Ey gönlümün sarmaşığı, Aşkta kılavuzum dilber, Kar beyazım, Alın yazım, Can özüm, Kor çiçek ömrüm, Her sabah ufkumuza güneşdoğanda, İçim içime sığmaz olur Dayanamam da, Ne yapar eder, Gölgene bürünürüm! ..
Al gülümün ver nöbetine ayarlı Aslı’ya şan izzetinle Kerem yüreğime basa basa, Ahu meşrep yürüdüğün, İpek yolumuzun kervan dingini O kül gizem örenlerinde, En az on bin yıllık bir öykünün Yangın sahnelerini yeniden yaşar, Bir esmer sevdaya dönüşerek Peşin sıra sürünürüm…
En soy karanlıkları giyinen Yer demir, gök bakır gecelerinde Kirpiklerine tutunur, Gerçek gönül sezgisiyle Can gözüne görünürüm…
Uykunun kollarına kendini bıraktığın Menekşe mahmuru anlarında bile Bilmelisin ki, Uyandığında unutulmaya mahkûm Telkari düşlerinde misafirim; Öksüzlüğüne bir anne ninnisi, Yetimliğine En baba şiir’im! ..
Gece boyunca Yıldız esinlerinden derlediğim Işık tozu imgelerle Yüreğine billur ezgi dökülürüm!
Şafak söker İçim içime sığmaz olur, Dayanamam da, Sil baştan, Gölgene bürünürüm!
Kar beyazım, Alın yazım, Türk özüm, Kor çiçek ömrüm!..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KOR ÇİÇEĞİN GÖLGESİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KOR ÇİÇEĞİN GÖLGESİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Uykunun kollarına kendini bıraktığın Menekşe mahmuru anlarında bile Bilmelisin ki, Uyandığında unutulmaya mahkûm Firarî düşlerinde misafirim; Öksüzlüğüne bir anne ninnisi, Yetimliğine En baba şiir’im !..
Uykunun kollarına kendini bıraktığın Menekşe mahmuru anlarında bile Bilmelisin ki, Uyandığında unutulmaya mahkûm Firarî düşlerinde misafirim; Öksüzlüğüne bir anne ninnisi, Yetimliğine En baba şiir’im !..
Şiirin en babasına imza koyan şaire selam olsun.. Dualarımızla
Gece boyunca Yıldız esinlerinden derlediğim Işık tozu imgelerle Yüreğine billur ezgi dökülürüm; Şafak söker Yokluğuna yine dayanamam, Sil baştan, Gölgene bürünürüm !
Kar beyazım, Alın yazım, Can-özüm, Cananım, Ömrüm !..
Menekşe mahmuru anlarında bile
Bilmelisin ki,
Uyandığında unutulmaya mahkûm
Firarî düşlerinde misafirim;
Öksüzlüğüne bir anne ninnisi,
Yetimliğine
En baba şiir’im !..
harikaydi saygilar kaleminize