(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Çınar Hocam,çOk hakLısınız. Cumhuriyetimiz için siz bir şey söyLemezseniz,biz bir şey söyLemezsek ne oLacak haLimiz? ben siyaset oLduğuna inanmıyOrum. edebiyatta buna "tOpLum için sanat" diyOrLar :):) şiirinize geLince... ne desem az kaLır bu güzeL dizeLer için. harikaydı! kutLarım hOcam,sevgimLe:):):)
yaşasın Cumhuriyet...yaşasın vatan...yaşasın bayrağımız ay-yıldız..yaşasın demokrasi...yaşasın ATA'm...yaşasın Türk milleti....siz de çok yaşayın değerli dostum...biz sizin vermek istediğiniz mesajı algıladık...kutlarım...sevgi ve saygımla...selamlar...
İşte hocam palyaçoyu onlara yazdım kafalarında bir zerre kadar akıl varsa bu memleketin menfaatini düşünmeleri gerekir seviyorlarsa bu vatanı Sevgilerimle Şiir çok anlamlıydı Şairler ara sıra da olsa haykırmalı
Sevgili Çınar,keşke herkes sizin kadar duyarlı olabilse..Cumhuriyet değerlerine sahip çıkabilse...kutluyorum yüreğinizi ve kaleminizi...çok teşekkürler...Saygılar...
Sevgili dostlar ; Şayet Cumhuriyet değerlerine sahip çıkmam,cumhuriyeti savunmam bir siyaset olarak algılanıyorsa bunu o değeri korumak için sonuna kadar yapacağım... Zamanında hangi şartlarda kazanıldığı ne mücadeleler sonucunda elde edildiğini bilen biri olarak bunu anlayabilen her türk vatandaşının da sahip çıkmak için elinden geleni yapacağına inanıyorum... Ve bunun bir siyaset olarak algılanmasını da üzüntüyle karşılıyorum... Sevgilerimle...
sevgiler