ruhuma ruhunun gölgesi düşsün mutluluğunu örtmesin hiçbir perde alevler sarsın bedenime kor düşsün yeter ki nakşet ruhuma aşkı her gece
varlığına yokluğunun saadetinde vardım ruh-u revan bildim seni can dedim benliğim sen de kaldı kendimi unuttum deriden kemikten soyuldum sen de kaldım…
nafile ! içsem de sonsuz ab-ı hayat bir damla gözyaşın bu can’a hayat istersen çıkar gönlünden yerlere fırlat gizleme gözlerini benden aynalara inat
lal olurum perde çekilir gözlerime utanır bir hal olurum senli sözlerime anlatamaz seni hiçbir şiir hiçbir kaside kızarım ,kahrolurum kelimelerin acizliğine…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ruh-u Revan... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ruh-u Revan... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiirde eski kelimeler gençlere hitap etmiyor eleştirilerine cevaben verilecek örnek bir şiir.Bunda anlaşılmayacak bir şey yok.gerçekten beğendim yüreğinize sağlık....
lal olurum perde çekilir gözlerime utanır bir hal olurum senli sözlerime anlatamaz seni hiçbir şiir hiçbir kaside kızarım ,kahrolurum kelimelerin acizliğine…
Kelimeler kifayetsiz kalıyor bazen sevgileri ifade etmekte.Oysa ki lisan-ı hal için en zengin dil Türkçe.Sadece sığmaz oluyor da taşsın istiyor sevgiler fazlaca büyüdükçe.Hoş bir şiirdi.Yüreğiniz dert tasa görmesin.Selam ve saygılarım ile..
----------------------------- ne güzel bir tümce... yokluk bile sevdayı var edebiliyor demek ki... çok beğendim, kutluyorum... güzel yüreğiniz dert görmesin.. sevgimle...
lal olurum perde çekilir gözlerime utanır bir hal olurum senli sözlerime anlatamaz seni hiçbir şiir hiçbir kaside kızarım ,kahrolurum kelimelerin acizliğine…
çok güzeldi sevgili şair....yüreğe ve kaleme sağlık