(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ELVEDA BÜTÜN DEFTERE VE "ÖZLEYENE..." şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ELVEDA BÜTÜN DEFTERE VE "ÖZLEYENE..." şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sen de mi gidiyorsun yok sa bu yaprak dökümünün sebebi ne? tek bir arkadaşı bile kaybetmek istemezken bu gün duyduğum kaçıncı gidiş. üzülürüm doğrusu senin için , ama hakkınızda hayırlısı olsun. gönlünüze göre olsun herşey.
şimdilik hoşçakalın dostlarım. gönlünüzce olsun, bütün her şey.
ayrılık, en acı şey...
tilkinin dönüp dolaşacağı yer..:))))
ben direk insan yiyiyorum sen zikzak çizerek..yeme bizi zekiciğim yeme....:))))
aslında ben de artık burdan ayrılsam mı dıyorum..ama yufka yürek işte,dostlarımdan ayrı kalmaya dayanamacağını biliyorum....tilki olmak istemiyorum yani...:)))
ne çok paylaştık burada... acıyı, aşkı, sevgiyi, hasreti, özlemi... ne çok şey...
şimdilik hoşçakalın dostlarım. gönlünüzce olsun, bütün her şey.
ayrılık, en acı şey... BİREBİR YÜZDE YÜZ ÖRTÜŞÜYOR DUYGULARIMIZ KALEMİNE YÜREĞİNE SAĞLIK HOCAM İNAN KALBİMDEN GEÇENLERİ ZAMAN,ZAMAN YAZDIKLARIMI YAZMIŞSIN YAZMAK SANA YAKIŞIYOR HELALİNDEN5 PUAN KEŞKE DAHA FAZLA PUAN VEREBİLSEM
Bu bugün okuduğum ikinci veda şiiri ve her ne hikmetse ikisi de sağlam kalemler... Beğenmedim bu şiiri.Hiç hoş değil en azından içerik olarak.Ki siz bana daha geçen gün şiirinizle ilham vermiştiniz dostum.Bu günkü şiirim oydu ve hikayesinde bahsetmiştim sizden.Kalmanız dileklerimle...
Nereye gidiyorsun sevgili Zeki.Neden? senin yazıların,şiirlerin olmadan olmaz.Beğenmedim ilk kez bu şiirini.Ayrılık en acı şey.Çok şey paylaştık.Ve ben inanıyorum ki ,daha çok şey paylaşacağız.Sevgilerimle.
acıyı, aşkı, sevgiyi, hasreti, özlemi...
ne çok şey...
olmamış gitmek ne demek bence böyle anlamlı şiirleri bizlerle paylaşmalısınız sizi görmek ümidiyle