(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
kader çizgisi keder çizgisine dönüşürken ziyan oldu masum sevi zamanın seyrelen ellerinde... .... Hüzünlü bir arayış derin bir anlam denizi içinde şiir. Şiir içinde şiir gibi sorgulatıyor kendini dizeler. Tebrikler. Sevgi ve saygılarımla.
Bir sitem doğdu geceye, gündüzünü unutan yıldızların üzerinde ağlarken şarkılar. Ateş yakar oldu güzümüz, kendi ellerimizle dağlanırken umudumuz, hiçbir söylenti kadar acı vermez gitmeler. Yağmurun gölgesinde intihar çığlıkları büyüttük, biz hep toprağın kokusuna sarılarak ağladık. Hücrelerimde aynı kül demetleri, dudağımda aynı masalın hayali kahramanlarını yargılarken, sustuk sadece. Susabildiğimiz kadar değil, susturabildikleri kadar konuştuk belki. Avuçlarımızda kader çizgisi, yüzümüzde keder çatlakları da vardı elbet.
Bir mum ışığına güneşi değiştirebiliyorsak, nerede olursa olsun buluruz, sabret.
şimdi içinde büyüyen nedameti haykır tesellisiz gecelere gözyaşınla kenar süsü yaptığın kimliksiz bir şiirde mumla arayarak bul beni!
Şiir çok güzel di..Büyük beyeniyle okudum.Lakin içimi en çok titreten kısım .buraya kopyaladığım final oldu..Gerçekten bir finaldi.Gözyaşlarının kenar süsü oluşu benzetmesi daha önce hiç düşünmediğim bir benzetmeydi.Gercekten kutlarım güçlü kaleminizi sevgili Saba... Yüreği güzel olmaayn hiçkimse bukadar hisli yazamaz.
Tebriklerim çokça. Selam ...Sevgil ve Muhabbetlerimle...
kendini irdeleyen zamana değil bu sitem ürperen sözlerin biriktiği geceye hiç değil sıradan bir mizansen gravürü tevatürü sabit dile düğümlü hüzünlü bir senfoni sanki!
SİTEMİM HİÇ BİR ŞEYE DEĞİLDİR SEVGİLİ NE SAHNEYE NE ZAMANA ANLA YANLIZCA SANA...
öykümüz yazıldı ateşle ve nakkaş titizliğiyle verildi hüküm kesildi ceza kenetlendi penceremize güzün elleri…
KADERİN SEN SAPAĞINDAN GİRDİM YOLUNA SEVMEK YAZILDI SENİ BANA YANDIM İŞTE BEN HÜZÜNLENİRİM SEN ALDANMA
-soluksuz yağmurlar getirmezken özleneni gözleriniz ateşledi intihar fitilini-
ŞİMDİ SANA DOĞRU UÇAN BİR KUŞUN SON NEFESİ AVUÇLARINDA
oysa yüzünüze kelepçelenen gün ışığı kadar hasretken sevginize hayalleri ürküten gölge hüzünleri sıçrattı sırça köşkümüze
GÜN KADAR GÜNEŞ KADAR MUHTAÇKEN AŞKIMIZA KARANLIĞIN HÜZNÜNÜ SERPELEDİN BAŞIMIZA
bayat bir melodi demlendi ıssız h ü c r e m d e alevlendi içimde geçmişin külleri eskitti siyah beyaz resimleri kirpiğimdeki zemheri yağmurun izleri rehin kaldı yüreğimde...
YALNIZ DÜNYAMDA HÜZZAMDA SALLANIRKEN HATIRALAR GÖZÜMDE BİR BİR CANLANIRKEN ESKİ BİR KAÇ FOTOĞRAFINA FİRAR ETTİ GÖZLERİMDEKİ YAŞLAR USULCA KANLANIRKEN
Gözyaşın kenar süsü iken küskün bir şiire
Hüzün kolyesini gururla taşı ve övün eserinle !
Selâm ve Saygılar efendim.
Harikaydı kutluyorum yüreğinizi...