Kaçkar çok soğuktur erimez karı, Havası çok güzel yayla diyarı, İnsanı değerli zümrüt ayarı, İşte Karadeniz,işte memleket! Toprakları altın,taşı bereket...
Yazın yemyeşildir düz yaylaları, Sonbahar sarısı yüce dağları, Serin yamaçları çiçek bağları, İşte Karadeniz,işte memleket! Toprakları altın,taşı bereket...
Kültürümüzde var kemençe tulum, Huzur buluyorum düşünce yolum, Aslım oralıdır,sılamda kolum, İşte Karadeniz, işte memleket! Toprakları altın,taşı bereket...
Bakıp bakıp böyle gelde ah çekme, Her yerden fıçkırır,kaplıca içme, Kaderde var imiş buradan göçme, İşte Karadeniz,işte memleket! Toprakları altın,taşı bereket...
Yazı başka olur kışı bambaşka, Niceleri orda düşmüştü aşka, Dört mevsim köyümde olsaydım keşke, İşte Karadeniz, işte memleket! Toprakları altın,taşı bereket...
Fabrikamız yo’ki zordur geçimi, Hayat şartı için yaptık geçimi, Gurbet ile nakleyledim göçümü, İşte Karadeniz işte memleket! Toprakları altın taşı bereket...
Her yanı çok farklı saymakla bitmez, Gezip dolaşmaya bir ömür yetmez, Bölücünün orda borusu ötmez, İşte Karadeniz işte memleket! Toprakları altın,taşı bereket...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
K A R A D E N İ Z şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
K A R A D E N İ Z şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Teşekkür ederim efendim yüzünüzün gülümsemesini yansıtmışsınız yorumunuza eksik olmayın... Ayırım yapmıyoruz tabiikide vatan olunca konu karadenizlinin üstüne adam tanımam...
Yazı başka olur kışı bambaşka, Niceleri orda düşmüştü aşka, Dört mevsim köyümde olsaydım keşke, İşte Karadeniz, işte memleket! Toprakları altın,taşı bereket...
Karadeniz gibi akmış çağlamış dizeler..yazan yüreğe saygılar..
Yazı başka olur kışı bambaşka, Niceleri orda düşmüştü aşka, Dört mevsim köyümde olsaydım keşke, İşte Karadeniz, işte memleket! Toprakları altın,taşı bereket...
İçim bir tuhaf oldu.Çocukluk günlerimi hatırladım. Ünye,giresun yayları.Gözümün önüne geldi. Paylaşım için teşekkürler. Selam saygılar.
Her yanı çok farklı saymakla bitmez, Gezip dolaşmaya bir ömür yetmez, Bölücünün orda borusu ötmez, İşte Karadeniz işte memleket! Toprakları altın,taşı bereket...
BİR KARADENİZLİ OLARAK GURURLA OKUDUM BU HARİKA ANLATIMLI DİZELERİNİZİ VE ÖZLEMİM KABARDI O EŞSİZ GÜZELLİĞE.YÜREĞİNİZE SAĞLIK DEĞERLİ DOST YÜREK.DAİMİ BAŞARI DİLEKLERİMLE SELAM SAYGILAR..
Her yanı çok farklı saymakla bitmez, Gezip dolaşmaya bir ömür yetmez, Bölücünün orda borusu ötmez, İşte Karadeniz işte memleket! Toprakları altın,taşı bereket...
İŞte KARADENİZ...
Tek Bayrak, Tek Millet ve Medeniyetlerin Beşiği Tek VATAN Türkiye' mizin doğa harikası KARADENİZ'e selam ve saygılarımla...+5
FABRİKALAR Merisn ilini mahvetti üstadım; doğa harikası olarak kalsın güzel KARADENİZ... AKDENİZ ağlıyor kimyasal saçan fabrikalar yüzünden..
ESKİ MERSİN
İrdelemek gerekir en saklı sırları Unutma orman kenarı yeşil kırları Otlayan büyükbaşları koy manzaraya Mevsim ilkbahar ise doyma manzaraya.
Akdeniz sahili ne sıcak ne de soğuk Dolmuş camları nefesten buğulu boğuk Mersin sokakları inler korna sesi Aniden duyulur acı bir siren sesi.
Eskiden diye hayıflanırız hepimiz Şapka çıkarılırken şimdi yok kepimiz Hatırşinas az ve öz bir topluluk idik Sahilleri kum, denizi mas mavi idik.
Portakal bahçeleri limanla iç içe Tarım alanı sulanırken su içe, içe Alın teriyle kokardı feodal bağlar Yaylası yüksekten selam verirdi dağlar.
Tarihi mekânları ayrı bir güzellik Zengin, fakir bulunur iken her özellik Damak tadı nefis yemekleri çok doğal Sözüyle özüyle sadıktı, kalpler doğal.
Şimdi birbirine girmiş eski değerler Ah diye iç çeken cümlelerde meğerler Sahip çıkınız demişti Mustafa Kemal Naçar, bir pişmanlık içinde cümle cemal.
Kapı açık kalırdı seyahat zamanı Buğday tarlalarından gelirdi samanı Hırsız nedir bilmezdi Mersin ve Mersinli Ah ki ah, binler ah ediyor, ah Mersinli!..
Saygılarımla üstadım...
Selim Temiz tarafından 12/25/2009 4:06:58 PM zamanında düzenlenmiştir.
Selim Temiz tarafından 12/25/2009 4:07:37 PM zamanında düzenlenmiştir.
Sevgilli arkadaşım öncelikle sayfama uğradığınız ,güzel bir şiir bıraktığınız için teşekkür ederim mersini sadece fabrikalarmı bozdu ben mersinin otuz yıl önceki insanlarınıda biliyorum şu andaki oradaki insanlarıda hepimiz biliyoruz keşke sadece fabrikalar mersini yıksa Doğrudur doğamız bir harika da aç durulmuyorki sürekli göç var. Bu ülkenin her yeri hepimizin Dağların oğlundan sevgiler selamlar.
sayfana geç kaldım bağışla....bir tulum çığlığıyla karşılıyorsun...buram buram karadeniz kokuyorsun...bu sitede yerin ayrı....mahlasında sana özgün...bu şiir varya bu şiir delip geçiyor vücutta değil beyinde kırbaç şaklatıyorsun...sevgi sağanakları üstüne yapsın...favori listemde artık benden kurtulamassın...saygılar
Teşekkür ederim Tacettin kardeşim hafif efkarlı iki kadeh yudumlarken tulumun altında kardenizin sisli yaylalarında ömre ömür katmak bir başka oluyor...Çok naziksiniz eksik olmayın.
Miskirenin kızıyım, Hırçınlığım Karadenizden. Yüksek dağların tepesindeyim, Uçan kuşlardan özgür.... Denizi izlerken doruktan, Mavisi,alabildiğine uzanan Çimen yeşili,irisi takip ederim..
Beni,sessiz sedasız Karadenizin kucağına atan, Miskirenin kızıyım ben... Bazen ,delice olurum bir hoş. Dalgalar gibi döverim tüm sahili, Tutar fırtınam gönlümde. Başlar ardından,ruhumda Dalga sesi ve deniz melodisi Kulaklarımda...
Miskirenin caniklerinde, Papatya dalgaları, Gönülleri doldurur Sevdaları.. O yüzden,ruhum Aşk hırçını... Miskirenin kızıyım ben....
Eda TÜTER sayfanzdan size merhaba demek istediğim bu coşkun eserinize geçte olsa...uzun süredir karadenizdeydim onunla yaşamak bir ayrıcalık karadenizli olmak hasebiyle..acizane bende bir şiirimi bıraktım kardeş esere.. gönülden tebriklerimle..yeni yılınızı kutluyorum.sayfalara arasıra girebiliyorum gözümdeki rahatsızlıktan dolayı ..affınıza sığınırım güzel hemşehrim...
Dağların kızı Çarşambanın hanım ablası sayfama kaydettiğiniz şiir için çok deşekkür ederim çok ince çok nadide bir eserdir.Var olduğum sürece eseriniz yaşayacak sağ olun var olun kardeşim. Herekesin memleketi kendine güzeldir. Bülbül altın kafes içinde ah vatanım demedimi Karadenizli olmanın karednizde yaşamanın ayrıcalığını yine karadenizli bilir. Gözleriniz içinde üzgünüm Allah sağlığınızı versin selamlarım saygılarım sizlere Allah'a emanet olun...............
Evet, bir başka güzeldir Karadeniz. İçinizdeki Karadeniz aşkını çok güzel kaleme almışsınız..Dizelerinizi okuduktan sonra, yaz gelse de yayla ya çıksam diye şimdiden sabırsızlanmaya başladım... Yürekten kutluyorum, selamlar...
Saygılarımla...
kubano tarafından 12/19/2009 3:24:43 PM zamanında düzenlenmiştir.
Yazı başka olur kışı bambaşka, Niceleri orda düşmüştü aşka, Dört mevsim köyümde olsaydım keşke, İşte Karadeniz, işte memleket! Toprakları altın,taşı bereket...
Keşke... diyesim geldi Çatalzeytin'i gördüm, Karadeniziyle Ve yeşilin her tonunu gördüm Karadenizde...
Memleket sevgisi ne güzel gelmiş dile Beğeniyle okudum Kutlarım
........... Her yanı çok farklı saymakla bitmez, Gezip dolaşmaya bir ömür yetmez, Bölücünün orda borusu ötmez, İşte Karadeniz işte memleket! Toprakları altın,taşı bereket... ... Kalemine kuvvet dost şair. Harika olmuş. Sayfana geç gidiğim için kusura bakma. Selam ve muhabbetle...
İşte Karadeniz işte memleket! Toprakları altın,taşı bereket...
Haritamızın her yerini gördüm de ,şair kızma sakın ,Karadenizi bir türlü görmek kısmet olmadı,özellikle Kaçkar dağlarını çok meraktayım.. güzel bir tanıtımdı efendim ...
Karadenizi anlatan mükemmel bir şiir olmuş, bir memleket ancak bu kadar güzel anlatılabilirdi. Güleryüzlü insanıyla, yemyeşil doğasıyla yeryüzündeki cennet gibidir karadeniz. Yüreğinize sağlık,bu güzel şiirinizi ve bayramınızı kutlarım hocam. Saygı ve Selamlarımla...
Şiiriniz muhteşemdi yürekten kutluyorum sizi. Karadeniz sevgisi bende çok farklıdır. Karadenizi görmeyen biryer gördüm sanmasın diyorum. Giresun'a bağlı Şebinkarahisar'a Şiir dalında Türkiye Birincilik ödülümü almak için davet edildim ve gittim tadına doyamadım. Giresun'a yine Onur belgesi Ve plaket almam için davet edildim gittMi tadına doyamadım. Karadeniz sevgim öyle büyük ki Şu an bütün radyoları bıraktım Radyo Görele dinliyorum
.http://www.radyogorele.com/ radyonun linki budur dinlemenizi tavsiye ederim.Doya doya kemençe dinleyiniz. Ayrıca Giresun'a ait iki sitede köşe yazarıyım.
www.giresunmanset.com www.giresunulusal.com
İŞTE KARADENİZE OLAN SEVGİM. kARADENİZ SEVİLMEZMİ..YAYLALARINDA SOLUK ALINMAZMI, BUZ GİBİ SULARI İÇİLMEZMİ
Fabrikamız yo’ki zordur geçimi, Hayat şartı için yaptık geçimi, Gurbet ile nakleyledim göçümü, İşte Karadeniz işte memleket! Toprakları altın taşı bereket... ===============================
İnşallah birgün fabrikalar da yapılır, Fabrika bacaları sıra sıra sıralanır, Sonra Karadeniz üretimle anılır, ___Bir gelecek o yeşillik haz verecek, ___Hem maddi hem manevi havaya girecek.. HakanKURTARAN Yüreğine sağlık Üstadım... Çok anlamlıydı ....
karadenizi hep merak etmişimdir hep dikkatimi çeker doğayı çok seven birisi olarak gıpta ile bakarım resimlerine inşallah kısmet olur birgün güzel memleketimin güzelliklerini görmek
Benim de bildiim kadarı ile nakış nakış işlemişsiniz karadenizi.Ben Gaziantepliyim.Fakat karadenizli olmanın ayrıcalık olduğunu biliyorum. Oraların insanları çok sıcak, oldukça milliyetçi ve cana yakındır.Taşının toprağının altın oluşu da hakeza tartışılmaz. Çok güzel bir şiirdi sayfanızda paylaştığım.
Her yanı çok farklı saymakla bitmez, Gezip dolaşmaya bir ömür yetmez, Bölücünün orda borusu ötmez, İşte Karadeniz işte memleket! Toprakları altın,taşı bereket...
Aziz vatanımın bu cennet köşelerinden Rize de 4 yıl görev yaptım dolayısıyla Trabzon ve ayrıca Samsun da lise okudum. Gerçekten hislerime tercüman oldunuz. Kutladım yüreğinizi. Sevgim ve saygımla.
Evet, gerek toprağı gerek insanı ile rengarenk bir bölgemiz karadeniz. Hele insanına özel bir hoşgörüsü var ki hiç bir şeye değişilmez, sadece sinirlenmeyecekler o vakit kaçma vaktidir:))
Çok güzel ifadelerle anlatılmış güzel bir şiir olmuş var olun. Selam ve saygıyla.
Her yanı çok farklı saymakla bitmez, Gezip dolaşmaya bir ömür yetmez, Bölücünün orda borusu ötmez, İşte Karadeniz işte memleket! Toprakları altın,taşı bereket... ----------------------------- yıllar önce gittim ve hayran oldum torağı göremezsiniz yeşilin her rengiyle süslenmiş bir doğa harikası ellerinize sağlık
Karadenizin güzelliği dillere destan hele böylesi şiirlerle daha bir devleşiyor. Ne mutlu ülkemin bu güzelliğine. Tebrikler şairim çok güzeldi devamına....
Jale Keskin tarafından 11/23/2009 10:29:50 AM zamanında düzenlenmiştir.
çok doğru tespit tir bende bir orta karadenizli olarak mükemmel cennet vatanımın her köşesi ..anadolum dört mevsimi yaşatır .. kıymetini bilellim bu hazinenin ..kuzey batı ülkelrinde yaşayn halkımız daha iyi bilir bu farkı yüreğine sağlık sayın abim saygılar....
"Kültürümüzde var kemençe tulum, Huzur buluyorum düşünce yolum, Aslım oralıdır,sılamda kolum, İşte Karadeniz, işte memleket! Toprakları altın,taşı bereket..."
huzur veren ne güzel şiir ne güzel resim...yurdumuzun her köşesi ayrı cennet ..ah bir de kıymetini bilsek... gönlünüze sağlık değerli şair dost sayın lazuşağı.. sevgim saygım her daim...tebriklerimle...
Her yanı çok farklı saymakla bitmez, Gezip dolaşmaya bir ömür yetmez, Bölücünün orda borusu ötmez, İşte Karadeniz işte memleket! Toprakları altın,taşı bereket... .......................................... evet o eşsiz cografyayı anlatan en iyi şiir de bu olsa gerek kutlarım yaşanılanı emege güzel bakışa çeviren şairi saygılarımla
Kaçkar çok soğuktur erimez karı, Havası çok güzel yayla diyarı, İnsanı değerli zümrüt ayarı, İşte Karadeniz,işte memleket! Toprakları altın,taşı bereket...
Yazın yemyeşildir düz yaylaları, Sonbahar sarısı yüce dağları, Serin yamaçları çiçek bağları, İşte Karadeniz,işte memleket! Toprakları altın,taşı bereket...
Kültürümüzde var kemençe tulum, Huzur buluyorum düşünce yolum, Aslım oralıdır,sılamda kolum, İşte Karadeniz, işte memleket! Toprakları altın,taşı bereket...
Bakıp bakıp böyle gelde ah çekme, Her yerden fıçkırır,kaplıca içme, Kaderde var imiş buradan göçme, İşte Karadeniz,işte memleket! Toprakları altın,taşı bereket...
Yazı başka olur kışı bambaşka, Niceleri orda düşmüştü aşka, Dört mevsim köyümde olsaydım keşke, İşte Karadeniz, işte memleket! Toprakları altın,taşı bereket...
Fabrikamız yo’ki zordur geçimi, Hayat şartı için yaptık geçimi, Gurbet ile nakleyledim göçümü, İşte Karadeniz işte memleket! Toprakları altın taşı bereket...
Her yanı çok farklı saymakla bitmez, Gezip dolaşmaya bir ömür yetmez, Bölücünün orda borusu ötmez, İşte Karadeniz işte memleket! Toprakları altın,taşı bereket...
------------------------
Bu vatanın bağrında binlerce kefensiz yatanı vardır.Onlarda bir gün biter.Yeter kihepimiz bir olalım. Memeleket hasretiyle yanmış olduğun dizelerinizi içten kutlarım...Tebrikler...
Sinop'tan başladım Kradeniz'i gezmeye ve Rize'ye kadar ulaştım. Oradan ileri geçemedim bir türlü. Çünkü benim yolum Trabzon'da sonu ama rica ettim Rizeye kadar gitmek imkanı buldum.
Kareniz'in incisi Sinop'un kızıyım. Sonra Trabzon'a gelin gittim. Benim kaderimde hep Karadeniz'li olmak ve Kradeniz'de klamk vardı ve bu kadarime de hep teşekkür ettim. Çünkü karadeniz gerçekten yaşam, bereket, sevgi, zorluk, mücadele, umut ve yeşil demek bilirim.
Çok çok güzeldi. Karadeniz esintisini yüzümde hissedip, yüreğime almak bir başka güzeliği yaşattı.
Her yanı çok farklı saymakla bitmez, Gezip dolaşmaya bir ömür yetmez, Bölücünün orda borusu ötmez, İşte Karadeniz işte memleket! Toprakları altın,taşı bereket...
Karadenizi şiir diliyle muhteşem işlemişsiniz ve biz dostlara sunmuşsunuz kutluyorum,emeğine yüreğine sağlık,ilhamınız daim var olsun dileklerimle saygılar selamlar sağlıcakla kalınız
Kaçkar çok soğuktur erimez karı, Havası çok güzel yayla diyarı, İnsanı değerli zümrüt ayarı, İşte Karadeniz,işte memleket! Toprakları altın,taşı bereket...
Hiç görmedim ama gitmeyi çok isterim özellikle Trabzona sümela manstırını çok anlatıyor görenler... Yüreğinize sağlık ablası, beğeni ile okudum kutlarım...Sevgiler
Yiğit doğarlar ki olmazlar namert Atasından beridir mert oğlu mert Düşmanın başına her biri bir dert İşte Karadeniz,işte memleket! Toprakları altın,taşı bereket...
Güzel memleketimin güzel yöresini güzel anlatmışsınız güzel kardeşim. Her şey güzel. Hayran kalmamak mümkün değil. Bu dörtlükte benden olsun şahsınızda tüm karadeniz insanına. SAYGILARIMLA.
Karadenizi iyi bilirim. Vatanına ve milletine bağlı çalışkan insanların memleketi ama ne yazık ki bizi yönetenler iş imkanı sağlamamışlar bölge insanına. Dilerim bu sorun da yakın bir gelecekte çözülür ve canımdan fazla sevdiğim insanlarımızın ekonomik sorunları da hal olunur. Sağ ol yiğit gardaşım sayende güzel memleketin şiirini okuduk. Bingöl'den Karadenize selamlar.
Kültürümüzde var kemençe tulum, Huzur buluyorum düşünce yolum, Aslım oralıdır,sılamda kolum, İşte Karadeniz, işte memleket! Toprakları altın,taşı bereket...
Bakıp bakıp böyle gelde ah çekme, Her yerden fıçkırır,kaplıca içme, Kaderde var imiş buradan göçme, İşite Karadeniz,işte memleket! Toprakları altın,taşı bereket...
Yazı başka olur kışı bambaşka, Niceleri orda düşmüştü aşka, Dört mevsim köyümde olsaydım keşke, İşte Karadeniz, işte memleket! Toprakları altın,taşı bereket...
karadeniz bölgesini hiç görmedim.. ama yeşilininin hiç bir yerdeki yeşile benzemeyen bir yeşili olduğunu duyarım. bu dizelerlede çok güzel dile getirmişsiniz arkadaşım. kutluyorum selam ile.
[Hey gidi “Karadenizim”, bu senmisin Bir “kiremit kırmızısı” saplandı kaldı bağrına, ucu sırtından sırıtmakta, “mavi entarin, yeşil şalın” sanki “kan” kesilmiş. Toprağın rengi bile artık tüberküloz karası]
Sevgili Üstadım, şiir çok güzel dilinize, gönlünüze sağlık. Lakin bulaşıcı bir virüs gibi beton desem beton değil, bir tuğla istilası sarmış yaylasını, kıyısını, sahilini. Estetikten yoksun, mimari özürlü binalar zehirli mantar gibi sarmakta her yanı. Korkarım bu gidişle "Karadeniz'e Ağıt" isimli şiirler yazacağız, yada güzel şiirinizi okuyup, okuyup teselli bulacağız
Her yanı çok farklı saymakla bitmez, Gezip dolaşmaya bir ömür yetmez, Bölücünün orda borusu ötmez, İşte Karadeniz işte memleket! Toprakları altın,taşı bereket...
HARİKA BİR ANLATIMDI.TEBRİKLER YÜREĞİNİZE SAĞLIK İMKAN OLSADA YURDUMUZUN HER TARAFINI GÖREBİLSEK ŞİİR DOSTUM .SAYGILARIMLA...
Her yanı çok farklı saymakla bitmez, Gezip dolaşmaya bir ömür yetmez, Bölücünün orda borusu ötmez, İşte Karadeniz işte memleket! Toprakları altın,taşı bereket... ************************************* İnsan memleketini özledimi böyle anlatır he Hakikaten güzel bir diyar her şeyiyle
Ne yazık ki güzelim Karadeniz bölgesini görme fırsatı bulamadım. Ülkemin dört bir tarafını gezdim, ilk işim ilk fırsatta karadeniz bölgesinin eşsiz güzelliğini ve cana yakın insanlarını görmek olacak. Perşembe ve Yomra da çok değerli dostlarım var. esenlikler.
Hece ölçüsüyle yazılmış harika bir şiir. ( Hece ölçülü şiirler insanın ruhum da ayrı bir tad bırakıyor. Hele bir de böyle güzel yazılmışsa) Yurdumun her yanı ayrı bir güzel ama Karadeniz'in havası, suyu ve yaylaları hiç bir yerde yok. Ah bir de kıymetini bilsek... Sonsuz sevgi ve saygılarımla...
Kıymetli abim, en çok görmek istediğim yer karedeniz, hele yaylalarına mutlaka gideceğim birgün.Netten bakıyorum o muhteşem güzellikteki yerlere şimdilik. Sende çok güzel anlatmışsın, kutluyor selamlarımı bırakıyorum
ah karadeniz gidip gördüm gezdim çok yerini imkan olsa yine gezerim de hayat şartları zor dağların başlarında kışı zor yaşadım diz boyu karda kutlarım güzel anlatımdı
Her yanı çok farklı saymakla bitmez, Gezip dolaşmaya bir ömür yetmez, Bölücünün orda borusu ötmez, İşte Karadeniz işte memleket! Toprakları altın,taşı bereket...
Ülkemde, en çok görmek istediğim yer,karadeniz bölgesidir. kısmet olur mu olmaz mı bilinmez. Ne yaparsınız, insan doğduğu yerde değil de, doyduğu yerde kalıyor. Hepimizin memleketi içimizde bir hazine olarak durmaktadır... Memleket hasretiyle yanan bir yürek, ancak bu kadar güzel bir şiir yazabilir... Kutluyorum... Selam ve sevgiler...
Gerçekten okuduğum çok güzel şiirlerden biriydi şair.. Neden mi..? canımdan çok sevdiğim karadeniz de bir kaç yıl çalışma hayatım oldu.Anlattığınız bütün bu yeşili/maviyi güzellikleri an be an yaşayan şanslılardanım amma şimdilerde ne çok özlüyorum ahhhh..... -İnsani boyutu da bende bambaşka izler bıraktı.Hala yazıştığımız,görüştüğümüz,haberleştiğimiz ne çok dostum var karadeniz de ... -Şiirinizle yeniden anılarıma döndüm/ horon tepmeleri canlandı gözlerimin önünde o güzelim gençler nasıl mükemmel geçiniyorlar. -Çok kere horona girer anlardan biri olurdum ve onlarla aynı havayı tenefüs ederdim. Bir başkadır karadenizim..... Tüm karadenizlilere ve karadenize ve de yazan yüreğe bin selam olsun dostum...
....Liveranın başına raşi deyiler raşi
....Konuşurduk yavrimlan gördi bizi kardeşi eheheyyyy...heyyyyy....sevgili Erkan Ocaklı'yı ve Kazım Koyuncu'yu da rahmetle anıyorum.
Her yanı çok farklı saymakla bitmez, Gezip dolaşmaya bir ömür yetmez, Bölücünün orda borusu ötmez, İşte Karadeniz işte memleket! Toprakları altın,taşı bereket...
bir zamanlar Trabzon ARAKLI bahçecik yaylasına bölücüler gelmişti kadınlar ve ihtiyarlar tarafından üç tanesinin leşi ortaya serildi. dahada gelemediler. güzel şiirine enişte desteği beğendün mii haçan nede olsa karadenüz eniştesiyüz. selamlar
Çok güzeldi dost.Şiirnizi beğeniyle okudum.Görselliği de ah çektirecek cinsten doğrusu.Hiç sevilmez mi o diyarlar.Bu vesile ile Karadenizli dostlara selam olsun.Mertliği ve Vatanperverliğini çok iyi bildiğim Karadeniz insanına nezdinizde saygılarımı gönderiyorum.Gönlünüz dert görmesin,ilhamlarınız daim olsun dileklerimle...
Her yanı çok farklı saymakla bitmez, Gezip dolaşmaya bir ömür yetmez, Bölücünün orda borusu ötmez, İşte Karadeniz işte memleket! Toprakları altın,taşı bereket...
RESİMLE ÖZDEŞLEŞEN HECE ŞİİRİNİZİ AKICI BİR ŞEKİLDE OKUDUM. GÜZELDİ. SAYGILARIMLA. 80 Lİ YILLARDA GELDİĞİM KARADENİZİ ÖZLEDİM...
Fabrikamız yo’ki zordur geçimi, Hayat şartı için yaptık geçimi, Gurbet ile nakleyledim göçümü, İşte Karadeniz işte memleket! Toprakları altın taşı bereket...
Her yanı çok farklı saymakla bitmez, Gezip dolaşmaya bir ömür yetmez, Bölücünün orda borusu ötmez, İşte Karadeniz işte memleket! Toprakları altın,taşı bereket...
Karadenizi çok güzel anlatmışsınız. Tebrik ederim. Saygı ve selamlarımla.