Bir hiçe yaşarken hayatı Bir cana emanet etmek zordur Güvenmek bir şeyler paylaşmak zordur Cani emanet ettiğin ailen olabilir ama değildir Bir yabancı bir arkadaş, dost değildir Bir canı bir cana emanet bir kez düşünülür Doğru insan için ölmek Doğruyu bulmak bunların en zorudur Canın yapmaktır… Kan bağına gerek yoktur Bir çınar ağcı gövdesi yerine Onun sırtına yaslanıyorsan Ana “kardeşim” dersin Ama o sana ne der bilinmez Uyarırsın onu üzülmesin diye Bir kötülük yaşamasını istemezsin Onun canı yandığında ; Kendi canın yanıyormuş sanırsın Onun yaraları için kendi yaralarını hiçe sayarsın Gerekirse yaşatmak için canını verirsin Ama o can bunu anlamazsa Dinlemezse seni , o zaman ; Sen üzersin onu , sen kanatırsın yarayı Canını kaybetmekte olsa göze alırsın her şeyi Bir cana emanet ettiysen hayatını düşünmeden Kendi canından önce geliyorsa Baş parmağın gibi görüyorsan onu O zaman durup bir üşün emanet bir can neden der bunları Ölüme inat diyorsan yinede cansın Kaybetmeden canını sıkı tutun ona Haa kaybedince bir şey olmaz diyorsan Sana kolay gelsin bu can gider… Hadi şimdi Allaha emanet ol…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Can'a Emanet Bir Hayat şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Can'a Emanet Bir Hayat şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
candır cana can katan
canımı canımdan almayın
cana can adadım
ecelden gayri olmaz....