olduğun yerde öylece kal; ne bir adım daha yaklaş bana, ne de bir adım bile gerile... gün batarken ilk sen doğ gönlüme, uzak tepelerden çoban yıldızı yerine...
ne çıkar zaten gün batmasa bile, gündüz vakti bakınca mavi göğe biliyorum ki; gör/e/mesem de oradasın, beni izliyorsun hep sessiz, hüzün ve keder içinde. gizlice...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
n'olur şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
n'olur şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
olduğun yerde öylece kal; ne bir adım daha yaklaş bana, ne de bir adım bile gerile... gün batarken ilk sen doğ gönlüme, uzak tepelerden çoban yıldızı yerine...
ne çıkar zaten gün batmasa bile, gündüz vakti bakınca mavi göğe biliyorum ki; gör/e/mesem de oradasın, beni izliyorsun hep sessiz, hüzün ve keder içinde. gizlice...
n’olur ŞİİRİNZİN ADI YALVARSA DA, ŞİİRDE YALVARIŞ YOK.DURU BERRAK BİR GÜZELLİK VAR DİZELERİNİZDE...SERBEST ŞİİR BU OLSA GEREK.BEYENİYLE OKUDUM.YALNIZ ŞİİRİN ADINI ''MAVİDEN BAKIŞ'' DESENİZ NASIL OLUR Kİ? SELAMLAR SİZE ŞİİR DOSTUM...
nilkurt tarafından 8/22/2009 10:59:10 PM zamanında düzenlenmiştir.
şiirin adı "n'olur" olmakla beraber yalvarma amaçlı değil zaken, ki yalvarmayı sevmem,yaradandan başkasına. sadece şiirin ilk 4 mısarasını kapsayacak bir başlık oldu :) serbest şiir adına bişeyler yazmaya çalışıyorum.öneriniz ve yorumunuz ve dahi beğeniniz için çok teşekkür ederim. sevgiler şiir dost :)
"kabulleniş ve hasretin sükuneti" ; bir yorum bu kadar mı güzel bütünlenir şiirle. şiiri yazarken bile bu kadar düğümlenmemişti kelimeler... çok değerliydi yorumunuz ... aşk daim olsun efendim,bilmukabele...
şiir yanıma...
şiir.
saygı ile.