yağmur başlamıştı; sen sırra kadem basmadan az evveldi . aşkı/nı/n izdüşümünü izliyordum, yorgun yüreğimde dingin bir ikindiydi vakit. İzi, dizlerimin bağını çözen bir buseden kan sızıyordu dudaklarıma… hüznün kalan yarısını yudumluyordum. sıcaktı… buğulu bir cam kenarıydı yüzünün yarısını eskizlerde tamamlarken…
yağmur yağıyordu; sen sırra kadem basmadan az evveldi. yeminliydi dilim, di’li geçmiş zamanlarda bıraktığım sevgim, doğruyordu yüreğimi dilim dilim ve her bir damlası yağmurun seni doğuruyordu gözlerimin önünde. köz oluyordu açılan yaralarıma söylediğin her bir ince söz… sessizce neva makamında şarkılardı biriktirdiğim …
yağmur hızlanıyordu; sen sırra kadem basmadan az evveldi. bir tutam sitem bulamıyordum yine ıslak ellerimle yokladığım ceplerimde… ki; delikti ceplerim zaten hep senin için her daim siteme. yalnızca birkaç kuru gül yaprağı… her biri özlem kokuyordu ellerine gecenin en aymaz anına ermişti vakit. kara bulutlardan göremediğim yıldızların yerine ince ince sızlayan kalbimden hatırı sayılır dizeler diziyordum yine ince ince… avuçlarımda can çekişen bir kuş/tu aşk dualar ediyordum ölmesin diye …
yağmur sağanak oluyordu; sen sırra kadem basmadan az evveldi
yıka / ya / caktı bu yağmur bendeki ben / d / i ve sana doğru akıp gelecektim… ben zaten sende hep “ gelecek ” - tim…
yağmur sulu sepkene dönüyordu; dönerken gece şafağa… sen sırra kadem basmadan az evveldi üşüyordu ellerimde aşk.. izi dizlerimin bağını çözen bir buseden kan sızıyordu dudaklarıma ve saçlarıma a / ş / k düşüyordu…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşkın yağmur hali şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aşkın yağmur hali şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yağmur sağanak oluyordu; sen sırra kadem basmadan az evveldi
yıka / ya / caktı bu yağmur bendeki ben / d / i ve sana doğru akıp gelecektim…
ben zaten sende hep “ gelecek ” - tim…
yağmur sulu sepkene dönüyordu; dönerken gece şafağa… sen sırra kadem basmadan az evveldi üşüyordu ellerimde aşk.. izi dizlerimin bağını çözen bir buseden kan sızıyordu dudaklarıma ve
saçlarıma a / ş / k düşüyordu…
.....................şiir yağmurdan daha ıslak, daha ıpıl ıpıldı..............................
Yaratmaktir ya da sevgilinin topragindan yaratilmak, Her nefes alip veriste yanmaktir ask.
Ismaili bir gönülle teslim olmaktir biçaga, Birini kandirmak degil, bilerek kanmaktir ask.
Diline arilar konar, koynunda karincalar gezer, Sevgilinin ölçegiyle her zaman sinanmaktir ask.
Israfil'in Sur'unu ruhunda duymaktir ask, Suyu suyla yumak gibi aska inanmaktir ask.alıntı.
Güzel ve özel dizelerinize ne yazsam sönük kalır bu firari saatlerinde Yaseminin defalarca okuduğu güzel mısralarınızı kutluyorum kalemınız hep çağlasın sevgiler....................
sen sırra kadem basmadan az evveldi üşüyordu ellerimde aşk.. izi dizlerimin bağını çözen bir buseden kan sızıyordu dudaklarıma ve sen sırra kadem basmadan önce aşkım üşüyordu ellerimde buz tutmuştu yüreğim,sevgilerimle...
yağmur sulu sepkene dönüyordu; dönerken gece şafağa… sen sırra kadem basmadan az evveldi üşüyordu ellerimde aşk.. izi dizlerimin bağını çözen bir buseden kan sızıyordu dudaklarıma ve
saçlarıma a / ş / k düşüyordu… harika bir siir tebrikler.