(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
At canım kardeşim at.. Alışkınsın nasıl olsa bol keseden atmalara. Düşünürsen; Yerine getiremediğin onlarca vaat! .. Zor değil inan, bir imza da Kyoto''ya at.. Unutulur bir anda tutamadığın sözler, ........................................boşlukta asılı kalmış boş vaatler.. Benden sonrası tufan, ........................ben görmeyeceğim düşüncelerine inat. Düşün; Gelecek nesillere bırakacağın, belki de gazlardan arınmış yaşanılası bir hayat...
çok güzel duyarlı kalem hocam sizin dizelerinizi okumak sadece keyf vermiyor aynı zamanda feyz alıyorum saygılar
Bu şiire ay yıldzlı on numara veriyorum, bayrağımız gibi ay yıldızlı... derin anlam içeren şiirinizi yürekten kutluyor siz değerli usta şairi de saygıyla selamlıyorum sevgiler
handan ceylan tarafından 5/17/2007 10:05:58 PM zamanında düzenlenmiştir.
Unutulur bir anda tutamadığın sözler, ........................................boşlukta asılı kalmış boş vaatler.. Benden sonrası tufan, ........................ben görmeyeceğim düşüncelerine inat.
Düşün; Gelecek nesillere bırakacağın, belki de gazlardan arınmış yaşanılası bir hayat... Hem düşündürücü hem de çok anlamlı dizeler...Duyarlı yüreğinizi kutluyorum...teşekkürler...Saygılar...
bol keseden atmak daha kolay tabi kirletmenin de daha kolay olduğu gibi.ama iş temizlemeye gelince işte duracaksın orda bir dakika..zordur temizlemek..