(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
yalnızlığa çözüm yüreği coşturmak değil mi dostlarla? yalnızlık etrafında kimseyi bulamamak mı yoksa içinin bomboş olması mı? yalnızlık kahrolası bir mahkumiyete bırak değil mi ruhu? ve daha pek çok şey böyle!!!
düşündüm yine...ve döküldüm yalnızlığın içine irdelemek için...
Sevgimle
Atilla Güler tarafından 5/21/2007 10:03:34 PM zamanında düzenlenmiştir.
ikiziyle doğan bile,yalnız gelmiştir aslında dünyaya ve eninde sonunda yine yalnız çekip gidecektir dünyadan... bir bakıma kaderidir insanoğlunun yalnızlık... ne kadar çaba harcasa da değiştirmek için nafile... paylaşmak elbette güzel ve gerekli...ama sadece bir müddet avunmamız için...yoksa bu gerçeği değiştirmeye gücü yetmez hiç bir dünyalık paylaşımın... kalabalıklar içinde yalnız olmaktan sa, yalnızlığımda kalabalıklaşmayı yeğlerim... Bu da benim bakış açım yalnızlığa... Aksini savunanlara saygı sonsuzdur elbette... Yüreğin dert görmesin Çınar Hocam yine güzel bir şiir okudum kaleminden Sevgi ve saygılarımla
Yalnızlığın çaresi, kendini dost bilmek oysa ki. Ben hiç yalnız olmadım, hep ben vardım çünkü yanımda. Anlatım yine çok güzel, konu, dil....Okunası şiiri yudum yudum içtim yine. Hep sevgimle....
Değerli usta kalem, çevremizdeki değerleri ve güzellikleri kaybettikten sonra farkederiz aslında bizler için ne denli dğerli olduğunu işte bu şiirde güzellikleri görmek ve onları kırılacak değerli bir varlık gibi çok dikkatle korumak gerekir. En yakın olan öz değerlerimizdir. Onları korumalıyız. Bu güzel şiirle bizleri buluşturduğunuz için teşekkürler. sevgiler
Çare mi buldun yalnızlığa? Boş gözlerle etrafına bakıp, sinirlendikçe küfür ederek, dertlerden,sıkıntılardan bıkıp kederlendikçe ölümü düşünerek. Zaten sen hiç gülmezsin ki!.. Hayır be dostum.
Çare mi buldun yalnızlığa? Sevgi yolunda bir köprü kurarak, titrek de olsa seviyorum diyerek, ağır ağır da olsa bir adım atarak.. Hep ileriye,hep olumlu, kutlarım seni...
yalnızlık çare değil kalabalıklar durur meydanlar mahşer yeri kalp sevgili yeri iken....
yalnızlık çare değil istenilenlerin arzusuna beklemelerin karşılığına...
yalnızlık çare değil kendini harap etmenin kendi kendini yemenin ve hayata küsüp yalnızlıklar içinde yeni yalnızlıklar yeni dertler edinmenin... MESELCİ
Çare mi buldun yalnızlığa? Zıtlıkları uğur sayarak, bir kaktüse bakıp ah! ne güzel diyerek. Günlük güneşlik bir bahar sabahında ya da; Bir yaz gecesi mehtapta, off! diye içini çekerek..
Sevgi güneşi sönmesin yüreğinizden...İmgelerin şiirde dans edişi...Siz hep başarıyorsunuz bunu...kutluyorum....teşekkürlerimle....saygılar...
Çare mi buldun yalnızlığa? Sevgi yolunda bir köprü kurarak, titrek de olsa seviyorum diyerek, ağır ağır da olsa bir adım atarak.. Hep ileriye,hep olumlu, kutlarım seni...
Kutlarım Çınar dost güzeldi. Ağır da olsa bir adım atarak, istenirse herşeye çare vardır Yeterki istensin. Sağlıklı ve mutlu kalın.
Çare mi buldun yalnızlığa? Sevgi yolunda bir köprü kurarak, titrek de olsa seviyorum diyerek, ağır ağır da olsa bir adım atarak.. Hep ileriye,hep olumlu, kutlarım seni...
Yine de mutluluk oyununu başarıyla sergilemiş dostunuz. Kim bilir belkide hiç umulmadık bir anda gerçeğini yakalar. Gönlünüzden mutluluklar eksik olmasın saygıdeğer dos. Selam saygıyla...
eklenenlere bakarken ve sizden şiir ararken yalnızlık çıktı karşıma. 80 yıllarda yazılmış bir şiiriniz o zamanki duygularla. umarım şimdi yalnız değilsinizdir. bütün şiirleriniz gibi bu da çok güzeldi. sevgi ve saygılarımla...
''Çare mi buldun yalnızlığa? Sevgi yolunda bir köprü kurarak, titrek de olsa seviyorum diyerek, ağır ağır da olsa bir adım atarak.. Hep ileriye,hep olumlu, kutlarım seni...''
Bulan beri gelsin.Ancak içimizdeki yanlızlığı kendimiz yok edebiliriz.Güzel dizeleriniz için sizleri kutlarım.RABATLI
kutlarım seni...
keşke herkes kutlanabilse cesur adımlarla yürürken hayatın üzerine gülüşüyle..
tebrikler.