...-Kimi zaman irkiliyorsun biliyorum, Çünki ben o kadar çok Allaha yalvarıyorumki Seni göreyim bir kere olsun yanaklarından öpeyim diyorum. İçimden bir ses diyorki kapat gözlerini, Bir bakıyorum senin yanındayım, Yanağından öpüyorum, Kokunu taa içime çekiyorum.. Birden açıyorum gözlerimi, Allahım nasıl güzel bir duygu, sanki gerçek, Dudaklarımda senin tadın, Tenimde senin kokun.
Ne zormuş yar senden ayrı kalmak. Zaman geçmiyor. Sen gideli çok olmadı belkide. Fakat; İçimde asırlar geçiyor sanki. Bana o kadar uzun bir zaman geliyorki.
Gitme dedim, bitme dedim sevdiğim. Söyledim son kez sevdiğimi. İnanmadın!!! Gittin!!! Israr edemedim daha fazla.
Gizli gizli geliyorum çalıştığın yere, Seni bi dakika görmeye. Görme sen,beni bilme. Hatta hatta mutluluk senin olsun, Bende kalsın, bende bırak kederlerini. Bedduacın değilim sevdiğim, Asla asla.
Biliyorum sende çok sevdin. Belki yanlış zamandı, Belki bilmedik, anlamadık birbirimizi.. Belki geç kaldık anladığımızda. Bir ömür içimde yaşatacağım seni, Şimdi gittin, Ayı şehirde nefes almak bile güzel. Hele seni o birkaç saniye görmem yokmu, Dünyadaki herşeyden daha kıymetli.
Hani derler ya, Bazen ne yaparsan yap olmuyor. İpin ucu bir kere kaçtı. Dertler birbirini kovaladı. Umarım yokluğum sana çaredir. Tüm yaralarını kapatır. Her gece yatağıma yatarken dua ediyorum, Eğer yarim mutlu olacaksa Ya Rabbim benim ömrümden al ona ver. Senin olsun tüm güzellikler sevdiğim, Ben varolduğum sürece, Kimi kızacağım,kimi ağlayacağım, Kimi küseceğim, Ama seni yine ve daima seveceğim.
O gidişin gitmek değildi. Sen sadece bedenini aldın gittin. Ben yine hayalimde sana dokunuyorum, Sımsıkı sarılıyorum, Koynuna kıvrılıp yatıyorum. Resimlerini tek tek öpüp koyuyorum yastığımın altına Ela gözlerinle hep bana bakıyorsun orda karşımda, yanımda. Her şarkıyı sana söylüyorum. Sana yazıyorum tüm satırlarımı. Her satırlarımda damla damla yaşlar düşüyor .
Kimi diyor zamanla geçer, Kimi beyinde unutursun belki, Ama kalpten silemezsin. Yarinn ufacık bir sözünü duyarsın, Yaşanmış ne varsa bütün herşeyi önüne döker bir bir. Ben sadece şimdi kalbimi dinleyeceğim Seni unutmayı denemeyeceğim. Ben o kadar yıl sonra buldumki aşkı, Olmasanda hayatımda bırakmayacağım, Vazgeçmeyeceğim senden sevginden, Seni sevmekten. Kim bilir bellimi olur Belki birgün yeniden tanışırız. Karşılaşırız değil. Ben hep karşında olacağım gizli gizli, Ama sen göremeyeceksin. Verdiğin bir dal çiçek varya, Ellerin değdi ya, Benim için bana getirdin ya, Apansız beklemediğim bir andı. Bugün gibi hatırlıyorum o akşamı. İçimde çığlık çığlığa hıçkıra hıçkıra ağlamıştım, Oysa sen bana demiştin ki; "Ben olsam ağlardım." Duygusuz sandın beni, Sevmedim sandın seni, İnanmadın hiçbirzamansevgime. Seni sevmek benim hayatta yaptığım en doğru şeydi.. Saklandım çoğu zaman senden, Anlatamadım sevdiğimi, Bir bilsen içimde ne fırtınalar kopuyordu. Korktum sevdamı bilince bırakırsın diye. Yaşamamışımki ben hiç aşkı senden önce.
Seni yazdığım çizdiğim bir defterim var, Ve onun içine koydum kuruttum o çiçeği. Her gün uyandığımda kalkıp ona koşuyorum, Yerindemi diye. O da senin gibi bırakıp gittimi diye. Senden kalan tek o var...
Demek sevmek böyle birşeymiş. Seni seviyorum derken asla yalan söylemedim. Yaşlanıyorum biliyormusun??? Hızla yaşlanıyorum. Senden sonra genç kalmanın yaşamanın gülmenin ne anlamı varki. Ama sen üzülme sakın. Düşünme, Senin mutlu olman için neye sahipsem onları feda edebilirim. Canımı al senin olsun, Ama seni unutmamı isteme benden. Unuttum derim yüzüne, bitti derim, olmuyor derim, Ararım, mesajlar atarım unuttum diye, Sen üzülme diye ne kadar yalan varsa söylerim. Yeterki sen mutlu ol. Sana söylediğim en büyük yalanlar olur bunlar.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HAYALİM GELİP ÖPER SENİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HAYALİM GELİP ÖPER SENİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Canımı al senin olsun, Ama seni unutmamı isteme benden. Unuttum derim yüzüne, bitti derim, olmuyor derim, Ararım, mesajlar atarım unuttum diye, Sen üzülme diye ne kadar yalan varsa söylerim. Yeterki sen mutlu ol.
Tebrik ederim. Güzeldi şiiriniz. Saygı ve selamlarımla.