(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
kim dedi zoru sevmek aşktır diye, diyene sorun bir kanayan yer kalpte mi, hangi gecenin ortasında durup elleri belinde haykırmış kaderine, hangi yıldızlara umut ekmiş her seferinde elleri boş dönmüş, sevmek... evet ya sevmek ne basit ne kolay, oysa gecelere sırdaş kalmış duvarlara asılan yalnızlıklar, gölgelerde fısıldar olmuş ayrılıklar... ya tutuşurken bırakılan eller, üşüyen, karlar altında kalan bedenler... tatlı bir uykuya dalıp uyanmak istemeyenler... acılar... acılar.. vazgeçerken aslında candan geçenden, canını yürürken beden teslim edenler..
yüreğinize sağlık, çok güzeldi, hüznün içinde kaldım, çiçek çiçekti. tebrikler.
neden son eklediklerin hep düzyazı tadında. Duygu net, mişli geçmiş zamanların bu kadar bolluğu zaten doğrudan şiirden uzaklaştırıyor, şiiri de kısa bir yazı okuyormuş gibi okuyorum.
Noktası yanlış yerlere konmuş, imlası bozuk bir aşk... İşte zaten virgülü noktayla karıştırmadık mı sevdada ve düzelttik mi yanlışları bir bir, gerçek tadını buluyor sevdalar. Ya o zaman imlası da anlatımı da, duygusuda bu kadar baskın olan şiirler nasıl çıkacak ortaya? Bırakın lezzeti başkaysa şiirin, imlası bozuk kalsın sevginin. Yine de rayında olsun sevginiz. Hep okunası şiirler.... Sevgimle...
vdanın renklerine boyayıp, bembeyaz sayfalara geçmek.. Noktası yanlış yerlere konmuş, imlası bozuk bir aşkın esiriyken sözcükler, sevgili; ....en acısı vazgeçmek... hocam nokta imla derken öle güzel bir şiir çıkmış ki ortaya okuyupta yorum yapmamak ayıp olur dedim bu şiire çok güzeldi tbr ederim saygım ve sevgimle...
merla tarafından 5/22/2007 1:56:56 PM zamanında düzenlenmiştir.
.......sevda, .............sevda diye konuşmak.. Ne kadar kolay, Ayrılığı, ........yalnızlığı, ....................hüzünü, sevdanın renklerine boyayıp, bembeyaz sayfalara geçmek.. Noktası yanlış yerlere konmuş, imlası bozuk bir aşkın esiriyken sözcükler, sevgili; ....en acısı vazgeçmek...
sizi okumak ayrıcalık yüreğinize sağlık harika dizelerdi kutladım saygılar
sevdanın renklerine boyayıp, bembeyaz sayfalara geçmek.. Noktası yanlış yerlere konmuş, imlası bozuk bir aşkın esiriyken sözcükler, sevgili; ....en acısı vazgeçmek...''
En iyisi beyaz bir sayfa açmalı geleceğe özel.Güzel bir çalışmaydı .kutlarım.RABATLI
sevdanın renklerine boyayıp, bembeyaz sayfalara geçmek.. Noktası yanlış yerlere konmuş, imlası bozuk bir aşkın esiriyken sözcükler, sevgili; ....en acısı vazgeçmek...
Ne kadar kolay, Ayrılığı, ........yalnızlığı, ....................hüzünü, sevdanın renklerine boyayıp, bembeyaz sayfalara geçmek.. Noktası yanlış yerlere konmuş, imlası bozuk bir aşkın esiriyken sözcükler, sevgili; ....en acısı vazgeçmek...
yaa ben burda mıyım... kayboldum sandım bir an... şiir harika içinde kaybolmak da varmış ucunda... neyse sanırım bir kaç kez okuyunca bulurum yolumu... kocaman tebrikler...saygı ve sevgiyle kalın...
mükemmel imgelerden başım döndü.
payım mı?
işte:
"Hangi dostun dilinden dökülenlerde saklıydı,
onulmaz denilen aşkların umarı.."
saygılarımla...