(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BEN SOKAKTAN BİR ÇOCUK... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BEN SOKAKTAN BİR ÇOCUK... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
her insanın çocukluğunda kendinden bir şeyler bulabileceği güzel bir şiir...bence günü şiiri olmalıydı...olmamış...ama benim gönlümde oldu bile...kutlarım...saygılarımla...
ben bir sokak çocuğuyum ben de bu yurdun kızı çocuğuyum bana yaşımı sormayın ben sayma bilemem ki cehaletin çocuğuyum...
sokak çocukları kanayan sosyal bir yaramız... nersinden baksak tutarsızlık... neresinden baksan eğitimsizlik.. sorumluluk taşıyan bilinçli bir toplumun yetişmesi dileğiyle.. sevgilerimle...
GÜZEL ANLATMIŞSINIZ SOKAK ÇOCUĞUNU KUTLARIM DUYARLI YÜREĞİNİZİ SAYGIMLA İLK ŞİİRİMDE GÖSTERDİĞİNİZ ALAKA DOSTLUK GÜZELDİ MÜTEŞEKKİRİM SİZE HER NEKADAR SONRADAN UNUTULSAMDA
Sokak çocuklarının yalnızlığı...Onlara kucak açamayan yalnız,bencil sevgilerimizde maalesef...Yaralarımızdan biri...Bir türlü saramadığımız. Derin duygular, gerçeğin acısı ile şiirinizde.Kutlarım.Saygı ve sevgiler.
ben sokaktan bir çocuk dalından koparılmış sokaklarda uyuyan yarını belirsiz bir çocuk...
adım yok ki benim meğer göbek adım yalnızlık.
hep karanlığa itilmişim göğü yorgan bilmişim...
üşümüşüm bende yaslanırken bir duvara gözyaşı dökmüşüm bazen bende zorluk çekmişim giymişim bende karalar...
ekmeğime katık yerine sevgi katmışım bölüşürken yarınlarımı...
umut ekmişim caddelere filizlenir diye şefkat
adsız bir dilenciyim bazen bazen kavşakta el sallar mutlu bir gün görmemişim içimde derin yaralar...
ben bir sokak çocuğuyum ben de bu yurdun kızı çocuğuyum bana yaşımı sormayın ben sayma bilemem ki cehaletin çocuğuyum...
Ben alayini birden begendim:)) "Baba beni okula gönder" diyen yavrucagin sesi kulagima geldi birden...Hüzünlendim... Kanayan bir yaramizi daha dizelere dökmüssünüz, Kutlarim duyarli yüreginizi...Saygi ve sevgilerimle...
Setenay..
Setenay tarafından 4/16/2007 3:11:26 AM zamanında düzenlenmiştir.
ben de bu yurdun kızı çocuğuyum
bana yaşımı sormayın
ben sayma bilemem ki
cehaletin çocuğuyum...
Susku başında kalmış, ben sonunda... Takıldım kaldım, defalarca...