(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HEYBEMDE HÜZNÜN... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HEYBEMDE HÜZNÜN... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
32 YORUM HA SEVGİLİ DOST KISKANIYORUM SENİ NEDEN BÖYLE GÜZEL ŞİİR YAZIYORSUN.. OLMUYO AMA HAKSIZLIK BU..... İNŞALLAH SON SİGARANDIR ARKADAŞ... SORAYIM SIRASI GELMİŞKEN SAHİDEN SON SİGARANMIYDI.. YOKSA SONUN BAŞLANGICIMI... KUTLUYORUM SENİ GÜZEL ŞİİRDİ.. AŞK BÖYLE ŞİİRLER....
Sensizliğini içiyorum. Bu, son sigaram... Kendine has bir şiir tarzın oluşuyor abi baksana.Arkadaşların da dediği gibi son sigara olmayacak.Saygı ve sevgilerimi sunarım abi çok hoş bir şiir. Tebrik ederim kendine iyi bak
Şiirini tamamlar mı bilmem; "hayatımın aşkı, beni incittin kalbimi kırdın, şimdi terk ediyorsun hayatımın aşkı göremiyor musun getir geri, getir geri onu benden alıp götürme çünkü bana ne ifade ettiğini bilmiyorsun hayatımın aşkı beni terk etme aşkımı çaldın, şimdi terk ediyorsun hayatımın aşkı göremiyor musun getir geri, getir geri onu benden alıp götürme çünkü bana ne ifade ettiğini bilmiyorsun hatırlayacaksın bu sonlandığında ve her şey yolunda olduğunda ben daha yaşlandıkça orada olacağım, yanı başında seni hala sevdiğimi seni hala nasıl sevdiğimi hatırlatmaya çabuk dön, çabuk dön onu benden uzaklaştırma çünkü bana ne ifade ettiğini bilmiyorsun hayatımın aşkı" ('Love of My Life'ın Sözleri / Queen)
İlk defa bir şiirini bu kadar mı beğenirim ;) Tebriklerim çok Zeki.Bence bir hayli yol kat etmişsin. Bismillah diyorum:) Devamı gelecek biliyorum ;) . . . Elfin'ce...
SEVGİLİ DOST KISKANIYORUM SENİ
NEDEN BÖYLE GÜZEL ŞİİR YAZIYORSUN..
OLMUYO AMA HAKSIZLIK BU.....
İNŞALLAH SON SİGARANDIR ARKADAŞ...
SORAYIM SIRASI GELMİŞKEN
SAHİDEN SON SİGARANMIYDI..
YOKSA SONUN BAŞLANGICIMI...
KUTLUYORUM SENİ GÜZEL ŞİİRDİ..
AŞK BÖYLE ŞİİRLER....