman olduğu gibi yine harika bir çalışma okudum..çok hoş ve etkileyiciydi..gönülden kutlarım .. aşkın güzelliğini birkez daha kanıtlamışsınız..gerçektende okurken bir masal dünyasına sürüklendim.. bir an bu eseri hangi duygularla yazmışsınızdır diye yerinize koydum kendimi ve bende masal gibi bir yorum yazayım dedim..
Bir varmış bir yokmuş .. evvel zaman içinde kalbur saman içinde ferhat şirin için dağları delerken mecnun leylasının aşkıyla çöllerde gezerken elif diye güzel kalpli güleryüzlü sevgi dolu bir kız yaşarmış edebiyat defterinde....
yaradan birgün bütün kullarını toplamış edrafına ve demiş ki: ey kullarımsizi niye topladım diye merak ettiniz değilmi..ama korkmayın sizi kötü birşey için toplamadım.. bugün dileyin benden ne dilersiniz..herkese istediği herşeyi vereceğim.. insanlar başlamışlar birbirlerine bakmaya ve başlamışlar istemeğe..kimi katlar yatlar,kimi parapul,kimi altın mücevher,kimi mal mülk,kimi zenginlik..vs.istemişler de istemişler..allah herkese istediği kadar vermişte vermiş..derken herkes dağılmaya başlamış..bakmış ki en son bir kişi kalmış ve çekilmiş bir köşede ağlıyor..bu kişi bizim elif kızmış.. yaradan seslenmiş: eyyy elif kulum sen niye ağlarsın niye benden bişey dilemezsin..benim servetimi bitecekmi sanırsın dile sende ne dilersen benim servetim uçsuz bucaksızdır.. ve başını kaldırmış elif kız:bilmem mi yüce rabbim hikmetinizden sual olunmaz..bilmezmiyim senin nimetlerin uçsuz bucaksızdır... dile o zaman dileğini de vereyim o zaman.. elif kız az düşünmüş ve dönmüş rabbine: eyyy yüce rabbim bilirim ki sen her kuluna dilediğini verirsin...ama ben senden ne para pul ne mal mülk ne de dünya zenginliği isterim.. allah:eeeeyyy kulum ne dilersin o zaman söylede vereyim.. :ben sizden sadece "AŞK" İsterim..bana lütfen aşkı nasip ediniz.. yaradan bir duraksamış:peki söyle elif kulum herkesler bu kadar maddi şeyler isterken sen neden aşkı istersin.. eyyy allahım ben neyleyim malı mülkü neyleyim dünyanın servetini malda yalan mülkte yalan sultan süleymana kalmayan bana mı kalacak..dünya zenginliği kimi mesut etmişki..bana zenginlik verseniz bel ki sizi unuturum belki nefsime yenik düşer kendimi unuturum gerçek olan hiçbirşeyi yaşayamam..siz bana aşkı verin kihem hakkı hem de manayı yaşayayım hem bu dünya da hemde ebedi hayatta kazananlardan olayım.. peki demiş yaradan ve vermiş bizim elif kızın da nasibini..ve başlamış elifcik aşk ateşiyle yanmaya.. bak elif kulum şunu bil yalnız aşk yolu dikenlidir,aşk yolu çilelidir çok büyük sabır ister dayanabilecekmisin bunlara.. yanan ben olayım yüce rabbim o aşka kavuşmak bir ömür de alsa arıcam aşkımı demiş..ve düşmüş yollara.. günler haftalara haftalar aylara aylar yıllara dönmüş ve bizim elif kız hala aradığı aşkına kavuşamamış..artık yavaş yavaş ümidini yitirmeye başlamış..ama rabbine verdiği sözüde unutmamış..çünkü rabbi onu uyarmıştı bu yol çileli dikenli sabır ister diye.. demek daha zaman gelmedi bir gün mutlaka gelecek demiş..artık o hale gelmiş ki içinde yaşadığı ve yaşattığı duygulara aşık olmaya başlamış..biri girer de hayatıma o içimdekini kaybederim diye de korkmaya başlamış..ne yaptıysa istediği gibi düşündüğü gibi biri çıkmamış karşısına.. derken yıllar çarçabucak geçivermiş ama aşkının sahibi hala yok ortalarda..ve tekrar bir gün rabbinin huzuruna çıkmış ve ey yüce allahım bak yıllarımı o aşkı ve aşkımın sahibini bekliyerek arıyarak bitirdim ama hala bizi kavuşturmadın diye hafifçe sitem etmiş ve dua etmiş biran kavuşması için..ve uyuyakalmış seccadesinin başında.. o öyle bir uykuymuş ki hiç uyanmak istememiş..tıpki masallardaki gibi bir aşk rüyasına dalmış..aradığı o masal gibi aşkına rüyasında kavuşmuş..yaşayabileceği bütün güzellikleri yaşamış..bir rüyalıkta olsa o aşk şerbetinden kana kana içebilmiş.. yıldızlar güneş ay dünyanın en güzel çiçekleri kelenbekler kuşlar hepsiyle konuşmuş ve onlarıda şahit tutmuş aşkına.. derken bulutların üzerin de uçarken gökyüzünden dünyayı seyretmiş ve bir yağmur kümesine çarpınca yıldırım gibi yeryüzüne düşmüş..o düşmeyle beraber uyanmış tabi o tatlı rüyadan..bakmış ki hepsi bir rüyaymış.. işte o anda anlamış ki hayatta onun istediği gibi aşk yaşayacak biri kalmamış..çünkü kalpler kararmış maneviyat maddenin esiri olmuş..herşey sahte ve yalan olmuş..aşka sevgiye inan insanlar parmakla sayılcak kadar az kalmış.. anlamış ki o zaman bu dünyada aşk yaşamak imkansız ve gerçek aşk sadece masallarda kalmış.. rabbine son kez avuç açmış ve rüyasın da da olsa bu dünya gözüyle aşkı yaşattığı için şükretmiş.. elif kız aşkına kavuşamasa da biz yine de çıkalım kerevetine... ... sonsuz saygılarımla.. herkes içinde istediği aşkına kavuşup masal gibi bir hayat yaşaması dileklerimle..
ziya var..
not:sevgili elifcim böyle bir kurgu yaptığım için inşallah kızmadın bana.. sürçülisan ettiysem affola..
ziya var tarafından 6/8/2010 2:25:26 AM zamanında düzenlenmiştir.
bu yoruma şok oldum, pc'yi açtığımda ilk önce iletilere ve benim şiirlere gelenlere baktım, sizin yorumu görünce ilk ona tıkladım çünkü çok harika şeyler yadığınızı biliyorum ama bu kadar güzel bişeyde beklemiyordum inan...umarın kızmazsınız diye not geçmişsiniz, ne kızması zaten şiiri çok güzel açıklamışsınız daha doğrusu duygularımı, o nedenle kızmam mümkün değil, hem burada herkes dileği yorumu yazmakta özgürdür... burada bende bir not düşeyim, bu yorumu bilgisayarıma kopyalacağım... teşekkürler sevgili ziya bey, ellerine ve yüreğine saglık. ömrün hep güzelliklerle geçsin. selam ve saygılarımla.
Mutluluk nağmeleri sarmıştı her bir noktasını peri masalımın Sevgi sözcükleri sundum altın kadehlerle gönlümün sultanına Ne cennetten kovulduk elmayı yiyince adem ile havva gibi Ne de bayıldık cadı oyununa gelen pamuk prenses gibi
Gönül sarayımda göklere çıktık zirvesine mutluluğun Güneşi sardım bağrıma can özüm kadar ısıtmadı sinemi Aşk ateşiydi bu yandığım sevdamın azizliğiyle Nurunla aydınlandığım daha üstün ziya yoktu yüreğimde
Tabiki birazda masallar olacak hayatta ki renklensin düşlerimiz yeşersin umutlarımız değişik çok güzel çalışma yüreğine sağlık sevgili şairem candan tebrik ediyor daimi başarılar diliyorum selam sevgimle..
Mutluluk nağmeleri sarmıştı her bir noktasını peri masalımın Sevgi sözcükleri sundum altın kadehlerle gönlümün sultanına Ne cennetten kovulduk elmayı yiyince adem ile havva gibi Ne de bayıldık cadı oyununa gelen pamuk prenses gibi
Gönül sarayımda göklere çıktık zirvesine mutluluğun Güneşi sardım bağrıma can özüm kadar ısıtmadı sinemi Aşk ateşiydi bu yandığım sevdamın azizliğiyle Nurunla aydınlandığım daha üstün ziya yoktu yüreğimde
yüreğine sağlık çok harika bir akıcılık gönülden gelen nameler
Mutluluk nağmeleri sarmıştı her bir noktasını peri masalımın Sevgi sözcükleri sundum altın kadehlerle gönlümün sultanına Ne cennetten kovulduk elmayı yiyince adem ile havva gibi Ne de bayıldık cadı oyununa gelen pamuk prenses gibi
masallar olmasa ...hayatın tadı olmaz..onlara da ihtiyacımız var..ruhumuzun arada beslenmesi lazım..çok güzeldi..tebrikler..masal tadında mutluluklar dilerim..sevgimle..selamlar şairem..
hayat zaten masal değilmiki çok hoş ve zevkli bir çalışma olmuş sayfanızda ilk gelişimde beni bu harika şiiriniz karşıladı kaleminiz daim olsun tebrikler.saygılarımla.
Bize okurken yaşattığı hoşluk önemliydi. O diyarları gezdim,hissettim. Zaten büyük hayallerimiz olmadı mı? O masalları okurken kendimizi kahramanlar yerine koymadık mı? Ne güzel tekrar bunu yaşayabilmek. Hayal gücünü geliştirmesi için çocuklara da tavsiye ediyoruz, hayal olmadan bir şeye ulaşmak imkansız. Masalları sevdiğimden uzattım galiba, tebriklerimle. Sevgiler...
bende masalları çok seviyorum...sadece küçükleri değil okunduğunda ve dinlendiğinde biz büyükleride mutlu ediyor, en azından biraz stresten uzaklaştırıyor...
sayfama bir kez daha onur verdiğiniz için çok memnun oldum... sonsuz sevgilerimle hep masal gibi bir hayat yaşamanızı diliyorum...
Mutluluk nağmeleri sarmıştı her bir noktasını peri masalımın Sevgi sözcükleri sundum altın kadehlerle gönlümün sultanına Ne cennetten kovulduk elmayı yiyince adem ile havva gibi Ne de bayıldık cadı oyununa gelen pamuk prenses gibi
Gönül sarayımda göklere çıktık zirvesine mutluluğun Güneşi sardım bağrıma can özüm kadar ısıtmadı sinemi Aşk ateşiydi bu yandığım sevdamın azizliğiyle Nurunla aydınlandığım daha üstün ziya yoktu yüreğimde
KUTLARIM GÜZEL OLMÜŞ OKUDUM ELİNE SAĞLIK ŞEN VE SEVGİYLE KALIN
Masaldan bir dünya kurdum kendime Yalnızca seni koydum gönül bağımın en inci köşesine Yeğane sen vardın ruhumla sarmaladığım sevdiğim Allah’tan sonra taptığım sultanımsın kurduğum can evimde
Mutluluklar diyarı kurdum düşlerimde Yıldızlarla kuşattım sarayımın duvarlarını Beyaz bulutları döşek yaptım ayak bastığın yerlere Gökkuşağını ise çatı renkli dünyamın simgesi diye
Rengarenk kelebekler uçuşturdum başında gülümün Ak güvercinler kondurdum bana güç veren omuzlarına Çiçeklerden taç yaptım başına papatyadan kol düğmesi Hüzünlerden uzak tuttum gül açar misali şenlendirdim yaşamı
Mutluluk nağmeleri sarmıştı her bir noktasını peri masalımın Sevgi sözcükleri sundum altın kadehlerle gönlümün sultanına Ne cennetten kovulduk elmayı yiyince adem ile havva gibi Ne de bayıldık cadı oyununa gelen pamuk prenses gibi
Gönül sarayımda göklere çıktık zirvesine mutluluğun Güneşi sardım bağrıma can özüm kadar ısıtmadı sinemi Aşk ateşiydi bu yandığım sevdamın azizliğiyle Nurunla aydınlandığım daha üstün ziya yoktu yüreğimde
YÜREGINE SAGLIK EFENDIM HARIKA BIR SIIRDI OKUDUGUM
Merhaba dost, Hayat kendi icinde masal ya zaten..... Bizlerde kahramanlariyiz. Ama cok hos ifade etmissin iyi bir calisma cikmis ortaya. Yürekten tebriklerimi iletiyorum. Basarin daim ola. KÖKELI OZAN Hamburg
çok haklısınız, aslında bende bunun farkındayım ama sadece şiirde durum böyle yoksa gerçekte ben asla ALLAH'tan başkası için bu kelimeyi kullanmam ve kullananlarıda sizin gibi böyle hoş karşılamam...keşke diyorum yazmasaydım... güzel duygunuz için çok teşekkür ederim sevgili şiir dostu... ALLAH HEP SİZİNLE OLSUN...
masal olmasın bunca güzel sözler sevgili Elif; bizleri ufku çok güzel bir masal denizinde gezdirdin gerçi ama hep yüreğin böyle güzelliklerle dolsun masal dağil okunanlar dilerim hakikat olsun .............. çok güzeldi günüme güneş gibi doğdu güzel yüreğine hep böyle güzellikler yakışır kocaman tebrikler kocaman sevgiler kal sağlıcakla ..................
AŞK BU DUR İŞTE ÖYLEKİ BİR DÜNYA KURMUŞSUNUZ Kİ AŞKI YAŞAMAK KUSURSUZ BİR DÜNYA YÜREĞİNİZİ KUTLUYORUM SEVGİ , AŞKI GÖNÜL SARAYANIZDA DİLEĞİNİZLE YAMA DİLEKLERİMLE MUTLU KALIN
Yaşamın masallar kadar güzel olsun Mutluluk yaşamında gül olsun Sevgiler seninle olsun Her dilegin İnşallah kabul olsun Kutlarım yüreğine kalemine sağlık
Mutluluk nağmeleri sarmıştı her bir noktasını peri masalımın Sevgi sözcükleri sundum altın kadehlerle gönlümün sultanına Ne cennetten kovulduk elmayı yiyince adem ile havva gibi Ne de bayıldık cadı oyununa gelen pamuk prenses gibi
Bazen hayallerde yaşanılan masallar da güzel oluyor,geçici olsa bile.Hiç değilse yürek acıtmıyor.Dilerim gerçek olur değerli şairem.Çok güzel ve anlam dolu bir şiirdi.Tebrik ederim.Sevgi ve selamlarımla..
"can özüm" ve "can" nasılda içini boşalttılar bu canım kelimelerin, neyse Elifim, desem ki ya serbest ya da hece yazmaya başlasan, şiir yolunda ilerlesen sağlam adımlarla( ki duygu oldukça yüklü sende, okuduklarımdan yola çıkarak söyledim bu cümleyi) kelime dağarcığında geniş, sonra biz de keyifle okusak "Şiir"lerini, ne doyumsuz olurdu değil mi?Evet Elif, bu ışık var sende, ha gayret arkadaşım.
Şiir adına şiir yolunda şiir aşkıyla.Sevgimle.
Dibe düşürdüğüm not:Gece buluşuyoruz "Biraz Gülelim mi?" de geç kalma emi?:)))
"Sevmeyi bilmeyen adam Tertemiz aşkımı sana harcayamam Nasılsa unuturum aman Bulunmaz hint kumaşı masalı yalan "
Eş:)Hülya tarafından 4/12/2010 8:30:51 PM zamanında düzenlenmiştir.
sevgili hülya, şiirde ''can'' kelimesi kullandığıma bakma sen çünkü benim en nefret ettiğim ve kolay kolay kullanmadığım bir kelimedir ''can'' yada ''canım'' ...beni yakından tanıyanlarda bunu çok iyi bilirler ...
canım deyimde canımımı alsınlar :)
şiire gelince, benim amacım usta bir şair olmak ve bu yolda ilerlemek değil..! ben böyle de seviyorum...yani bana yetiyor...aksi olsaydı dediğin gibi sağlam adımlarla ilerlemeye çalışırdım topal adımlarla değil :)
tamam, tamam gece buluşuruz...ben şimdiden fıkra ayarlamaya bakayım :)
sevgili mehtap hanımda hazır mı acaba gece için..?
Hep hazan hüsran olmuyor böyle..!!! Birazda masallarda gezinelim..!!! ___________________________________
Masaldan bir dünya kurdum kendime Yalnızca seni koydum gönül bağımın en inci köşesine Yeğane sen vardın ruhumla sarmaladığım sevdiğim Allah’tan sonra taptığım sultanımsın kurduğum can evimde
Mutluluklar diyarı kurdum düşlerimde Yıldızlarla kuşattım sarayımın duvarlarını Beyaz bulutları döşek yaptım ayak bastığın yerlere Gökkuşağını ise çatı renkli dünyamın simgesi diye
Rengarenk kelebekler uçuşturdum başında gülümün Ak güvercinler kondurdum bana güç veren omuzlarına Çiçeklerden taç yaptım başına papatyadan kol düğmesi Hüzünlerden uzak tuttum gül açar misali şenlendirdim yaşamı
Mutluluk nağmeleri sarmıştı her bir noktasını peri masalımın Sevgi sözcükleri sundum altın kadehlerle gönlümün sultanına Ne cennetten kovulduk elmayı yiyince adem ile havva gibi Ne de bayıldık cadı oyununa gelen pamuk prenses gibi
Gönül sarayımda göklere çıktık zirvesine mutluluğun Güneşi sardım bağrıma can özüm kadar ısıtmadı sinemi Aşk ateşiydi bu yandığım sevdamın azizliğiyle Nurunla aydınlandığım daha üstün ziya yoktu yüreğimde,,,,,,,
hayal ve masal birde rüyalar girmiş hayatımıza hayalde olmasa nasıl yaşarımki bu durum da ,,,,,,,,
doğru anlamlı enfes mükemmel eserini kutlarım candan arkadaşım hasretle selam saygılarımı sunarım şen ve esen kal++++++++++++++++++)))))))))))))))))))))
aşık komani tarafından 4/12/2010 6:12:47 PM zamanında düzenlenmiştir.
şiiri okurken bile masallar dıyarına gittim..biraz tebessüm,birazda aşk yangını vardı dizelerde...tebrıkler..yüregınız aşksız,hayallerınız yarım kalmasın..mutluluklarınız daim olsun..sevgiler
Gönül sarayımda göklere çıktık zirvesine mutluluğun Güneşi sardım bağrıma can özüm kadar ısıtmadı sinemi Aşk ateşiydi bu yandığım sevdamın azizliğiyle Nurunla aydınlandığım daha üstün ziya yoktu yüreğimde
Şair arkadaşımdan şahane dizeler. Kutlarım kaleminizi. Sağlıcakla kalınız...
Gönül sarayımda göklere çıktık zirvesine mutluluğun Güneşi sardım bağrıma can özüm kadar ısıtmadı sinemi Aşk ateşiydi bu yandığım sevdamın azizliğiyle Nurunla aydınlandığım daha üstün ziya yoktu yüreğimde
Sevgili Elif çok çok güzeldi tebrikler hep mutlu oll emi gülücükler bıraktım ak sayfana
Mutluluk nağmeleri sarmıştı her bir noktasını peri masalımın Sevgi sözcükleri sundum altın kadehlerle gönlümün sultanına Ne cennetten kovulduk elmayı yiyince adem ile havva gibi Ne de bayıldık cadı oyununa gelen pamuk prenses gibi
Hakikatler diyarindan masal tadinda cok guzel bir siirdi. Hele final
Aşk ateşiydi bu yandığım sevdamın azizliğiyle Nurunla aydınlandığım daha üstün ziya yoktu yüreğimde
Aşk ateşiydi bu yandığım sevdamın azizliğiyle Nurunla aydınlandığım daha üstün ziya yoktu yüreğimde...şiir kendi içinde kaybettiriyor. Çok güzeldi. Tebriklerimle.
Mutluluklar diyarı kurdum düşlerimde Yıldızlarla kuşattım sarayımın duvarlarını Beyaz bulutları döşek yaptım ayak bastığın yerlere Gökkuşağını ise çatı renkli dünyamın simgesi diye
Rengarenk kelebekler uçuşturdum başında gülümün Ak güvercinler kondurdum bana güç veren omuzlarına Çiçeklerden taç yaptım başına papatyadan kol düğmesi Hüzünlerden uzak tuttum gül açar misali şenlendirdim yaşamı
degerli şairim şiirinizde duyguyu ve hüzünü en güzel şekilde anlatmıssınız tebrik ederim kaleminiz daim olsun yüreginize saglık saygılarımla...
şiir güzelliği yorumlarda belli oluyor kutlarım