Ben boş bir yağmurbulutuyum Şimşeklerim çakmadan göğüm gürlemeden Nasıl yağmur olabilirim ki? Ama asıl başka bir sorun daha var Sen benim yağmurum olur musun? Şimdi ben buralarda olacağım Yıldızların arkasına bir yerde duracağım Dünyayı ve seni izleyeceğim Belki buradan iki çift lafım olacak kaderime Tüm dünyaya karşı … Kim bilir sonra bir rüzgarla Oradan oraya sürükleneceğim Sonrada bir dağın arkasından kaybolacağım..
Kim bilir belki senin üstüne hiç yağmur olamayacağım Ama peki sen benim karanlık dünyama güneşim olabilecek misin?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ya Sen.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ya Sen.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
güneş olabilmek isterdim yağmur sonrası gökkuşağı muştusuyla dünyanı ısıtmak sımsıcacık yüreğimle güneşim olmanı istedim oldunda ama mevsimlik günüş ömrüm buyunca gökyüzümü süsle demiştim öyle istemiştim ama... sen... ya sen...
yağmur sonrası
gökkuşağı muştusuyla
dünyanı ısıtmak
sımsıcacık yüreğimle
güneşim olmanı istedim
oldunda
ama mevsimlik günüş
ömrüm buyunca gökyüzümü
süsle demiştim
öyle istemiştim
ama...
sen...
ya sen...