İç dökmek kolay değildir satırlara Korkarsın o sayfanın içindekilerle kirlenmesinden Boş ver aldırma korkma yaz sadece ne geliyorsa Ne geciyorsa aklıda… Satırlara sığın genç kadın emin ol doğru yoldan gidersen Seni zaten mutluluğa onlar götürecektir sadece Dur ve dinle sol yanında çırpınan şeyin Aslında yumruğun kadar olamadığının farkına var Ve; Yazmaktan korkma korktuğun zaman asıl İşte o sayfa o gün kirlenecektir…
Bu belki son satırların olacak gidişinden önceki Belki kırık bir kalbin suçlusu sanacaksın İşte o zaman aynaya bak ve şöyle de; Ben senin değil satırlarımın katiliyim Seni ben kalbime değil oraya gömerek unuttum… O korktuğum tertemiz sayfayı seninle doldurarak…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Genç Kadın.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Genç Kadın.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kalemse onun dümeni
atladım gidiyorum
sığındım şiir limanına
elimde kırık dökük hatıralar
aksak cümleler
gidiyorum
kendi hayalime...
siyahgül38 tarafından 10/20/2009 9:21:01 AM zamanında düzenlenmiştir.