(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hani sen vardın şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hani sen vardın şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hani sen vardın, seni seviyorum, sevgimlesin diyen.
Hani sen vardın, ben yokkende ama benim, hiç senim olmadın ki sen...... ............Bazen düşündğklerimizi,duygularımızı,özlemlerimizi anlattığımızı sanırız Nerden bilebilirizki anlatamadığımızı.. Şiirde biraz sitemde olsa..ya karşıdakinin duyguları Güzel ama biraz dokunaklı...bence..birazda onu..dinlemek gerek. Kutlarım saygılar....
Değerli Şairem!Önce milliyetçi duygularınızı sonra da bu güzel şiirinizi ayakta alkışlıyorum.Bu şiiri ne güzel yazmışsın .Nasıl da yüreğinin derinliklerinde oluşan bu yüce duyguları ne güzel kağıda dökmüşsün seni yürekten kutluyorum şiir gibi şiir olmuş.Sevgilerimle
Hayat gibi bir şey Günbegün değişir Ya acı ya mutluluk devşirir Usanıp bıkmaz hiç Hep yarın ki umuda tutunur Yani umutlarımız kadarızdır... Diye düşündürdü bana.
Çok güzeldi...Beğeniyle okuduğum düşündüren dizeler. Tebrik eder, sevgiler, saygılar sunarım.
sevgimlesin diyen.
Hani sen vardın, ben yokkende ama
benim, hiç senim olmadın ki sen......
............Bazen düşündğklerimizi,duygularımızı,özlemlerimizi anlattığımızı sanırız
Nerden bilebilirizki anlatamadığımızı..
Şiirde biraz sitemde olsa..ya karşıdakinin duyguları
Güzel ama biraz dokunaklı...bence..birazda onu..dinlemek gerek.
Kutlarım saygılar....