(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YORULDUM SEVDANDAN... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YORULDUM SEVDANDAN... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yeni sevdalara yelken açtım. Kendime yeni sayfa açtım.
Düş yakamdan. Başka şansın yok...
Yine de yaşanmışlıklar unutturmuyor ki bazı şeyleri bu dizeler dökülmüş kalemden adı ne olursa olsun paylaşılmış duygular varsa unutmak da zor dostum yüreğine sağlık sevgiyle ve sevdiklerinle kal her zaman sevgilerimle...
Kırgınlıklar bazen de böyle kızgınlıklara dönüşüveririr dizelerde. İşte o zaman kalem de hayli acımasız olup kalp acıtır. Tebriklerimle.. Selam ve saygılar.
Sen başladın, sen bitirdin bu aşkı. Benim suçum, yok..
Yaptığın palavralara, benim karnım tok.
Sildim seni defterimden. Uslanmaz bu yüreğimden, sildim...
Yeni sevdalara yelken açtım. Kendime yeni sayfa açtım.
Düş yakamdan. Başka şansın yok...
sevgili zeki;düş demekle düşmüyor sevdalar yakamızdan... onları bir mühür gibi taşıyoruz sol yanımızda... atsan atılmaz satsan sayılmaz... sevdalarımız... bizim sevdalarımız... nasırlı sevdalarımız.. sevgilerimle...
hızlanman için yelkenine pervane tutuyorum:)) sen git arkandan ben geliyorum:)) boş bir sayfan varsa bana da verir misin diyorum:)) kutlarım zeki,bol sevdalar diliyorum... sevgilerimle...