Bilinmezlikten gelirsin, Altı üstü yuvarlak bir kozmos işte! Bana yaşayacaksın burada demişlerdi, Muhtemelen aynı şeyi sana da sunacaklar…
İyi kötü yaşıyorum ben, sen bilmesende…
Sana anlatmak istediklerim olacak, Ama sen inan hiç dinleme onları. Yıllarca hep uyguladım, geldiğim yer bu işte! (solgun ve ürkek yaşadığım günler çok, bunu bil)
Bize anlatılmayan gerçekler var, hemde çok Bir şeyini bilmedin mi buraların vay haline; Her akşam dalından düşen yaprak misali, Savruluyorum/ eziliyorum/ sonuç yine aynı…
Birçok şey yaşayacaksın/ çoğu hiçbir şeydir aslında, Sen her şeyin peşinden koşmasını bileceksin. Gerçi bende olacağım yanında, biri daha olacak, Adımız var ama sen en çok anne, baba diye sesleneceksin!
Sen yine de en çok anneni sev, bende öyle yaptım çünkü!
Hani o bilinmezlikten gelmiştin ya, Sonra yine bir bilinmeze doğru yelken açacaksın! Hiçbirimiz bilmiyoruz, şeklini, neye benzediğini, Ama bir şeyi çok iyi biliyoruz, başımıza gelecekleri…
Benden söylemesi, Ha ölürsem seni göremeden, Ben baban, senin bilinmezliğine ortak olan…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ortak Bilinmezlik şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ortak Bilinmezlik şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sana anlatmak istediklerim olacak, Ama sen inan hiç dinleme onları. Yıllarca hep uyguladım, geldiğim yer bu işte! (solgun ve ürkek yaşadığım günler çok, bunu bil)
aşkta nerden nereye gideceğiz ömür yolunda dünya kirliliğinde bu dünyaya çocuk bırakmak ne kadar doğrudur bu arada!!! biten sevgide... ben böyle algıladım ve çok beğendim ve aldım tebrikler bıraktım sayfanıza
sevgiyle...şiirlerle kalın
sahaf tarafından 10/29/2009 6:03:28 PM zamanında düzenlenmiştir.
Sen her şeyin peşinden koşmasını bileceksin.
...
şiirdi...