Kaybolmuş bir ömrün parçasıydım Korkarak baktığım penceremden hayata Mutluluk nedir diye sorarken kendime Gözümü hayatın ortasın farklı bir rüyada açtım Düzen yoktu yeniydim daha sokaklarda Ve sürükledi esen rüzgar beni sana … Ah şimdi yanımda olsan Yüzümü aydından sokak lambalarının yerine Gözlerin olsa ve orda bulsam kendimi Kişisel intiharımın farklı bir bölümünde Farklı bir sayfada , farklı bir rolde Çıksan karşıma kabul etmem seni Boş bir düş benimki… Yüzümü aydınlatan sokak lambalarının arasında Kurduğum hiç faydası olmayan bir yokluğun düşü Varlığından uzak çekilmeyen bir mutluluk özlemi bu Sende bulduğum ama benim olmayan…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kişisel intiharımın son satırları…. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kişisel intiharımın son satırları…. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
intihar ediyorum... ve kendimi senden men ediyorum biliyorum bu bir intihar başka yolu yok sen istedin biliyorum yarın gelirsin hayatım nasılsın dersin ama ben intihar ediyorum bunu bilmezsin....
ve
kendimi senden men ediyorum
biliyorum
bu bir intihar
başka yolu yok
sen istedin
biliyorum yarın gelirsin
hayatım nasılsın dersin
ama ben intihar ediyorum
bunu bilmezsin....