MuhabbetŞiirin hikayesini görmek için tıklayın Ben şair değilim;
Bazen bir dal kıpırdanışı Kimi zaman da yere düşen bir yaprak, Örneğin, kolumdan tüplere kanımı akıtan sağlık memuru, yada elindeki spatula ile kbb’mi kontrol eden doktor. O an yakaladığım bir imgenin peşine düşüp bir anda yazıverdiğim karalamalardan ibaret şairliğim. Bu sabaha karşı uyandığımda, alışkanlıklarımdan biri olan uğradığım şiir sayfamda arkadaş listesi için onay bekleyen bir şair olduğunu gördüm. Sayfasına baktım, şiirlerinden bir kaçını okudum, etkileyici imgelerden kurulmuş olağanüstü şiirlerle karşılaştım. sonuç; benden de böyle bir şiir çıktı ortaya naçizane. Kusur görülmemesi dileğiyle.
|
gidenin yerine asla kimse konmuyor
severim elbette insanları
ne düşmanlığım olacak ki
hem içinde sevgi barındırmayan
sayılır mı adamdan…
sevdim mi tam severim ya
ah bir sevebilsem
yani aşık olma cinsinden…
ÇOK DEĞERLİ İNSAN ;
EVET ,BİZİM ZAMANIMIZDA SEVGİNİN FEDAKARLIĞINA VE KUTSALLIĞINA VURGU ANLAMINDA " seven ne yapmaz.." DİYE BİR YERLİ FİLİM VARDI..CİNSİMİZ FARKETMEZ ÇAĞIMIZ GEREĞİ İKİ GÖZÜMÜZ İKİ ÇEŞME OLUR AKARDI..ŞİMDİ KIYASLIYORUM DA SEVEN NELER YAPMIYOR Kİ.." ihanet.. cinayet ve dahasıda vahşet.." SEVGİ HARİÇ HER ŞEY YAPIYOR SÖZÜM ONA SEVEN..ONUN İÇİN ŞU SÖZÜNÜZE KATILMAMAK MÜMKÜN MÜ ? " ah bir sevebilsem. " DOST YÜREĞİ CANDAN KUTLUYOR,YOLUNUZ SEVGİ OLANLARLA KESİŞSİN DİYORUM..