(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
x şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İstemiyorum seni çöz zincirlerimi gideyim Elbet birgün kurtulacağım senden,bitecek esaretim
Kıracağım prangalarımı çıkacağım kalenden Yap yapabileceğin ne varsa artık bu son dem *******************************************************************
AŞK MAHKUMU......olmuş bir kere yürek.. elbet kurtulur insan isterse bu esaretten lâkin ya izler... çok güzel ve hüzün veren bir şiir di.. kutluyorum...gönülden... sevgim ve saygımla,,
Haklısınız hocam. herşeye ve tüm acılarına rağmen aşk güzeldir. Aşk insanı taze ve dik tutar. İçimizdeki sevgi ve aşkı yitirmemek dileğiyle... Güzel yorumunuz için teşekkür ederim ...
Ta en derinlerine kazınan sevdanın lav patlaması gibi yakarak geçtiği sitem, kahır yüklü etkili bir eser okudum. Yüreğinize esenlik ve mutluluklar dilerim şairim. Tebrik ve saygılarımla.
Aşk ve nefret, beyazla siyah gibidir ikisi de bir birinden baskın renklerdir , şiiriniz de sanki öyle nefret ve aşk eşit derecede gibi yoksa bu kadar keskin alınmazdı kaleme, bir şiir var sanıyorum yusuf hayaloğlunundu ,''bir yanım kal diyor, bir yanım git'' işte onun gibi şairim...Harikaydı yüreğinize kaleminize gönül dolusu tşkler saygılar....
Hüzün dizelerinize yakışmış. Çok güzel bir şiir olmuş. İnşallah bu hüzün sadece kurgudur. Gerçekten yüreğinizin bu kadar acımasını istemem. Kutlarım. Saygı ve selamlar...
EMİNE45 tarafından 8/30/2009 8:28:25 PM zamanında düzenlenmiştir.
Elbet birgün kurtulacağım senden,bitecek esaretim
Kıracağım prangalarımı çıkacağım kalenden
Yap yapabileceğin ne varsa artık bu son dem
*******************************************************************
AŞK MAHKUMU......olmuş bir kere yürek..
elbet kurtulur insan isterse bu esaretten lâkin ya izler...
çok güzel ve hüzün veren bir şiir di..
kutluyorum...gönülden...
sevgim ve saygımla,,