Bazen hayaldir her şey uzaklarda kalan Bazen en uzağın bile aslında en yakındır Kelimelerini söyleyemesen de içindedir Duygularını anlatamasan da Yokmuş gibi davransan da kaçsan da Bazen amansız ve ansızın yakalanırsın ona Ne olduğunu anlamazsın ayakların yerden kesilir Gözlerinin güldüğünü hissedersin Kalbin hızlanır, yüzün gülümser Unuttuğun yada sana yabancı duylarını tadarsın Anlamlanması için uyanmak mı gerekir Yoksa ; Daha çok mu uyumak … Bunların arasında gidip gelirsin Kurulan hayalin geçekleşme umudu sardı Cepte unutulan umutlar çıkı verdi ortaya Üstü topraklara gömülü kalp yeniden hareket etti Sirkelendi atmaya başladı farklı bir dilde … Atışlarının anlamlarını düşündürürken.. Bir umudun bir hayalin şaka olmasından korkuyor sadece Yada yeniden bir hayal olarak kalmasından… Ne yapacak bilmiyor… Ya hayali gelecek gerçek olacak… Yada umutla çıktığı tozlarının altına geri dönecek Bu el kimin eli olacak Onu oradan çıkartan senin elin mi ? Yoksa onu oraya gömen benim elim mi ?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kimin Eli ? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kimin Eli ? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.