(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Nadasa çektim gönlümü... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Nadasa çektim gönlümü... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Melahat hanım ne güzel söylemiş, özdeyiş sadeliğinde yazıyorsunuz, modern bilge gibisiniz Neyzen, önce anladığınızı sanıyorsunuz sizin yazdıklarınızı ilk okumada, sonra düşünüce daha derin imâlar, dokundurmalar, derinlemesine tahliller ve önermeler çıkıyor karşınıza.
Son yıllarda sıkılmadan okuduğum az şairden biriside sizsiniz, sizi tanımak ayrıca keyif, sağolun, dilerim hep yazın ve bizlerle paylaşın. Yarın ki Sakarya dinledinizde başarılar dilerim. Gelebilmeyi çok isterdim... Tüm sanatseverlere selamedin lütfen.
Bir Ankara etkinliğinde buluşmayı çok isterim... Saygılar.
sevgikadın tarafından 11/14/2009 2:16:25 AM zamanında düzenlenmiştir.
Değerli Sevgi nezaketinize, zerafetinize ve hanımefendiliğinize hayranım, iltifatlarınız karşısında ezildim, haketmediğim halde beni taltif etmişsiniz, eksik olmayın, Sakarya'ya gelebilmenizi çok isterdim, Ankara programı olursa sizinle aynı mekânda sohbet paylaşmak benim için onurdur...
Melahat hanım her zaman ki gibi zarifsiniz ve de samimi, bu zamanda ne kadar önemli ve yiten değerler bunlar, varlığınızdan çok mutlu oluyorum, yorumlarınız cesaret ve güç veriyor, eksik olmayınız... Müteşekkîrim.
dinlen gönlüm kat kat örttüm üstünü nasıl zamanı gelirde açılırsa nadasın üstü dert başa gelince bende seni çekeceğim ordan kim bilir bizi sen şimdi kapalı dur orda dinlen zamanını kolla
Hülya kardeşim, ilk şiirimden beri hep yanımdasın, ne diyeyim, sanal alemde sıcacık yüreğinle, meraklı, afacan ruhunla ne güzel bir renksin, İzmir'i bir kez daha sevdim, sende orada yaşıyorsun diye, aralık ayı programında inş. yanyana okuruz şiirlerimizi ve beraber söyleriz şarkılarımızı...
Son yıllarda sıkılmadan okuduğum az şairden biriside sizsiniz, sizi tanımak ayrıca keyif, sağolun,
dilerim hep yazın ve bizlerle paylaşın. Yarın ki Sakarya dinledinizde başarılar dilerim.
Gelebilmeyi çok isterdim... Tüm sanatseverlere selamedin lütfen.
Bir Ankara etkinliğinde buluşmayı çok isterim...
Saygılar.
sevgikadın tarafından 11/14/2009 2:16:25 AM zamanında düzenlenmiştir.