(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AL BU CANI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AL BU CANI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sen ört günâhları hep kusurdayım, El açtım yarabbi bak huzurdayım, Netlerden vazgeçtim bil küsurdayım, Al bu canı Rabbim alda öleyim. ------------------ ara ara düşünürüz bu duyguları yaşarız doğrusu allah sevdiklerinizle sevindirsin uzun sağlıklı ömürler versin dileğim çok güzel duygu yüklü bir şiirdi hüzünle sayfanıza yansıyan usta kaleminizden Sn Köse
Mevlam elden ayaktan düşürüp de kimseye muhtaç etmesin. Size sağlıkla ve sevdiklerinizle, zulüme dönmeyen bir ömür versin. Yüreğinize sağlık. Saygılarımla...
Bir iç hesaplaşma Yaradana karşı kulun el açışı Ne servet ne şöhret sadece nefse vurulan zincir dolu dolu bir anlatımdı. Rahmet sahibi istemeden yaprak oynamaz Kul neyi istediğine dikkat etmeli gerçeğiyle yüzyüze kalabilir sevgiyle kalın
Ben bilirim insanların hasını, Bıraksın tutayım gönül yasını, Attırmadan bana kafa tasını, Al bu canı Rabbim alda öleyim. **************************** Aman aman! Allah korusun... Ağzınızdan yel; dilinizden, el alsın... Efendim, tebriklerimle!...
Her şeyin bir zamanı vardır, Dünya büyük görünse de dardır. Son nefesinde yaradana ulaşacaksın, Sürenin sonuna kadar burada kalacaksın. HakanKURTARAN Yüreğine sağlık Usta . Tebrik ederim.
Sen ört günâhları hep kusurdayım, El açtım yarabbi bak huzurdayım, Netlerden vazgeçtim bil küsurdayım, Al bu canı Rabbim alda öleyim.
Kul olarak hatasız olanımız yok ,bu güzel yakarışınıza amin diyorum Allah(cc) günahlarımızı affeylesin,lakin doğmak elimizde olmadığı gibi gitmekde bizim isteğimizle değil,Allah vakti geldiğinde hayırlısını versin ölümün bile,hüzün verdi dizeleriniz Allah gecinden versin inş.duygularınıza sağlık değerli kardeşim kalemin kavi ilhamın bitimsiz olsun .selam saygımla.
Hangimiz istemeyiz yüzü ak olarak o güzel gidişi bu tarumar dünyadan.
Lakin o da Rahman'a kalmıştır, amelimize değil...
Duaya duran ellerinizin boş dönmemesi dileğiyle;
Tebrikler.