Bir söz vermiştim, Ağlamayacağıma ilişkin, Ama tutamamıştım sözümü, Nerede taze kazılmış bir toprak görsem Hep sen gelirdin aklıma, Karışırdı toprak kokusu, senin kokuna...
Başımı kaldırıp hiç bakmamıştım Aya ve yıldızlara, hep boynumu büküp Ayakuçlarıma bakarak yürür olmuştum Öyle yürekten gülmeyi de unutmuştum…
İşte bu nedenle, sadece bu nedenle Bu akşam başımı kaldırdım ayakuçlarımdan Ve gökyüzüne baktım, Pırıl pırıl parlayan yıldızları gördüm İçlerinde de seni…
Bu gün bir söz daha verdim, Boynu bükük duruşum, seni kaybettiğimdendi Şimdi de başı dik gezmem gerektiğini anlattılar bana Ve sanırım doğrusu da bu, Yoksa nasıl kol kanat olurum iki yavruma…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Söz vermiştim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Söz vermiştim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu gün bir söz daha verdim, Boynu bükük duruşum, seni kaybettiğimdendi Şimdi de başı dik gezmem gerektiğini anlattılar bana Ve sanırım doğrusu da bu, Yoksa nasıl kol kanat olurum iki yavruma ..Final şiirin özü Dik durmayı,dik gezmeyi başarmalıyız.. Hayata tek başladığımız yolculuğu tek bitirebilmeyi öğrenmeliyiz... Kutlarım saygılar
Bir söz vermiştim, Ağlamayacağıma ilişkin, Ama tutamamıştım sözümü, Nerede taze kazılmış bir toprak görsem Hep sen gelirdin aklıma, Karışırdı toprak kokusu, senin kokuna... **** Canım, ben sana hiç öle güzel süslü sözler söyleyemem. Şiirlerin için sıradan yorumlarda yapamam laf olsun diye. Bilirsin sen beni yine Sevgi dolu bakışınla tebessümün Her daim yüreğimde Her daim var olacaksın sevgimde
Bu gün bir söz daha verdim, Başımı yere eğmem, seni kaybettiğimdendi Şimdi de başı dik gezmem gerektiğini anlattılar bana Ve sanırım doğrusu da bu, Yoksa nasıl kol kanat olurum iki yavruma… ÇOK DEĞERLİ İNSAN ; ÖNCE GÜN AYDIN ,GÜNÜN VE GELECEĞİN AYDIN OLSUN DİYEREK BAŞLAMAK İSTİYORUM..DAHA RELAX,DAHA POZİTİF BİR ŞİİRDİ OKUDUĞUM..AMA BU DEMEK DEĞİLDİR Kİ,YAŞANMIŞLIK DEĞERLERİMİZİ İNKAR EDECEĞİZ...HAYIR TAM TERSİ..ONA SAHİP ÇIKARAK,AMA HAYATIN GERÇEKLİĞİNDE VE GERİDE KALAN SEVDİKLERİMİZLE GELECEĞİ YAŞAMAK ANLAMINA GELMELİ..BU MANADA ŞİİRİ FARKLI GÖRDÜĞÜMÜ BELİRTİR KALEMİ VEDE EMEĞİ KUTLARIM.
hasan hüseyin korkmazgil acıyı bal eyledik demişti şiirinde sizde ozan gibi acıyı bal eyleyip başı dik -yıldızlardan birinde belki-yürümelisiniz ömür denen dikenli yollarda sağlıcakla kalın
yürek burkan çok güzel dizelerdi...
sevgi ve saygılar