(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KALP HIRSIZI ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KALP HIRSIZI ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
SANAL DÜNYA AŞKLARI DA SANALLAŞTIRDI O GİZEMLİ BİR İŞARET BİR MEKTUP BİR HABER HEYECANLI BEKLEYİŞLER KAYBOLDU CEPTEN DAHA DAHA NASILSIN MUHABBETLERİ O GİZEMLİ GÜZELLİĞİ KATLETTİ BU GÜZEKL KONU VE BU GÜZEL İŞLEYİŞ VE GÜZEL YORUM İÇİN TEŞEKKÜRLER TEBRİKLER
Üç harfe sığmıyor artık aşk....Eskiden küçük şeyler büyük mutluluktu.. Şimdi sevdalar düşlerde, sevdalar ağu tadında, sevdalar küskün, sevdalar öksüz..
dizeler harika ses harika sayfa harika ne denile bilirki hocam coooooook begendim yüreginize saglık ellerinizden öpüyorum kaleminiz daim olsun sevgiler...
Bizler o mektupların bizde neler bıraktığını. neler yaşattığını, nasıl dörtgözle postacının yolalrını gözlediğimizi yaşadık ve biliyoruz. Ama şimdi çocuklarımız bu özel duygulardan o kadar uzaklar ki. Sevdalar yirmidört satlik oldu. Haber almak ise bir parmak ucu kadar yakınında ve istediğine istediği an ulaşabiliyır.
Belki de sevdaları bu kadar hoyrat yapan tez elden ulaşmaktır ne dersiniz sevgili şairim.
Beni geçmişime götürdü dizeleriniz. Sevdiğimden aldığım ilk mektubu hatırlattı bana. Babam almıştı mektubu yolda görüp postacıyı ve bana vermişti. Sonra da sormuştu. " Kim bu delikenlı" diye.
Beni geçmişime götürdü dizeleriniz. Sevdiğimden aldığım ilk mektubu hatırlattı bana. Babam almıştı mektubu yolda görüp postacıyı ve bana vermişti. Sonra da sormuştu. " Kim bu delikenlı" diye.
Gri kalnını sonra anlatayım ne dersiniz. ......:) mutlu olurum...
siiriniz butunu ile fevkalade idi.Her misrasi ictenlikle yazilmis cokca guzel anlam yuklu duygularla islenmis .simdi fenerle arasaniz bulamazsiniz gecmiste kalan guzel anilar .yeni nesile gore ise cok sacma gelen fikirlerden ibaret .bu yuzdende degilmidir tatminsizlikler turlu olaylara sebep veren. sizi ve duygu dolu yureginizi ictenlikle kutlar ,kucak dolusu sevgilerimi birakiyorum.
ah bu kalp hırsızları ah...ne zaman , nasıl ve nereden çıkacakları hiç belli olmuyor kalp hırsızlarının, güzel ve anlamlı ve de çok duygu yüklüydü, haz duydum efendim, teşekkürler, tebrikler, sevgi ve saygımla, selamlar..besteniz hazırlanıyor inşallah haftaya elinizde olur,sevgilerime...
oktayzerrin tarafından 9/6/2009 3:52:43 AM zamanında düzenlenmiştir.
rica ederim efendim bu arada benimle ilgili bir duyurum var aşağıda:
not: sizi ve tüm dostlarımı atölyeler sayfamdaki "haftanın şairi" seçilmemle ilgili yazımı okumaya davet ediyorum," atölyeler sayfasındaki " Oktay Usta'nın Şiir Dünyası" adlı sitedir,teşekkürler...
estağfurullah efendim ne emeği, amatörce bir çalışma ama elimden geldiği kadar duygu ve ruh katmaya çalıştım,inşallah bir parça da olsa beğenirsiniz,şimdiden hayırlı olsun efendim,sevgi ve saygımla,selamlar...
Eski sevdaların içtenliği,gerçekliği yok günümüzde.O zamanlar duygular daha manalıydı.Büyük beklentiler yoktu.Nohut oda,bakla sofa misali,tevazu vardı gönüllerde.Şimdi insanlar her anlamda doyumsuz.Mutlu olmayı bilmiyorlar olanaklar arttıkça.Sevgi de aynı doğrultuda anlamnını yiritmiş.Hep bir arayış var.Elinde iken değerini yitiriyor aşklar,sevdalar.Mutsuz olmak,mutsuz etmek için adeta yemnli insanlar.Anlam doolu,mükemmel bir eserdi.Tebrik ederim değerli şairem,sevgilerimle.
...................senı kutlarım selam ve saygılarımla...