Sen orada ne yaptığını bilmeyen yabancı Artık çok geç olabilir geri geldiğinde Değer verip adam yerine koyduğum gibi Değersiz sayıp sadece gülerim sana şimdi Bir gün ne oldum diye kalırsan ortada Fazla düşünme beni ara Seni teselli etmem ama bilesin Hatalarını anlatırım bir kez daha .. Umursamıyorum dersem yalan Sadece acıyorum verdiğim değere Belki de sen çoktan tedavülden kalkmıştın Neyse çok ağır olmadan kelimelerin anlamı Gittiğin yolda güldüklerin senin olsun Dikkat arkanda bıraktıklarından birine takılıp düşme Kaldıranın bu sefer ben olmam Üstüne basanı çok bulursun…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Değersiz (Dikkat et) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Değersiz (Dikkat et) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
amalardolu bır hayat bence eşittir pişmanlıklar ama yada keşke dememe iiçin neden herşeyi geride bırakıp kendine daha cok deger evrmeye çalşmıyorsun unutma sen olamdan onlar olmaz....
hükmü yoktur sevalara kaybeden sensen bırde dusun hayatın sana verdıklerı ne yada soyle bak hayat bırde sen olamdan onlar olurmuydu ? pekı ya sımdık kaybeden kim
bazen sevdalarda ysarsın bunu bazen dostlarında ama sonunda uzulen bız olururuz ne yapsak bos olur ama bız degıl bızı bırakıp gıden kaybetmez mı her zaman ... ve teşekkurler
Kaldıranın bu sefer ben olmam
Üstüne basanı çok bulursun…
çok doğru fazla mı değer veriyoruz kendimiz gibi sayıyoruz hele sevdalar offff offff...:(