çaresiz kaldıysam ümitsiz değilim yalnız bırakıldıysam umutsuz değilim sessiz yaşarken sensiz değilim aci varsa yüzümde hüzün de var özlem varsa içimde hasret de var dökülüyorsa gözümden yaşlar her damlasında aşk var…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Her Damlasında Aşk Var... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Her Damlasında Aşk Var... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
çaresiz kaldıysam ümitsiz değilim yalnız bırakıldıysam umutsuz değilim sessiz yaşarken sensiz değilim aci varsa yüzümde hüzün de var özlem varsa içimde hasret de var dökülüyorsa gözümden yaşlar her damlasında aşk var…
çaresiz kaldıysam ümitsiz değilim yalnız bırakıldıysam umutsuz değilim sessiz yaşarken sensiz değilim aci varsa yüzümde hüzün de var özlem varsa içimde hasret de var dökülüyorsa gözümden yaşlar her damlasında aşk var…
TÜM AYRILIKLARIN ANADİLİ AĞLAMAK SANIRIM...ÇOK ÇOK GÜZELDİ DİZELER TEBRİKLER SELAMLAR
çaresiz kaldıysam ümitsiz değilim yalnız bırakıldıysam umutsuz değilim sessiz yaşarken sensiz değilim aci varsa yüzümde hüzün de var özlem varsa içimde hasret de var dökülüyorsa gözümden yaşlar her damlasında aşk var
umut biterse bizde biteriz acıyada dayanma sebebi bu degilmitir biter geçecek umudu aşk umutsuz hiç degildir aşk için dökülen yaşda bile umut ve aşk vardır yinede
özlem varsa içimde hasret de var
dökülüyorsa gözümden yaşlar
her damlasında aşk var…
süpersiniz..tebrikler.bin bereket yüreğinize