Hani sen gülünce diyordun ya usta; küçük bir çocuk bağdaş kurar yüreğime kıpır kıpır olurum sığmaz içim, içime...
Hani sen ağlayınca; fırtınalar kopar yüreğimde diyordun ya artık ağlamıyorum be usta, alıştım galiba sen gibi ben de öldürdüm, yüreğimdeki seni kesin çözümmüş, öğrendim bunu da sayende ...
Hani sesini duyunca diyordun ya usta; bütün yorgunluğum gider, kuşça hafiflerim sarılır birkaç kelimeye, örterim geceyi üstüme hayalini bulutlara asar, bir yıldıza takılırım masal ülkesine sererim minderimi öyle yatarım boş ver be usta, bunlar laf kalabalığı karşılık olur mu hiç onca paylaşılanlara…
Hani dostluk diyordun ya usta; her söyleneni doğrudur sandım tek doğru, insanın kendi doğrularıymış kusur sayma be usta, usta da olsan zaafların yüzünden sen de yanıldın…
Neden diye hiç sordun mu be usta; ben seni ne çok sevmiştim oysa yine de seviyorum kendi dünyamda masumca, karşılıksız, ıssızca ve dostça anla be usta, güneş balçıkla sıvanmaz haklı-haksız mutlaka çıkar ortaya…
Ellerine tutunmuştum be usta; yüreğine belki de, hani tuttuğum eli bırakmam demiştin ya inanmıştım sana ve kardeşçe bir sevgiydi bizimkisi şimdi her ne kadar yıpratılmış gibi olsa da, her zaman tebessümle yadedeceğim dostlarımdan birisin de ne olur ne olmaz, mümkünse yine de hakkını helal et usta…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hakkını helal et usta şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hakkını helal et usta şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hani sesini duyunca diyordun ya usta; bütün yorgunluğum gider, kuşça hafiflerim sarılır birkaç kelimeye, örterim geceyi üstüme hayalini bulutlara asar, bir yıldıza takılırım masal ülkesine sererim minderimi öyle yatarım boş ver be usta, bunlar laf kalabalığı karşılık olur mu hiç onca paylaşılanlara… ................................ PAYLAŞIM GÜZELDİ BAŞARILARINIZ DAİM OLSUN YOZGAT TAN SELAMLARIMLA....
Hani sesini duyunca diyordun ya usta; bütün yorgunluğum gider, kuşça hafiflerim sarılır birkaç kelimeye, örterim geceyi üstüme hayalini bulutlara asar, bir yıldıza takılırım masal ülkesine sererim minderimi öyle yatarım boş ver be usta, bunlar laf kalabalığı karşılık olur mu hiç onca paylaşılanlara…
cok güzel bir siir okudum sayenizde var olun saygilarla...
Ellerine tutunmuştum be usta; yüreğine belki de, hani tuttuğum eli bırakmam demiştin ya inanmıştım sana ve kardeşçe bir sevgiydi bizimkisi şimdi her ne kadar yıpratılmış gibi olsa da, her zaman tebessümle yadedeceğim dostlarımdan birisin de ne olur ne olmaz, mümkünse yine de hakkını helal et usta…
ustaya yazılmış güzel dizeler kutlarım saygılarımla
Unutma be usta dostun attığı gülle yaralananlardanız,olsun be usta yaraya tuz basar ilaç sayarız ,sen hakkını helal et be usta...
Usta seslenişinin geçtiği şiirler daha bir çarpar sarsılırım be bacım,yine öyle oldu,bu arada hecelereni beğenirdim bu tarzda şık durmuş kaleminde...Sevgimle...
Neden diye hiç sordun mu be usta; ben seni ne çok sevmiştim oysa yine de seviyorum kendi dünyamda masumca, karşılıksız, ıssızca ve dostça anla be usta, güneş balçıkla sıvanmaz haklı-haksız mutlaka çıkar ortaya…
YÜREĞİNİZE SAĞLIK ÇOK GÜZEL BİR ŞİİR OKUDUM TEBRİKLER
Hani dostluk diyordun ya usta; her söyleneni doğrudur sandım tek doğru, insanın kendi doğrularıymış kusur sayma be usta, usta da olsan zaafların yüzünden sen de yanıldın… ....Bence tek doğru insanın kendi doğruları mı acaba? Ya benim.senin ,onun doğruları.. Tabiki çırak ustayı geçmeli,ustanın söyledikleri daima doğru olmasıda mümkün değil... Şiir biraz sitemli.. Gerçi son zamanlarındaki şiirlerin nedense böyle... Tabiki şiirsel anlatım olarak harika... Kutlarım saygılar
Hani dostluk diyordun ya usta; her söyleneni doğrudur sandım tek doğru, insanın kendi doğrularıymış kusur sayma be usta, usta da olsan zaafların yüzünden sen de yanıldın…
EĞER ÖNCE DOST OLARAK GÖRÜNMÜŞ ,SONRADA BUNU KULLANMIŞSA BU KİM OLURSA OLSUN ZARARIN NERESİNDEN DÖNERSEN KAR MİSALİ HAREKET ETMEDE YARAR VAR DER GİBİ ,İNCE AYAR YAPILIYOR..GÜZELDİ KISACASI..
Hüzünlü bir sevda masalı gibiydi,Usta bir hayatı öğretmiş ama ayrılığa sabrı çekip gittiği yürekte kopan fırtınayı dindirememiş malesef,Çok güzel çok anlamlı bir şiirdi,tebrikler,selam ve sevgiler
samimi duygularla
ve ustaca..dizeler
..
terikler