(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
x şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Evet Şair insanları sevmek meziyet değil/hayvanları sevmeyenler için... aslında omlara hayvan dememiz bile bana sıkınyı veriyor ne anlayışlı ne mükemmel yaratıklar. Bizimle naif yüreğinizi paylaştığınız için çok teşekkürler. -benimde alman kurtlarım var ölürüm onlara.
Evet haklısınız ;sevdiğinizde hayvan demak haksızlık yaptığınız düşüncesi uyandırır içinizde . Güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim... Saygı ve sevgiyle ...Hoşça kalın...
çok haklıısnız ilk fırsatta alacağım oğlum veteriner hekim inş köpeklerden fırsat bulursam kuşda besleyeceğim gerçi çalıştığım için fazla ilgilenemem ama çok tşk ler selamlar
Eğer siz bir kanarya besliyor ve o kanaryadan bu nağmeleri duyuyorsanız oda sizi seviyor ve karşılığında size bundan daha güzel şiirler okuyordur bundan emin oalbilirsiniz.Dikkat ederseniz ilgisiz kafes kuşları ötmezler veya ölürler.
Evimizdeki kuşlar bizim çocuklarımız gibi oluyor, bazı kelimeleri öğretince söylüyor muhabbet kuşlarıda. Bu sevgiyi dile getiren dizeleriniz çok hoş,kutlarım. Sevgilerle..
en son şirinize yorum yazmıştım galiba sanki mevlanalardan osmanlılardan günümüze gelmiş gibi nadir şiirlerden ve çok hoşlanmıştım tekrar tebrik ederim . hoşça kalın...
Bazen bakıyorum neşen yok O zaman çok üzülüyorum inan çok Diyorum bu kuşun neyi var neden sustu Anlıyorumki o zaman onada hüzün çöktü
Kuştur anlamaz deyip geçmeyin dostlar Çok duygusaldır,onunda hisleri var İçinden gelmeyince ötmüyor güzel kuşum Ben onun ilhamıyla huzur bulur şiirler yazarım
Beenim de bir kuşum var. Adını " aşkım" dedim. Öylesine akıllı ve öylesine güzel ki. Sesi çıkmadığında endişeye kapılıp onunla dertleşir onunla konuşurum.
Çok güzeldi dizeleriniz. Kutluyorum kaleminizi ve sevgiler yüreğinize
aslında omlara hayvan dememiz bile bana sıkınyı veriyor ne anlayışlı ne mükemmel yaratıklar.
Bizimle naif yüreğinizi paylaştığınız için çok teşekkürler.
-benimde alman kurtlarım var ölürüm onlara.