(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir hüzün çökmüşse ufuklara, Ufuklarda değil sen içimdesin..
Ben takıldım bu dizede , nasıl da yürekte hissedilmiş ,yaşanmış ; nasıl da sarmış dört bir yanı sevda... Çok derin ve güzel bir anlatım.Tebrik ederim... Sevgiyle...
Sevgiliye duyulan özlem bu kadar güzel anlatılırdı.şiirde ne kadar özlem varsa da o anlatış biçimi ve duruluk acıdan çok bir hoş ediyor insanın içini.Çınar Bey çınarlar kadar ömrünüz olsun özlediklerinizle...
tebrıkler çınar hocam güzel mısralar... 1 ay sonra sahılde yuruyuş yaparken bu sıteyı ve dostlarımı her daim hatırlayıp mısralarınız aklıma gelecek ve kısmet olursa izmırın bır kösesınde karsılasacagız...hocam...izmır bekle gelıyorum.
kutlarım çok güzel bir şiirdi . yüregine saglık Anlatıyorsam seni boşluğa bakarak, Titreyen dudaklarimda sen sesimdesin.. Seni arıyorsa her köşede gözlerim, Gözlerimde sen,gözyaşlarımdasın..
düşüyorsam rüyalarımdan alel acele karanlıklarda aradığım sensin, sabah güneşe tutuyorsam yüzümü, yüzümü okşayan rüzgar sensin, mevsimlerden bana ne, her mevsim göç yolları sensin... sen beni manalandıransın sevgilisin...
yüreğinize sağlık, siteme harman edilmiş hoş bir sevda.. tebrikler.
Anlatıyorsam seni boşluğa bakarak, Titreyen dudaklarimda sen sesimdesin.. Seni arıyorsa her köşede gözlerim, Gözlerimde sen,gözyaşlarımdasın..
değerli abimin alışıldık şiirlerinin dışında bir şiirdi bu ama sen ne yazsan başarıyorsun hangi çalışmayı libaslasan kalemine o kadar yakışıyor yürğeine tebrikler...
Hasretin ince bir yol olur uzanır yangınlara, kırılır kendine saklaya saklaya içindeki gül. Ardına saklanacak ne bir gölgen ne de duldan kalır. Sevinçler dağıtırken acılar toplayan bir çardak kuşusun şimdi, şimdi ömrün, saçların kadar karlı ve puslu. Hüzünlü bir ırmaktır şimdi yanaklarında yüreğine akan, bilirsin ki, artık hiç bir şey avutmaz seni, şefkatine sığındığın sıcak bir kucak bile. Vefasız dünyanın ihaneti yiyip bitirir seni,. Ezilmiş gelinciklerin çığlığında gizlersin sesini ve gözyaşını, kırların ürperişi gibi dökülür dudağında sözcükler. Hıçkırıklar boğazına tıkanıp kalır her defasında, her defasında dudağında binlerce şiir kanar; binlerce şiir yanar içinde her defasında. Alkışlıyorum.....Saygılar....
Gözlerimde sen,gözyaşlarımdasın..
Boş ver be dostum... Gözlerimi, yüreğimi ve hatta benliğimi çıkarıp atmak istiyorum mümkün olsa. Yüreğine sağlık sevgili dost.