(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Üç kişinin sahip olduğu servet kırk sekiz ülkenin geliri ile aynı... Savaşlar için yapılan harcamalarla çocuklar açlıktan ölmekten kurtarılabilinir, bunlar gerçek bilgiler... İnsanlar hala ölümden kaçabileceklerini umuyorlar Yeni bir süpernova patlaması oldu nasa açıkladı patlamanın ışığı bir yıl sonra bize ulaşmış çok uzaklarda da ölüm var kaçış yok...
Uygarlık üzerine çelişkiler...çelişkiler...çelişkiler...neyse bırakalım şimdi çelişkileri uzay var.ama insan gerçeği de var .Afrika ; açlık,ölüm..o kadar uzağa gitmeye de gerek yok aslında. görmek için bakmak gerek. amaaaann şimdi kim kaldırıp başını bakacak birsürü iş güç arasında.durun uzaya gideceğiz daha..
Öyle bilip bilmeden yazıyorsun. Bu adamlar dünyayı yönetiyorlar. Gidilecek ve gidince faydalanacakları gezegen olsa gitmezler mi? Açlığın kol gezdiği gezegene gidip de başlarına bela mı alsınlar. Bu kadar akıllı yöneticilere önerdiğin şeye bak allah aşkına. ... Selam ve sevgilerimle,
Hüseyin Kekiç tarafından 5/12/2007 4:06:47 PM zamanında düzenlenmiştir.
Yine Cinar,ca yine düsundürücü yine ders verici ama hayatin gercekleri sevgili dostum Cinar yazidigin her yaziyi,siiri ilgiyle,begenerek ve bazende hayretle okuyorum.hayretle derken yanlis anlasilmasin hayretim ince zekana,kaleminin guclulugune ve hayatin gerceklerini tatli bir dille gozler onune sermen. ve ben cogu zaman kelime hazinem yetersiz kaliyor sana yazmak icin ama sen beni anlarsin dostum. omrunde adin gibi koca birCinar gibi uzun olsun sen yaz bizlerde zevkle okuyalim selamlar hollanda,dan
Sevgili dünyalılar; Gidip de görün içimizdeki yabancı gezegeni, Yaşayan insan denilen yabancıları, Korkunç mu görünüyorlar, ...............................Azıcık açlıktan, ..................................................açlıktan...
Sevgili Çınar,o kadar naif ve duyarlı bir yüreğin var ki...Bana Aborjinleri anımsattı bu dizelerin..Bir anda kendimi Avustralyanın ve Afrikanın ıssız çöllerinde hissettim.Diğer kıt'alardaki de yazmaya kalksak bu siteye sığmaz...Can-ı gönülden kutluyorum..çok teşekkürler...sevgiyle...
Yine mesajını vermiş çok güzel bir şiir... Uzay yolculuğuna milyon dolar verenler o parayla kaç Afrikalı ölümden döner düşünüyorlar mı acaba... Kutlarım hocam.Selam ve Saygımla...
emdiniz kanlarını vampirler bile şaşkın..bir iskelette bir kaç gram deri...ibret olsun insanlığa...barbar diye lakap takan bizlere kapı dibindeki itleri
Gidip de görün içimizdeki yabancı gezegeni, Yaşayan insan denilen yabancıları, Korkunç mu görünüyorlar, ...............................Azıcık açlıktan, ..................................................açlıktan...
Sevgili Çınar dost ne güzel dile getirdin bazı gerçekleri Yanan o kuraklık ve açlık yakındır bizimde kamızı çalması oralara kapadığımız kendi toraklarız içinde kapalı ne yazıkki Yüreğine sağlık
dünyada afrika diye bir yervarmı ki sevgili çınar abi.. yada ay'dan dahamı yakın acaba afrika.. belkide teknolojileri! yetersiz afrikaya ulaşmaya.. Güçleri yetse o insanları toptan ortadan kaldırırlar.. ne bileyim belkide korktukları birileri var yada zamanını beklyorlar..
Duyarlı yüreğinizi
SAYGILARIMLA