Narası geceyi yırtıyor, elleri belinde… gözlerinden birkaç damla yaş… sözlerinde yılan sivriliği, kemikleri taş, sezişleri ana gibi! ve arta kalan o ekmek kırıntılarını, kaldırıp taş bir yükseltiye koymak; inisiyatif meselesi…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İnisiyatif şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İnisiyatif şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Merhaba ;İnsanın şu koca dünyada vicdanıyla düşünce anlamında yapayalnız olması ne kadar korkunç değil mi?...Bu insiyatif kelimesiyle geçiştiriliyor gibi geliyor bana...Öyle de olmalı...hele vicdanı kullanıyorsan teneffüse ihtiyacın var en basit konuda bile...Ama genç şair çizdiğin anne ve kadın karekterlerin beni şaşırtıyor.Bunu da tiyatro çeşitliliğine bağlıyorum... Dizelerin bana çok sevdiğim bir ata sözünü hatırlattı.'Yol kes bel kes ama, adaleti elden bırakma...Başarılar...
ayşekant tarafından 10/21/2009 9:20:42 AM zamanında düzenlenmiştir.
içsel bir dürtü
o kırıntı pırlanta olsaydı veye dümrüt olsaydı
pamuklara sarılık kasalarda korunurdu
ekmek en büyük deger degilmi
selamlar