(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
x şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Senden emin olmadığım için gidiyorum ..................................................ELLERİMİ SANA UZATTIGIMDA TUTACAGINDAN EMIN DEGILDIM..DEGILDIM GÖZLERIME BAKTIGIN ZAMAN GULECEGINDEN..EMIN DEGILDIM BIR OMUR BOYU SEVECEGINDEN..ISTE ONUN ICIN GIDIYORUM ..BENI UNUTMA..BENI UNUTMA..VE HEP GUZEL HATIRLA EMI .....................DOST TEBRIK EDERIM SELAM VE SEVGILER BIRAKTIM SAYFANA..HOSCAKAL...
Gidiyorum…Ama isteksiz… _____________________________ giden kaybedendir ... eğer kalan o güveni kazanmak için çaba harcıyorsa kalıp görmek lazım.. güzeldi..
Hüsrana kapılma, hayt kısadır, Ayrılık bu Dünyada değişmez yasadır... Aşk sa bedenin mutluluk adıdır, Sevmek güzel, sevgiden uzak kalma ... Yürekten Tebrikler.. Saygılar ...
sevgili beyaz paylasmak güzel sözler senin siir senin biraz yerler deyisti okadar ben tsk ederim güzel siirdi ins dahada güzel siirlerini okuyacagiz basarilar dilerim yürek sesini dinle sevgiler saygilar.
bide bana demişsiniz sizde sıkıntılı bir anda yazmışsınız demekki karralarımızı yeniden değerlendirelim o zaman tebrikelr sayfa çok gzüel olmuş selam ve saygılar
..................................................ELLERİMİ SANA UZATTIGIMDA TUTACAGINDAN EMIN DEGILDIM..DEGILDIM GÖZLERIME BAKTIGIN ZAMAN GULECEGINDEN..EMIN DEGILDIM BIR OMUR BOYU SEVECEGINDEN..ISTE ONUN ICIN GIDIYORUM ..BENI UNUTMA..BENI UNUTMA..VE HEP GUZEL HATIRLA EMI
.....................DOST TEBRIK EDERIM SELAM VE SEVGILER BIRAKTIM SAYFANA..HOSCAKAL...