uzattım elimi, yokluyorum ince ince küçücük ellerimle karanlık bir kuyu dibini, ve yoluyorum karanlığın ördüğü saçlarını gecenin düğüm düğüm...
ayın şavkı vururken tenime bakmayasın sakın, ay yalazı gözlerime diri değil, ölüyüm... ve soruyorum kendi kendime sensiz/ bu benim kaçıncı doğum günüm?... uzattım elimi, ekiyorum kendi ellerimle hüzünleri yüreğime tek tek… sarmaşık bir aşk doğuyor gül niyetine. zorluyor can kafesimi biçâre… ve soruyorum; nerede benim aç/a/mamış güllerim, nerede yüzümde bir nebze tebessüm ? sensiz/ bu benim kaçıncı doğum günüm ?...
uzattım elimi, imbikten süzüyorum ve ayırıyorum çilekeş bir şiiri karaya vuran ellerinden... ve arıyorum mai/den bir iz inatla gecenin karasında...
kapatma gözlerinin tentesini sakın! daha çok var sabaha. korkarım karanlıktan, yoksa/n elim böğrümde kala kalırım göremezsem yıldızları saçlarında/n şafağa dönük yüzüm sensiz/ bu benim kaçıncı doğum günüm?...
/oysa nisan ne de münbit idi ekimlere tezat.../
doldur ! ne kadar varsa... elimde Leyla’dan yadigâr nisantası gözyaşı... ha senin, ha benim, fark eder mi ?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
sen/siz şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
sen/siz şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kavuşma diyesi geliyor insanın kavuşma ki dilin/yüreğin susmasın suya doymadan.
Şaire "aşk"ı biliyor dokuduğu her cümlenin sonunda aşka dair bir koku ayrılık/vuslat farkeder mi aşk yaşanıyorken bir sen bir ben bir de hiç bir şey...
/oysa nisan ne de münbit idi ekimlere tezat.../ .... Ya mayıs ve eylüller. Ah şiir yine yakmış yüreğin ucunu.Öyleki farketmiyor gözyaşının kimden döküldüğü. Bu arad gecikmiş doğum günü kutluyorum. Hayırlı ve uzun ömürler şiirle.
doldur ! ne kadar varsa... elimde Leyla’dan yadigâr nisantası gözyaşı... ha senin, ha benim, fark eder mi ? ÇOK ETKİLENDİM BU ŞİİRDEN HARİKA DİZELERDİ OKUDUGUM TEBRİKLER SAYGILAR SELAMLAR.
kapatma gözlerinin tentesini sakın! daha çok var sabaha. korkarım karanlıktan, yoksa/n elim böğrümde kala kalırım göremezsem yıldızları saçlarında/n şafağa dönük yüzüm sensiz/ bu benim kaçıncı doğum günüm?...
fark edermi? ayni suda kaynayıp ayni ateşte yanmışsak biliyorsak gözyaşının tadını bana kekre olan sana tatlı mı olurdu? sana kan olan benim ak göğsümde süt oalmazdı sevgi böyle bir şeydi sensizliğe tutukulu bensizliğe özgür ha sen ha ben fark edermi? geceye güzel bir şiir asılmış hüznü düşlere bile düşebilir... sevgiler saygılar..
ne de münbit idi
ekimlere tezat.../
doldur !
ne kadar varsa...
elimde Leyla’dan yadigâr nisantası
gözyaşı...
ha senin,
ha benim,
fark eder mi ?
.........................doyumsuzdu..............................