(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SON İSTEK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SON İSTEK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sayın hocam canan hanım..neden sayfana bu kadar gec ugradım ve neden bu kadar guzellıkten eksık kaldım..uzgunum hocam..tebrık ederım senı selam ve saygılarımla...
SON İSTEK... hep vedalar öncesi yaşamayı düşlediklerimiz. Ama can dostum o vedalar umudun ölüsünü bırakmak gibi durgun bir suya.. Yazdıran yüreğin, yazan ellerin, söyleten dillerin dert görmesin..sevgimle..
yüreğimizdesin ya işte bu yeter bana sizi tanımaktan ne kadar mutlu olduğumu firsat olsa da göstere bilsem size ablam benim sevgiler şiir herzamanki gibi yine harıka olmuş yorumlayan arkadaşa da teşekkürler çok iyi yorumlamış insan dinlerken ruhunda hissediyor
Sevgili Canan!Güzel şiirinizi güzel yorumlayan sesten iki kez dinledim.Yüreğinize sağlık .Bütün safiyetiniz ve sevgi dolu yüreğinizle ne de güzel seslenmişsiniz sevgiliye. Romantik bir sevginin doruğunda güzel işlenmiş bir şiir.Tebrikler.Sevgilerimle.
Sevgiliyle göz-göze geçirilen saatler sonsuzluk gibidir . ömrün son saatler de olsa sonsuzluk gibidir ... Kutluyorum sayın Canan Onuş... gene çok güzeldi şiiriniz.. yorumunuz ise gerçek bir şiir sesi ve çok etkili ...
Şaire hanımefendiden güzel sevgi dizeleri okuduk, dualarınız ve niyazlarınız karşılıksız kalmaz inşallah güzel dizelerinizi kutlarım.Yunus diyarından selamlar.
İnşaallah diyelim Canan hanım inşaallah... Ama tabi alah uzun versin öncelikle uzun ve hayırlı güzel yaşanası ömürler. Güzel yüreğinizi kutluyorum sevgimle.
olmadın olamadın belki hiç yanımda ama yüreğimdeydin ya !! ne kadar çok anlam yüklemiş ..yüreğimizdekiler değilmi alınan nefese anlam katan ..sessiz çığlıkları kağıda döktüren .. çok güzeldi üstadem ..yüreğine sağlık ..seste yanık olunca ..bi başka oluyor dinlesi sevgimdesin