(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MAHŞER.... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MAHŞER.... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sevgili simiray güzel dizeleri dile getirmissinki kaleminde dökülen nakisli sözleri islemissin sayfana anlayana tek bir bakis tek bir söz yeter anlamayanada nekadar anlatsanda anlamaz kiminin bir kuladinda girer öbür kulaginda cikar kimide sözü alir kulagina küpe eder degilmi sevgili simiray
Zeynep Hanım; Ne deseniz haklısınız....Bu bir anlayış meselesi....İşin özüne varış hikayesi....Anlamak isteyenlere ve ibretlik ders alıp hayatında tatbik etmek isteyen şahsiyetlere.....Selam ve muhabbetle kalınız .....
Kalpler aşkı ile yanarken beyhude çırpınır hazan Mevla’ nın (cc) bizi affettiği gün olacaktır bayram….
********** Ne bayram tatlısı,ne şekeridir çocukların yüzünü güldüren..Bir tatlı söz ve sevgidir, saçlarını şefkatle okşamaktır... Nasılsın yavrum demektir yürekten...Çocukların bayramı budur..
İşte Bizim bayramımızda Bu dizelerde saklı...Rabbim bizi sevdiğinde, şefkat eli ile sarıp sarmaladığında... Ve affettiğinde...
Kalpler aşkı ile yanarken beyhude çırpınır hazan Mevla’ nın (cc) bizi affettiği gün olacaktır bayram…. * * * Yüreğine sağlık, güzeldi kutlarım, hacmi küçük anlamı büyük dizelerini....
* * *bu da benden:))
Değil mi ki bizi bir damla sudan yarattı Yaradan Elbette de affedecektir günahkâr kullarını sıradan
Yol uzun yol zahmetli olsa da kolay eder Yaradan Yeter ki biz kulluk vazifemizi sakınalım ihmâlden
Affından umut kesmeyelim ama kulluğumuzu da unutmayalım...Bizden yapmamızı istediği her şeyi elimizden geldiğince yapalım..Tebrikler,kısa ve özdü...Allah razı olsun genç kalem..Sevgiler.ESRA
Esra Hanım; yüreklere su serpmek ile sıratı müstakim yolunda düşmeden ayaklarda takılmadan ilelebet O yola baş koymaya namzet adaylardan olmanız ve kalplere inşirah salanlardan bulunmanız dileği ile....
Esra Hanım; yüreklere su serpmek ile sıratı müstakim yolunda düşmeden ayaklarda takılmadan ilelebet O yola baş koymaya namzet adaylardan olmanız ve kalplere inşirah salanlardan bulunmanız dileği ile....
HEP O Ne gülün bülbüle aşkı Ne Aslı’ nın Kerem’e Aşk, özlem,hasret Hep O’ na, hep………. Vuslatsa aşkı tüketen Hasretlik hep O’ na hep……… Aşk hasrette,özlemde Özlenen hep O Oyalanmak; Maddeyle, cisimle Gerçek olan hep O, hep……. Aşk O,
''HEP O'' adlı şiirimi sayfana hediye gönderdim, dost.
Teşekkür ederim.....BİR' LİK; BİZ' LİK SIFATINA NAİL OLDUKTAN SONRA HEDİYEYİ KABUL ETMEK SUNNETTİR, HEDİYE VERMEK TE SÜNNETTİR....BİZE DE SÜNNETE İCABET ETMEK DÜŞER EFENDİM....
Teşekkür ederim.....BİR' LİK; BİZ' LİK SIFATINA NAİL OLDUKTAN SONRA HEDİYEYİ KABUL ETMEK SUNNETTİR, HEDİYE VERMEK TE SÜNNETTİR....BİZE DE SÜNNETE İCABET ETMEK DÜŞER EFENDİM....
Mevla’ nın (cc) bizi affettiği gün olacaktır bayram…. cok güzeldi.resim ile birlikte bütünüyle. Allah hepimizin günahlarini bagislasin af etsin insallah. yüreginize saglik selamlar saygilar.
Yüce Yaradan'a kulluk görevimizi yeterince yapıyormuyuz? Hayır. Ama o affedicidir ve içten gelerek yapılan dualarımızı geri çevirmeyecektir. İki satır çok şey anlatmış. Selam ile...
sözleri islemissin sayfana anlayana tek bir bakis tek bir söz yeter anlamayanada
nekadar anlatsanda anlamaz kiminin bir kuladinda girer öbür kulaginda cikar
kimide sözü alir kulagina küpe eder degilmi sevgili simiray