(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
x şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İşte,,, en büyük kaybımız bu sanırım, ne için yaratıldığımızı bilememek. Soruyu tam kavrayabilirsek cevabı bulmamız zor olmasa gerek. . Teşekkürler,,, Manalı ve ders verici bir şirdi, beğendim çünkü düşündürdü.
Evet kalbimize söz geçiremeyiz ve çogu zaman onun istediğini yaparız... Yapmazsak veya yapılmazsa kalbimiz kırılır ve üzülürüz... onun için derlerya ;yüreğinin götürdüğü yere...
ne oldum değil, ne olacağım demeli insan !evet dünya güzel yaşamak güzel sevgiler güzel ama baki değil. bu alemde kalan yok aza yaşa çok yaşa dönüş yaratana,onun için kendimizi kaptırmasak bu fani aleme ne iyi olur da kul.2uz işte! çok mükemmel uyarıcı nsihli dizeler.kutluyorum o hissede yüreğinizi ve yazan kaleminizi değerli dost kalem.selam saygımla...
Evet insan kalbine söz geçiremez ve çoğu zaman onun istediği gibi karar verir. Yanlış yaptığı zaman ise adına kötü nefis şeytana uymak gibbi isimler koyarız. Dünya bu şekilde güzellik ve üzüntülerle biter.Ama kimse dünyada kalmıyor. Şairinm dediği bibi;BAKİ KALAN DÜNYADA BİR HOŞ SADA İMİŞ.
çok hoş,herkese uyarı niteliğinde bir çalışma....bir aşk uğruna tüketip gidiyoruz ömrü....öbür tarafta sorulacak olanlarrrr.....gerçekten güzel bir ikaz....kutlu-yorum arkadaşımmmm
Nedir yaptıkların aklından zorunmu var Kutluyorum sizi ve kaleminizi ...mükemmel dizelerdi....bu sayfalarda aşk meşk dolaşıyoruz ama öbür tarafı iyice düşünmeli sevgilerimle tam puan
ayıramadım hepsini aldım nekadar güzel anlatımdı yazıkki ne çok insan var anlattığınız gibi nevsin esiri işkiye müptela yaşadığıı sanan saygı duydum kutlarım
Nedir yaptıkların aklından zorunmu var ******************************************************** Kişi kendinden sual olunur. Önce ikazını verir, tedbirini alır, sonra mizan kurar, nasibini...
Çok güzeldi doğrusu. Takdirlerim ve teşekkürlerimle...
çok çok gusel ve anlamlı dizeler tebrik ederim Nefis insanın en büyük düşmanı felaketimizi hazırlıyor ALLAH'a sığınırız Hiç Ölmeyecekmiş Gibi Dünya İçin, Yarın Ölecekmiş Gibi Ahiret İçin Çalışmak lazım!
Sana ölünce aşkı meşki sormazlar Ne yaptın dünyada nerede o hazlar Yetmedimi sana yaptığım ikazlar Nedir yaptığın aklından zorunmu var