(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
*** AKLIMIN ESTİKLERİ *** şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
*** AKLIMIN ESTİKLERİ *** şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
uzun zaman oldu ben buraya girmeyeli. Özlemişim. Şiir çok güzel olmuş. Özellikle benim gibi yurtdışında olupta memeleket hasreti çeken biri olarak asker ve sonrası etkiledi beni. Gönlüne sağlık.....
Son şiirime bir dost,(DİRİLİŞ VE DİRENİŞ) diye not düşmüş. Çok hoşuma gitti. Bu şiirle de bağdaştırayım ve kalem için direnmeni kutlayayım. Çok güzeldi. Selam ve sevgiler...
ben bir nehirim çağlar akarım bir şairin kaleminden bazen acılar yazarım kan yaşlı bazen mutluluk ovaların dayımdır bazen bir çiçeğe al olurken bazen bir gölgede dal olurum mesken tutarım çoğu zaman yürekleri ılgıt ılgıt sevda taşırım sonsuzluğa... son damlam kuruyana kadar... öyle güzel bir şiir okudum ki klavyemden dökülenlerle eşlik etmek istedim yürekten kutladım şairim her dem saygımla.
Ben bir şairim Aklımın estiği gibi yazarım b/öyle Kıramazlar kalemimi Duygu yüklü yoğun kalbimi
şair hep yazmalıdır zaten..suskun dillerin tercümanı ,kanayan yaraların merhemi..olmalıdır...şiir de hep kanayan yerlerimiz vardı ..içimizi acıtan..uzun bir aradan sonra harika bir şiirle buluşmak..çok güzeldi..sevgili şairem..tebrikler..sevgiler..
.................... Ben bir şairim Aklımın estiği gibi yazarım b/öyle Kıramazlar kalemimi Duygu yüklü yoğun kalbimi
şair şiirini yazmakla,sonsuzluk ülkesinin bir sakinidir artık.. mümkün müdür kırmak kalemini,yoketmek şairi.. muhteşem şiirdi dost.. kutlarım.. sevgim ve saygımla..
Ben bir şairim Aklımın estiği gibi yazarım böyle Kıramazlar kalemimi Duygu yüklü yoğun kalbimi ----------------------------------------------
...AKLIMIN ESTİKLERİ......
EN GÜZEL ACILARI SİZ SEÇMİŞSİNİZ KENDİNİZE BAKIYORUM Kİ ŞAİR OLMUŞSUNUZ SAĞLAM KALEMLİ GÜL FİDAN OLMUŞSUNUZ BAKILINCA ÖLDÜRESİ ÇİÇEK OLMUŞSUNUN ÖLDÜRÜLDÜKTEN SONRA SEVİLESİ AĞAÇ OLMUŞSUNUZ BEN NE DİYEYİM Kİ, KÖKÜNDEN KESİLESİ !... KEDİ OLMUŞSUNUZ BİR DE KEDİ ! YOKSA BİR "CİĞERCİNİN" KEDİSİMİ ??!! SONRA BİR KÖPEK HANİ ! (HAŞA) BELKİ DE BEKLEMEK İÇİN BİR ZENGİN EVİ ! BİRDE BİZİM "MEHMETCİK" VAR YA HANİ ELLER KARIŞTIRMIŞ SİYASETİ,ÜLKEYİ SONRA SINIRA UĞURLAMIŞLAR "MEHMETCİĞİ..." HELE "TÜRKİYE" TABİ KADERSİZ BİR ÜLKE DENDİ Mİ, DOSTLARI GELİR HEP AKLA GİZLİ BİR DÜŞMAN GİBİ !!!.. ŞAİRLİĞE GELİNCE ; KİM ÇEKECEK İŞTE, SİZ OLMASANIZ HEDEFTE O ACILARI BAŞKALARI YERİNE !!!........ NE OLUR ONU DA SÖYLE ???????......... ------------------------------------------------ BAŞINIZI AĞRITTIM,İSTEMEDİĞİM HALDE TEŞEKKÜRLERİMLE !!!....................... ÇOK ÇOK ANLAMLIYDI ŞİRİNİZ DE.........
Onatça tarafından 6/9/2010 6:31:53 PM zamanında düzenlenmiştir.
Her kopan gül ölü güldür oysaki ne çok sevinirir değil mi aldığımızda ve hatta şiirde gül bahsettin diye ben,m aklımdan esende kapına dostluk adına bir kamyon gül dökmek ve bu da yetmez diyerek gideceğin yeri bir gün önceden öğrenip her adımına bir gül denk gelecek şekilde yol kenarına gül dikmek hadi git deli şair dediğini duyar gibi oldum.
Çiçeğime gelince hiç ayırmam bu kelimeyi yaşlı bayan erkek demem kullanırım çünkü çiçek olmak ama o kelimeyi hak edene sahi çeçeklerin erkek dişisi varmıydı aklıma esti.
İşte şimdi en can alıcı yerine geldik 'Ben Şairim' bu cümleyi yazmak yürek işidir. Geçen hafta bir etkinliğe katıldım şiir yazıyor ama aynen yazıyorum konuşmasını ben uyuz oldum 'Daha çok şiir yazcam ama ben şair değilim.' İnsan önce kendini güvenecek kendisine aşık olacak kendinin sorumluğunu bilecek değil mi
doğrusu ben gül ve çiçeklerin dalında olmasından yanayım daha çok ama bu demek değildir ki hiç koparmayacağım fakat fuzuli yere koparılıp atılmasından yana değilim ki ben burada çok kişiyi uyarmışımdır eğer ki kopardığında onu güzel bir vazo yada bardağın içerisine koyacaksan olur ama elinde tutup sonrada yere atacaksan kıyamıyorum derim, yoksa sonuçda dalında solup gidecek, insanda ölüyor ona bakarsan...çiçeğe gelince yine kıyamıyorum bırakalımda dalında solsunlar. kamyonla gül dökmeye gelince istemem az önce dediğim gibi kendi zevkim uğruna yine kıyamam. ha bunları laf olsun diye demiyorum sadece gerçeklerimi yazıyorım, onun yerine güzel nadide bir gül bana yeter. ama tabikii görüşler ve zevkler başkadır. en önemli kısma geldik ''ben şairim'' cümlesine, ben asla şairim demiyorum kendim için ve bunu çok kez söyledim burada yalnızca şiir olsun diye yazıldı, yoksa ben kim, şairlik kim? burada ayrıca yazdıklarım sadece karalama, özellikle ben bunu her seferinde vurguluyorum. ama işte laf olunca şiir yazmışsan eğer usta ya da acemi olsun bir şekilde illaki bu sıfat geçiyor bir yerlerde, yoksa şiirdeki şairim yerine başka bir isim olmazdı,değil mi?
teşekkür ediyorum güzel ve samimi yorumun için, ve saygılarımı sunuyorum.
Güzel anlam,öyleki;çiçeği uygun vazo bulamazsan koparma,öyle değil mi?..Ağaç ta güzel meyvaları için korunmalı,bu da güzel örnek...Güzel örnekler olmuş...Yazan düşünceyi kutlarım.
Ben bir şairim Aklımın estiği gibi yazarım böyle Kıramazlar kalemimi Duygu yüklü yoğun kalbimi
hep diyorum fusfukara nasıl biridir diye sorarlarsa kötüdür deyin, dili sivridir deyin kincidir deyin ne derseniz deyin ama illa ve mutlaka şairdir deyin:)))
ben bir insanım sevgiyle yogrulmuş aşkla can bulmuşum kirlensede özümdeki ak öfkenin kinin ayaklarında gözyaşımda arınırım tevbelerin koynunda yalan kadar gerçektir içimdeki sevda rabbime varışta
Ben bir şairim Aklımın estiği gibi yazarım böyle Kıramazlar kalemimi Duygu yüklü yoğun kalbimi
Yüreğinize sağlık Elif hanım çok güzel bir şiir olmuş.Şiir her zaman manalı olacak değil ya demi ama Kaleminiz daim olsun.Saygılarımla ve Sevgilerimle.
Akıl böyle eserse yürekten gelen sözleriniz çaglar taşar heral de... Kendinizi şiire bezemişiniz... ve kelimelerle harf harf resim çizmişiniz.... bu anlatımla hayalimde bir şair oluştu.... duygular harmanında yogrulan bir yüz.... bayrak gibi dalgalana saçlar bir kedi gibi masum bir asker gibi sözü sadık... gül ağacından çalınan bir göz rengi... bir çiçek kadar nazik... türkiyem gibi dimdik ayakta duran ve keskin kaleme sahip olan bir şairem... yüreginize sağlık saygılarımı sunuyorum..... iyi günler...
Kutlarım...
Beğendim...
......................................... Saygı ve selamlar.