(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Dosta gidelim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Dosta gidelim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Başı boz bulutlu dumanlı dağlar Bahar gelsin dostumuza gidelim Yüreğim hey heyde, gözlerim ağlar Yaz gelsin de dostumuza gidelim.
Yine bitiyor mu güllerin bağda Ömür geçip gitti bir garip çağda Bulut olup, gel şu çöle bir yağ da Yollar yorar, ağır ağır gidelim.
Aradım yıllardır, sanmam bulduğum Her gün hasretinden bin kez öldüğüm Ne aşikâr, nede gizli güldüğüm Cana can verecek dosta gidelim.
Ne edelim ayrı düştük yârenden Ucu sonu görünmedi borandan Uzak olduk çok samimi durandan Kutlarım sizi ,yine akıcı anlamlı dizeler okudum, yüreğinize sağlık. Saygılarımı sunuyorum.
Başı boz bulutlu dumanlı dağlar Bahar gelsin dostumuza gidelim Yüreğim hey heyde, gözlerim ağlar Yaz gelsin de dostumuza gidelim. ===============================
İnsanın sevdiklerine gitmesi için engelldir dağlar, O dağların ardında bir dertli yürrek ağlar... Yürekten Tebrikler. Yine çok güzel bir şiir okudum... Saygılarımla ...
.....günümüzde dost kalmadı diyorlar, gök kubbe çökmüyorsa,onların var oluşundan.Kendini dost gibi gören,dostunu bulur.Karlar boranlar olsada.Yüreğinize sağlık.
Dost " calmadan kapısını içeri görebildiğimiz, gecenin hangi saati olursa olsun kapısını vurduğumuzda" neden geldi acaba diye " sormadan kapıyı ardına kadar açıp, içeri alabilne kişidir" Ve böylesine güzel dostlukların kuurlması zamanımzıda ne kadar güç olursa olsun. en az bir tane bulmak ve o yüreği bütün sevgimiz ile sarmak zorundayız. Çünkü dostluk sevgisini yaşamayan, dünyada var oldum dememeli.
Umarım sizin yaptığınız gibi her birimiz yaz gelmeden de dosta gidip, onun yüreğindeki yerimizi alabiliriz.
Türkü güzelliğinde bir şiir. Kutluyorum kaleminizi ve sevgiler yüreğinize
Aradım yıllardır, sanmam bulduğum Her gün hasretinden bin kez öldüğüm Ne aşikâr, nede gizli güldüğüm Cana can verecek dosta gidelim.
Ne edelim ayrı düştük yârenden Ucu sonu görünmedi borandan Uzak olduk çok samimi durandan Yürekten sevecek dosta gidelim. DOSTLUĞU TANIYANLAR VE KİYMETİNİ BİLENLER İÇİN HAZİNE OLAN ,ÇOK DEĞERLİ İNSAN ; bu gün aslında çok yoğun bir gündeyim,sadece sizin sayfanıza bir göz atıp çıkacaktım ki ,beni de duygu seline boğan ve bu girdapta ne yazacağımı bir türlü kestitremediğim duygulara tutsak eden şiirinizle karşılaştım..sonra tekrar döndüğümde bir şeyler yazarım diye düşündümse de ,unutkanlığımın mazeretine sığnmakta istemedim .. dolayısıyla bu sözlerimi anlatmak istediklerimin anlatılanları olarak kabul etmeniz dilek ve ricasıyla ,işin teknik yönüne karışmadan ,istenen mesajı son derece etkili ve başarılı ve de duygusal bir anlatımla vermiş olmanızı can-ı gönülden kutluyor, yaşanacak zaman diliminin mutluluklar ve güvenilir dostluklar getirmesini diliyorum..
Ne edelim ayrı düştük yârenden Ucu sonu görünmedi borandan Uzak olduk çok samimi durandan Yürekten sevecek dosta gidelim.
.........Yürekler kor oldu,yarın elinden .........Bülbülün çektği kendi dilinden ........ Bir gül alabilsem,sevgi bağıdan ....... .Sevgiyi verecek dosta gidelim......
Dostu sevmek,gülü sevmeye benzer... Bazen dikenide olda...dost dosttur... Kutluyorum...sevgi ve saygılar.......
Bahar gelsin dostumuza gidelim
Yüreğim hey heyde, gözlerim ağlar
Yaz gelsin de dostumuza gidelim.
Yine bitiyor mu güllerin bağda
Ömür geçip gitti bir garip çağda
Bulut olup, gel şu çöle bir yağ da
Yollar yorar, ağır ağır gidelim.
Aradım yıllardır, sanmam bulduğum
Her gün hasretinden bin kez öldüğüm
Ne aşikâr, nede gizli güldüğüm
Cana can verecek dosta gidelim.
Ne edelim ayrı düştük yârenden
Ucu sonu görünmedi borandan
Uzak olduk çok samimi durandan
Yürekten sevecek dosta gidelim.
Bu şiirinde güzelleme örneğiyle ozansal bir edayla sel olup akmış gönül pınarın.
Sevgilerimle.
Balıkesir'den Gaziantep'e selam....