(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
VAY HALİNE.... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
VAY HALİNE.... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bildiğini bilenin arkasından git Bildiğini bilmeyeni uyandır Bilmediğini bilene öğret Bilmediğini bilmeyenden kaçın diyen bilge ve geleceği hatırlatan gerçeğin sesi sesin daim olsun.
kapilip gitmisiz beyhude düşe, uyanmak uyandirilmak gerek ya sonumuz harap olacak ya dönecegiz Yaradana huzur dogacak yüreklere secim yine bizlerde bak isde.. iyi yapmali secimleri. Allah sasirtmasin bizleri.
bütün bunları yapmalarına kendimizi kendimiz hazırlıyoruz dinimizin emrettiği yoldan gitsek Vay Halime! degil cennetin bahçesinde Gül Halime!... diyeceğiz ama işte düşünmeden yaşıyoruz hayatı nedense..
Çok anlamlı ve hatırlatıcıydı.Bu dünya yalan değerli şair,insanlar bunu unutmasa,merhamet,sevgi dolu olsalar keşke.Tebrik ederim,çok anlamlıydı.Selam ve saygılarımla.
bencede iyiye güzele rabbinin aşkıyla ürpermeyen hissetmeyen yüregin vay haline hisseden yürek yolunda ölecek beden nessini ezat etmiş gönül nasip olsun huzuruna varmadan evvel
Bu kadar kısa ama aynı amanda bu kadar çok düşünceyi satırlarda verebilmek özel bir yetenektir ve siz bunu myle güzel başarmışsınız ki her birmizi düşünmeye itmiş dizeleriniz.
Şair arkadaşım, Fuzuli bir dörtlüğünde; ''Od ile korkutma vaiz bizi kim lali nigar, Gönlümüz bizim od a yanmaya mütad eyledi'' der. Mahşerde inşallah bizi ağlatmazlar.Bu dünyada yeteri kadar göz yaşı dökmedikmi?Esen kalın...
Rabbim beni yolundan Peygamber efendimizin(S.A.V.) şefaatinden Kuran'ımın dediğinden Başımı secdeden mahrum kılma Yarabbim...Bu dünya fani her şey yalan tek gerçeğimiz var ÖLÜM.Her canlı mutlak şehadet şerbetini içeçektir.Onun içindir ki dünyada ölmeyecek gibi çalışıp çabalayacağız,ama her an ölecekmiş gibide ahiretimize hazırlıklı olacağız.Ölümü hiç aklımızdan çıkarmayacağız.Rabbim bizi bağışla bizi affet sen bağışlamayı seversin sana inandım sensin Rahim sensin kerim.ALLAH HEPİMİZİN YARIMCISI OLSUN değerli kardeşim.
Saygılarımla
Bahar
baharca57 tarafından 9/29/2009 2:27:59 AM zamanında düzenlenmiştir.
:((( VAY Kİ NE VAYY!!ALLAH (CC) MERHAMETİNİ KAZANANA KULLRININ KOMŞUSU EYLESİN BİZLERİDE İNŞ.KISA AMA DÜŞÜNÜLÜNCE ÇOK DERİN VE UZUN DİZELER .YÜREĞİNE SAĞLIK DEĞERLİ DOST KALEM.SELAM SAYGIMLA..
GERÇEKTEN ÇOK GÜZELMİŞ
KALEMİNİZ DAİM OLUR İNŞALLAH...