(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİR GECE... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİR GECE... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevda deryasında bir başkadır mehtabın ışıkları saçışı Bir başkadır gönülden sevenlerin aşkı anlatışı Değilmi ki bu aşk bize böyle ettiriyor feryat Nasıl bulacağız buna bir çare,hey hat....!
baştan sOna güzeL sürprizLerLe doLuydu güzeL şiirin AsLı AbLa (içimden abLa demek geLdi:):) ) sevgiLinin geLişi düş gibi güzeLdir. onun için düş mü gerçek mi anLayamaz seven. çOk güzeLdi,anLamLıydı düzeLerin,kutLarım. sevgimLe:):):)
Samsun'lu şairlerin sayısı yâni sayımız artmaya devam ediyor...ne güzel bir birlik bu...bir de İsmet TOP dostumuz vardı ama uzun zamandır göremiyorum...siz, ben, Belgin Ertürk ilk aklıma gelen Samsun'lu şairlerimiz...güzel şiirinizi yürekten kutlarım...tam bir şiir tadında olmuş....yüreğinize sağlık Aslı hanım...sevgi, selam ve saygımla...
Sevgili Aslı yine coşmuş dizeler hani öylesine bir coşma ki böylesi bir sevda düşlerde bile güzeldir dedirtti insana ancak sanırım gerçek olmasını yürekten dilerdi dizeleri okursa eğer,ne güzel bir sevda ve ne cesur yürekli bir sevgi sunumu aslında belki de böyle sevgilere pek raslamadığımızdan mıdır bilemiyorum ama aslında olması gereken bu değil midir... Gece yarısı bir meltem estirdi şiir.. Yüreğine sağlık sevgiyle ve sevdiklerinle kal her zaman sevgilerimle..
.....bu gece ayın odördü gibiydi gözlerim. ve ben sarıya boyadım adına ay ışığını birden bakışlarım siyaha düştü, sabahcı umutlarıma saplandı tan vakti uyan aşk yansıdı dağlardan. Aslı hanım yorumda şiir gibi oldu şiir okuyucuyu alıp gidiyor ve insanın şiir yazası geliyor tebrikler saygılar. Hasan Öztürk
Pencereden
Sana geleceğim
Yatağına güller saçıp
Kanına gireceğim
Bir düş mü
Gerçek mi
Anlamayacaksın
HARİKASINIZkalem tutan elleriniz daim olsun..