(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
mülteci duyguların ihtilal mevsimidir şimdi diline kelepçelenen sözcüklerin azat edildiği aklın aşkla düğümlendiği akreple yelkovanın kenetlendiği andır şimdi
sevgiye kuruldu saatler dinledi sesinin yankısını fecrin ateşi yanarken içi içine sığmayan meltem tuttu nefesini arzular taşarken...
suyun aynasında güzelliğini seyretti söğüt tempo tuttu yapraklar sevinçle kanat çırptı içindeki kuşlar ümide nihavent ezgiler hayallere eşlik ederken...
-yeşeren nefesinde ılık bir tat özlemi-
güneş seken yüreğinde raksetti yedi renk gülüşünde muhabbetler demlendi eğilip alnından öptü düşleri… deli bozuk rüzgar okşarken tenini yüreğin özüne nakşetti sevdanın resmini…
aşkın portresini çizen hayat esrik bir beyit bırakırken eşiğine yüreğinle buluşsun şafak yaşamak cesaret işidir iki gözüm ölüm korkaklara sığınak!
Tebrikler mükemmel bir şiirdi kaleminizden okuduğum yazan yüreği kutlarım.Saygılar...+++++
güneş seken yüreğinde raksetti yedi renk gülüşünde muhabbetler demlendi eğilip alnından öptü düşleri… deli bozuk rüzgar okşarken tenini yüreğin özüne nakşetti sevdanın resmini… ................................................... şair yüreğide nakşetmiş şiire sevdanın bu güzel dizelerini.kutluyorum güzel şiirlerin kalemini.saygımla sevgimle...
Yürek sesiniz çok güzeldi şiir yürekli dost, duygularını ve düşüncelerini dizelere yazmakta cesaret işidir ve herkes beceremez kutlarım, umut ve dirençle kalın...
güneş seken yüreğinde raksetti yedi renk gülüşünde muhabbetler demlendi eğilip alnından öptü düşleri… deli bozuk rüzgar okşarken tenini yüreğin özüne nakşetti sevdanın resmini… BU HARİKA ŞİİRİ YAZAN GÖNÜL VAR OLSUN.SAYGILARIMLA...
"mülteci duyguların ihtilal mevsimidir şimdi diline kelepçelenen sözcüklerin azat edildiği aklın aşkla düğümlendiği akreple yelkovanın kenetlendiği andır şimdi "
Bir zaman dilimi ki,o anı yakalayan bilir...şafak vakti bu efsunlu zaman...hani,kelepçe vuramadığımız mülteci duygularımız vardır...ne zaman ve nasıl da çıkıp geliverirler dünyamıza ansızın...işte şafak vaktidir bu,ihtilallerin dünyamızı altüst ettiği efsunlu zaman...kelepçeleriz habire, tam da dilimiz ile yüreğimizin başbaşa verip de avaz avaz haykıracağı kelimeleri...haydi haydi azatsınız şimdi der demez,kuytu kalmış mağaralarımzdan,labirent ve dehlizlerden sürüler halinde fışkırırlar şafak vakti...aklın,hükümran olduğu ve aşkın teslim olduğu o anlar vardır ya...işte bu an,şafak vaktidir...zaman durmuştur artık...yeryüzü yeni bir güne son hazırlıklarını yapmakta,güneş al-sarı renklerini podyuma sürmek üzeredir...gizemli ve tüm yaratıkların,pır pır eden yüreklerinin coşma vaktidir şafak vakti...
tebriklerim,bakir imgelerle ustaca örüp,betimlediğiniz bu efsunlu anın dillendirilişindeki doyumsuz betimlemelere ve şafak vaktinin efsunlu anını bize tattırmadaki başarılı paylaşımadır...selamlarımla...
zamansızdır aşk,davetsiz bir misafirdir,ama ne zaman gelirse gelsin şafak la birlikte doğar yüreğimize... değerli zamanınız ayırdığınız için ve güzel yorumunuz için çok teşekkürler dost. Sevgiyle...
aşkın portresini çizen hayat esrik bir beyit bırakırken eşiğine yüreğinle buluşsun şafak yaşamak cesaret işidir iki gözüm ölüm korkaklara sığınak! ------------------------------- ÇOK BEĞENDİM ÖZELLİKLE ŞU KELİMELER YAŞAMAK CESARET İŞİDİR ÖLÜM KORKAKLARA SIĞINAK HARİKA DİZELERDİ TEBRİKLER,SEVGİLER SELAMLAR.
suyun aynasında güzelliğini seyretti söğüt tempo tuttu yapraklar sevinçle kanat çırptı içindeki kuşlar ümide nihavent ezgiler hayallere eşlik ederken...
EN YUMUŞAK EZGİDİR NİHAVENT....................TEBRİKLER VE SELAMLAR.
ölüm korkaklara sığınak!"
Yazmadan geçmek istemedim.
Gecikmiş bir kutlama ile dirençli yüreğin muteşem dizelerine saygılar.