(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Üstü kalsın şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Üstü kalsın şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgi ve saygı Yani insanlık Ne ölçülebilir Ne tartılabilir Yok Asla bulamaz Ve beklemez karşılık Ama en kötüsü Her belekte O saf dyguları Unutamamazlık Sevgiyi yüceltmek için İnsanca yürek taşımalı :nsanlık!
Çok güzeldi...Yürekten tebrik eder, Sevgiler, saygılar sunarım.
İnsana Olan Sevgim ve Saygım Uğruna Bugün Öldüm Gidiyorum... ....Gitmek en kolay yol ..Kalmak direnmek,sevmek,sevgiyle yaşamak en zor olanı. Şiir anlatım güzel,gitmek hoş olmadı... Saygılar
Üstü Kalsın Hepsini Sana Bıraktım İhtiyaç Duyduğunda Yaslanırsın...
Hoş Kal ... Hoşça Kal ... Mutlu Ol...
ÇOK DEĞERLİ DOST ; MÜTHİŞTİ YİNE DİZELER....CAM FANUSA BENZEYEN BİR YÜREK ŞEFFAFLIĞINDA..HER YERDEN İÇİNE IŞIK ALAN HER YERDEN İÇİ GÖZÜKEN,İNSANLIK ERDEMİNİN TEŞHİRİNDE MAHRAMİYET GÖZETMEYEN BİR BEYİN ÜRÜNÜYDÜ FELSEFİ DERİNLİĞİ OLAN DİZELER..ELBETTECAN-I GÖNÜLDEN KUTLUYORUM BENDE HERKES GİBİ..HAK BİLDİĞİNİZ YOLDA , " üstünden kalanı har vurup harman savurmadan onun bir değer olduğunu bilen .." BİR HAYAT İÇİNDE SİZE SADECE BAŞARILAR DEĞİL MUTLULUKLARDA DİLİYORUM..
Veda ettiğini sandın Gidiyorum demek o kadarmı kolaydı Arkanı dönüp gidebilmek mi Ardını verip bana yüzünü saklamak Yüzünü verip dünyaya Yüreğini benden alacağını sandın Yanıldın sevdiğin çook yanıldın
Hepsini Sana Bıraktım
İhtiyaç Duyduğunda
Yas’lanırsın...
Hoş Kal ...
Hoşça Kal ...
Mutlu Ol...
HARİKAYDI...TEBRİKLER YÜREKTEN SEVGİLİ HATİCE...SEVGİLERİMLE