(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÖZLEDİM O GÜNLERİ… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÖZLEDİM O GÜNLERİ… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Teknoloji geldi sohbetler bitti, Oturup karşı karşıya dostluklar bitti. Hasret okyanus gibiydi şimdi sular bitti, Bizi robot yaptı bu zalim teknoloji. Yüreğine sağlık Kardeşim... Saygılarımla ...
Eski günleri özlüyoruz,eski candan dostlukları.İnsanlar o zaman daha fazla mutluydu.Küçük şeylerden mutlu olmasını biliyorduk.Her şeyin anlamı vardı.Oysa ilerleyen teknoloji neleri aldı götürdü,geri gelmiyor.Geçmişe yolculuk yaptım,efkarlandım.Tek kelimeyle muhteşem bir eserdi.Tebrik ederim değerli şairem.Selam ve saygılarımla.
Türk sanat müziği gerçekten özlenecek bir müzik türü..zaten ud öğrenmek istememin de en büyük nedenlerinden biri bu..güzel ve anlamlı, duygulu şiirinizi kutlarım değerli Canan hanım, teşekkürler, saygımla, selamlar...
Sevgili Cenan hanım ne kadar güzel özlem dolu dizelerdi,ah her şeyi özledik ki ne özledik bu teknoloji denen şey aldı gitti tüm değerlerimizi dediğiniz gibi çok şeylerimizi de götürdü...güzel dizelerinize,yüreğinize tebriklerim..sevgilerimle
Neler neler bıraktık hayatın tozlu yollarında... Çok gerilerde bıraktığımız güzelliklere özlemlerle dolu çok güzel bir şiir... Her zaman ki gibi yorum da harika... Yürekten kutluyorum Canan hanım... Saygılarımla...
Olmadı Şairem olmadı!... Sizin yaptığınıza "vefasızlık" denir. Beğendin mi yaptığını .Tuttun hayalimin kulağından çaktırmadan sürükleyip götürdün adım adım gezdirdinde zahmet oldu. Bildiğimiz yerlerin özlemini iliklerimize kadarda soluduk. Her geçtiğimiz yerlerde daha nice şeyler yaşandı söylenmeden.Her şey çok güzeldi. Madem gelecektin beni neden götürdün? Madem götürdün, neden bitti şiir beni neden getirdin? Çok güzeldi teşekkür ediyorum .
Geçmiş günlerin özlemi, bazen düşüverir yüreğimize...işte öyle bir anda akıverdi kagıda, beğendiğinize sevindim şiir dostu...Sağolun varolun. Sevgi ile kalın.
İÇİMDE BASTIRILMIŞ SUSTURULMUŞ BİNLERCE ÖZLEMLERİ HORTLATTINIZ VE İNAN HER ÖZLEDİĞİNİZ ÖZLENMEĞE DEĞER GÜZELLİKLER HER BİRİSİ BENİ BAMBAŞKA HATIRALARA ALIP GÖTÜRDÜ ÇOK ÇOK HOŞ BİR ŞİİR VE UNUTULMUŞ ÖZLEMLERİ HATIRLATTIĞINIZ İÇİN NE KADAR TEŞEKKÜR ETSEM AZ TEBRİKLER TEBRİKLER
Aynıları var bende daha da fazlası var Gemsiz yularsız At kovdurmalarımı Düşüp kafa kırmalarımı Ve toprağı basıp kanını durrmalarını Usanıp harmandan kaçmalarımı Ve dudağımın çatlaklığı yüzünden gülememelerimi Su içinde balık diye tuttuğum yılanı özledim Şimdi domuz gribi yüzünden Altın çerçevelere bile dokunamaz olmuşum! Ben kentli olacağım diye Ne çok dünyalarımı öldürmüşüm!.
Çok güzel, anlamlı ve etkileyciydi dizeler, Yürekten tebrik eder, sevgiler, selamlar sunarım.
ah!..şairem şiir aldı götürdü o güzel günlere..fakir ama gönlü zengin dostlara ne oldu..nereye gitti onlar gerçekten çok özledik onları..teknoloji bir çok kolaylığı sağlarken galiba mutluluğumuzu çaldı..eski günlere gidip geldim bu güzel şiirle..yorumda herzaman gibi harikaydı..çok teşekkürler..sevgimle..selamlar..
Bu gün çeok değerli bir kelemin yazdığı şiiri okumuştum. Köyünü ve geçmişi özlediğini yazıyordu ve bende demiştim ki " Köyümde en çok o pınar başında, elinde bakraçlarla kuyudan su çeken ela gözlü, elma yanaklı, yüreğinde umut, gözlerinde sevgi ile sohbete durmuş köylü güzelelirini ve o sohbetleri özledim" demiştim.
Şimdi sizde de aynı özlemleri duymak ve okumak gerçekten geleceğimizden umutlu olmadığımızın gööstergesi mi diye sordurdu bana sevgili şairim.
sağol ablam çocukluğumu geri verdin ne güzeldi... her şeyimzi versekte ...bir daha yaşanmaya değerdi... hani nerde.... ellerine o büyük yüreğine sağlık çok gerilere götürdün bizi... kutluyorum çok hoştuı saygılar...
sevgili ablam ah keşke o günlere geri gide bilsek ama nafile hoş benim o günlerim de çok metah günler değildi ama yinede samimi ve dürüst insanları bulmak adın geri dönseydik diyorum ablam o güzel yüreğine sağlık diler ellerinden öperim sevgiler
Canım çok güzeldi daldım gittim muzik eşliğinde Şiirini dinlerken daldım gittim.her şeyiyle eskileri dans edercesine o güzel günleri ben de hayalimde yaşattım işte. Çoğu kez anlatırken gençlerin aaaaa televizyonda mı yoktu cep telfonudamı yoktu, peki ne yapıyordunuz dediklerini aklıma geldi. Çok güzel olmuş canım benim sevgilerimle.
yeşilçam filmlerinden bir kare gibiydi...şiir ve yorumunuz...özellikle yorumda bunu çok net gördüm..ve hissettim...ne diyebilirim ki muhteşemdi..ve hoş bir noztaljiydi...yürek kaleminiz susmasın dilekleriimle..sevgiyle kalın.
Ablam böyle bir şiir yzmak için çok erken hepimizi aldın götürdün geçmişe bir yerlere ne çok özlemlerimiz varmışta bilmiyormuşuz bizler adına bizleri temsil ettiniz ellerinize sağlk......
canımsın...şiirini okurken aynı duygularla yazdığım bir yazıdan alıntıyla yanıt vermek istiyorum. ve seni en yakın zamanda görmeyi umut ediyorum arkadaşım :) Tasasız, dertsiz geçen çocukluk yıllarımı arıyorum. Uzun kış gecelerinde odun sobamızın ısıttığı, evimizin o küçük odasındaki gerçek dostlarımı, dışarıda rüzgarın uğultusunun eşliğinde anlatılan o güzelim hikayeleri, kızgın sobanın üstünde kızartılan kestaneleri arıyorum.Perşembe akşamlarını iple çekerek hiç kaçırmadan dinlediğimiz radyo tiyatrolarını, küçük kumbaramı, haftanın iki günü gittiğimiz o yazlık sinemayı, beni duygulandırıp gözyaşı döktüren o eski filmleri arıyorum...............................................
MÜKKEMMEL BİR DUYGU SELİYDİ ESKİLERE GÖTÜRDÜ NE GÜNLERDİ HER ŞEY TOZ PEMBEYDİ AMA ŞU DA VAR TEKNOLOJİ SAYESİNDE BİZ DE EDEBİYATDAYIZ VARIZ DOSTUZ ŞU AN BİR BÜTÜNÜZ HARİKASIN ARKADAŞIM İYİKİ VARSIN İYİKİ VARIZ İYİKİ EDEBİYATTAYIZ KUCAK DOLUSU SEVGİLERARKADAŞIM.
evet yaaaaaaaaa o zamanların güzelliğini ancak bizim kuşağımız anlar... bir arkası yarın da dahi o radynun içine girercesine hissettiğimiz heyecanlar... odun kokan geceler... bize geçmişişi yad ettirdiniz arkadaşım. teşekkürler. sevgimle.
Hep "hey gidi günler heyy" deriz ya aslında özlemdir dilimizdeki bu söylem.. Çok şeyi özlüyoruz çok şey bizden uzaklaştı arkamızda kaldı, buna sebebp salt teknoloji mi bilemiyorum ama yüreğimizin bir yanı üşüyor bu gerçek...
Ahhhh ben de çok özledim o günleri ama geçen günler geri gelmiyor sayenizde biraz nostalji takıldım elinize sağlık arkadaşım kutlarım kalemini sevgilerimle.....
Radyoda yayınlanan arkası yarın denilen skeçleri dinlemeyi.. Türk sanat müziğini, tango ile dans etmeyi, tiyatroya gitmeyi.. Yazlık sinema bahçelerinde gazoz içip, çekirdek çıtlamayı Göz nurumla destek verdiğim komşu kızın düğün hazırlıklarını Ve düğünlerinde kasap havası, çiftetelli ile oynamayı özledim.. Ben en çok zor şartlarda yaşayan ama insanlığını yitirmeyenleri Sevgiyi, merhameti yüreğinde yeşertip daima taze tutmayı bilenleri Dostluğun gerçek dostluk olduğu günlerde yaşamayı özledim Gülmeyin bana gençler sizlere bu güzellikleri anlatabilmeyi özledim.
harika bir şiir okudum sayfanızdan tebrikler seslendirmeyi yapan arkadaşıda tebrik ederim sevgiler saygılar
bu şiir aldı götürdü beni de , neler neler bırakmışız geride , okurkende dinlerkende bir hayli etkilendim , bu şiir size çok yakıştı kutluyorum canan hanım var olunuz nur olunuz eksik olmayınız